Menu

sobota, 5 marca 2016

Thematic Outfits - notka na luzie.

Z tej strony Luiza albo Lanche, jak kto woli. Zapewne większość rozpoznała ten fakt patrząc na moje przywitanie, zamieszczone na powyższym obrazku. Faktycznie, uległo ono drobnej zmianie, a mianowicie styl czcionki został zmieniony, a kolorystyka przybrała bordowo-czarnych walorów. Jak mija Wam ten sobotni dzień? Bardzo cieszę się, że to już weekend. Przynajmniej na chwilę mogę odpocząć od nadmiaru kartkówek, no i rzecz jasna nauki. W każdym razie, tematem dzisiejszej notki będą Looki z nowego motywu. Będzie to taki, że tak powiem "post na luzie". Miałam totalną pustkę w głowie, nie potrafiłam wymyślić zupełnie nic oryginalnego i niepowtarzalnego, jednakże szykuję specjalnie dla Was nową serię o zbliżającym się święcie, a mianowicie Wielkanocy. Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy. Zapraszam do czytania!

                 

Zacznijmy od fryzury. Widnieją tutaj włosy o lekko falowanej strukturze przy samych końcach. Bardzo przypomina mi tzw. "hollywoodzkie loki", które są noszone przez gwiazdy typu Shakira, czy Rihanna. Widnieje na nich efekt popularnego obecnie ombre - u dołu możemy dostrzec platynowy blond, zaś później zwęża się on do ciemnego odcienia tego koloru. Widziałam już niezmiernie podobną fryzurę na MovieStarPlanet, tylko o bardzo starej grafice. Peruka posiada charakterystyczny brokat, który dodaje jej uroku. Jeśli chodzi o kwestię akcesoriów, użyłam tutaj jedynie naszyjnika oraz dodatku na głowę w postaci kokardki. Kokardka jest w odcieniu pudrowego różu. Właściwie jest on troszeczkę pomieszany z fioletem. Na ozdobie można zauważyć wzór w postaci kropek, które pokrywają zdecydowanie połowę kokardy. Naszyjnik - postawiłam na zwyczajny naszyjnik z malutkich, naprawdę drobnych perełek. Widnieje na nim niewielka kokardka o nieco specyficznym i odmiennym kształcie, również fioletoworóżowa, aby współgrała z resztą ubrań użytych w tej stylizacji. Zamiast bluzki, a także spodenek, postawiłam na coś bardziej eleganckiego i dziewczęcego, a dokładniej mówiąc - sukienkę. Tę sukienkę widziałam już wiele razy na wirtualnej planecie, nie jest ona żadną nowością. Mimo wszystko została dodana do najnowszego motywu. Jest w fioletoworóżowej barwie. Widnieje na niej wzór białych, niewielkich kropek, zaś reszta jest fioletoworóżowa. Na samych końcach sukienki możemy zauważyć efekt lekkiego rozkloszowania. Dekolt, a także rękawki są pokryte białym, przezroczystym, bardzo cienkim materiałem, prawie niezauważalnym dla oka. Przejdźmy już do ostatniej kategorii, a dokładniej mówiąc - obuwia. Postawiłam na zwyczajne czółenka ze sznurówkami, na dosyć wysokiej platformie, wraz z białymi skarpetkami. Buty są oczywiście w odcieniu pudrowego różu, przechodzącego w fioletowy. Widywałam już wiele razy niemal identyczne czółenka na MovieStarPlanet, m.in. z konkursu "MSP Bake Off". Miałam niemały dylemat, czy użyć ich do tej stylizacji, ponieważ z przodu nie prezentują się zbyt dobrze, jednak mają dosyć ładny krój i w końcu się zdecydowałam. Z boku wyglądają nieźle. Koszt kupna wynosi dokładnie 2125 wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoin's oraz 6 Diamentów. Hmm. Myślę, że cena jest adekwatna do tego Look'a. Aby zakupić tą stylizację nie musimy być użytkownikiem ze złotą plakietką VIP.


SKŁAD:

► naszyjnik Kittie Bow Tie, 275 SC

 buty Frilly Platforms, 650 SC

włosy Cool Ombre, 6 DM

 kokarda Adorable Dots, 375 SC

►  sukienka Dash Dot Dot, 825 SC






PALETA BARW:




                  ✖ 

Jest to pierwsza wersja kolorystyczna. Użyłam do niej bardzo delikatnego i jasnego odcienia zieleni, a dokładniej mówiąc - miętowego. Nie zabrakło również malinowego. Wszystko połączyłam z odrobiną czarnego. Moim zdaniem, ten walor kolorystyczny prezentuje się o wiele lepiej niż oryginał.

PALETA BARW:




                  ✖ 

Nie miałam pomysłu na nic oryginalnego, w związku z tym postawiłam na klasyczne połączenie białego & czarnego. Przydała się też odrobina rudego pomieszanego z brązowym.

PALETA BARW:




                  ✖ 

Jest to już trzeci z kolei, a zarazem ostatni walor kolorystyczny. Postawiłam na bardziej ciemniejsze i "mroczne" barwy - ciemny turkusowy + bordowy, aczkolwiek swoje miejsce znalazł też platynowy blond. Z czterech zaprezentowanych przeze mnie outfit'ów, ta wersja najmniej mi się spodobała.

PALETA BARW:




                  ✖ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Mam ogromną nadzieję, że Look'i przypadły Wam do gustu. Widzimy się niedługo, w następnym wpisie. 
Do zobaczenia,



'L.
LANCHE | LUIZA.

25 komentarzy:

  1. Świetny post! Długie, dopracowane opisy i piekny look. Mi najbardziej podoba się pierwsza i trzecia wersja kolorystyczna.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny post... <\3
    ~ Martha
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post!
    Najbardziej spodobała mi się pierwsza i druga wersja kolorostyczna. c:
    ~Martorożec.

    swiat-martorozca.blogspot.com <- wpadniesz? Przepraszam za reklamę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. :3 Stylizacja jednak nie przypadła mi do gustu, jednak to kwestia osobista.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest prześliczna! Napewno sobie ją kupię! :-)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)