Menu

środa, 23 marca 2016

Ubieranki

Cześć!
Z tej strony wita Was serdecznie Kinga. Wiem, że dzisiaj miała być kontynuacja oceniania animacji, lecz zdecydowałam, że dzisiaj zrealizuję odcinek mojej serii 'ubieranki'. Zapewne nie wiele z Was kapuje o co chodzi, więc tak skrótem: wybieram sobie grę, która polega na wystrojeniu postaci, a później ją odwzorowuję na PGF. Okej, zaczynamy!

Postać jeden 
link do gry: Klikaj tu xd

Miałam za zadanie wybrać kolor skóry, fryzurę twarz (oczy, usta i wgl) no i oczywiście ubranie. 
Niestety, ale były lekkie trudności z wybraniem gry, ponieważ żadna mi się nie chciała włączyć (#bulrzalsmóteg), aż wreszcie natrafiłam na jakieś ubieranie Brytyjki. 
Zorientowałam się, iż jest tylko jej połowa dopiero wtedy, gdy już wstawiłam zdjęcie. No cóż. Z dołem będę musiała sobie poradzić i mam nadzieję, że nie wyjdzie z tego shit, zobaczy się.


Wersja MSP:

Ogólnie z efektu mojego poszukiwania jestem zadowolona. Wyszło bardzo podobnie, ale co ważniejsze- całkiem ładnie. Jedyne, co mi tu nie gra to ta torebka. Dałabym ją albo w kolorze czarnym albo nie wiem. Jakbym dała w barwie sukienki (ten niebieski lub kremowy), to by się zlewała. Tak samo z włosami. Hmm, więc się okazuje, że najbardziej pasowałby czarny. 
*sprawdza* Tak, to połączenie byłoby fajne. Najlepsza jest fryzura, może troszeczkę przydługa, ale za to niedaleko grzywki identyczna. Według mnie- sukienka nie spełniła swojego zadania. Tam wyżej, jest luźniejsza i ma rękawy. Niestety nie znalazłam bardziej podobnego ciuszka. 
Ok, został do opisania kapelusz. Wprawdzie nie ma tej swojej charakterystycznej koronki, aczkolwiek nie wygląda źle. I to melonik i to melonik. I ten czarny i ten czarny. nie pogrążaj się bardziej plz Nie ma butów. Ktoś zauważył?

Postać dwa
Link do gry: Klikaj xd

Głupszej, bardziej różowej gry nie widziałam. Nigdy. Nie dość, iż to jest z Barbie, to jeszcze jako jakaś Emma. Jaka Emma? Skąd się ona wzięła? tak wiem, powinnam pytać swoich rodziców Ech, nie ważne, czego to twórcy gier nie wymyślą... 
Po pierwsze, ta sukienka jest o-kro-pna. Taka, taka... ergh słowa mi brakuje. Wybrałam ją ze względu, iż lepszej nie było. Jakaś totalna porażka. Włosy jeszcze przejdą. W sumie, to ten lok jest bardzo fajny. Świetnie ułożony, odcień też spoko. I to na tyle, jeśli chodzi o to, co mi się podoba. Reszty nie będę komentować.

Wersja MSP:
rzygam

Aha :')
Nie wyszło W OGÓLE. Trzeba zapłacić 600 SC (uwaga to jeszcze nie jest wstrząsające) i 8 diamentów (można krzyczeć). Nigdy bym nie dała za taką suknię aż 8 diamentów! Zresztą i tak kamyczków nie mam, ale no. Ten kto ma, by tego nie kupił, prawda? 
Nie wiem czemu, ale strasznie mi się ona kojarzy z 'Krainą Lodu', a dokładniej z jej główną bohaterką. Miała na imię Elsa i miała moc rzucania lodem i śniegiem. Te paski (?) podobne są do właśnie lodu. Gdybym żółty zamieniła na niebieski, to jeszcze bardziej. Przypomniało mi się jak denerwowałam się, gdy się okazało, iż ta 'Królowa' nie miała chłopaka XD. W sumie to przyznam się, że kiedyś bardzo lubiłam ten że film animowany. Naprawdę. Bez przerwy śpiewałam 'Mam tę moc', a z siostrą 'Ulepimy dziś bałwana?'. Już słyszę jak się śmiejecie. Matko, albo jak w 'Zaplątanych' ten Julek obciął włosy Roszpunce tak krótko, po prostu... myślałam sobie 'odrosną i znów będzie ładna'. Później skojarzyłam, że już nie będzie miała takich samych. Zdałam sobie z tego sprawę dopiero, gdy obejrzałam urywek, jak Gertruda chciała mieć kosmyk, aby być wiecznie młodą. Włoski stały się czarne w jednym miejscu, a jak pokazywała temu złodzieju, to były tej samej długości. Ale ja się wczuwam w bajki c'nie? Kurcze, mam talent do schodzenia z tematu.
Jedyne co mi się podoba w tym komplecie (bez butów i dodatków), to fryzura. Jest taka słodziutka. Ta grzywka i kokardka. Chciałabym ją kupić... Ale zaraz, zaraz, przecież nie mogę! Oczywiście jest dla VIP'ów. Na szczęście widziałam taką samą, tylko, że można zmienić jeden kolor. Tak myślę, że tam była, bo sama już nie za bardzo wiem. Wiem to czy nie wiem, o to jest pytanie. Podsumowując: Moim zdaniem odwzorowanie nie wyszło.



Dziękuję za przeczytanie tego posta. Nie jestem pewna, czy będę tę o to serię prowadzić. To zależy, czy będzie mi się chciało akurat ją realizować. A i chciałam jeszcze troszeczkę ją rozszerzyć. Od dzisiaj możecie mi wysyłać swoje laleczki (z ubieranki albo z MSP), a ja będę je upodabniać. Czyli np. ktoś wyśle mi pracę z MSP, a moim zadaniem jest znaleźć taką grę, aby była jak najbardziej podobna. I wiadomo odwrotnie. Możecie mi podsyłać zdjęcia na adres; rosencemua@gmail.com 
Prosiłabym o podanie nicku, żebym mogła napisać kto odważył się wejść w magiczny świat 'Ubieranek'. To chyba tyle. Do zobaczenia!



~Rosence
~Kinga





7 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)