Menu

środa, 2 marca 2016

TAG: 5 ANIMACJI/Nominacja: Lanche

Hej, hej!
Najpierw standardowo będę się tłumaczyła, dlaczego ostatni post z mojej strony pojawił się dokładnie w piątek, a później przez prawie tydzień nie pisałam. Otóż miałam strasznie, ale to strasznie napięty grafik. Miałam tak naprawdę dwa bardzo ważne sprawdziany i te mniej ważne, które akurat nie zawadzają. Co raz to bardziej przykładam się do nauki przed egzaminem kończącym podstawówkę. Co zaczynałam pisać jakiegoś posta to go nie kończyłam, bo musiałam się uczyć. Z próbnych sprawdzianów dostałam następujące oceny:
Matematyka - standardowa dwója
Angielski - czwóra
Dlatego zaczęłam lepiej się uczyć, bo to naprawdę ważny test. Oprócz tego doszło niewyspanie. Dla mnie godzina 6:00 to zbyt wczas na przygotowanie do szkoły. Nienawidzę wstawać tak wcześnie, a to wiąże się z moim zniszczonym samopoczuciem. Nie mam na nic chęci oprócz zamawianie ubrań online. Dobra, ale już nie będę opowiadała jaki to mam zwalony tydzień i przejdę do Tag'u po tytułem ,,TAG: 5 ANIMACJI''. Stworzony on został przez Iwonę/Laarie. Jest to kolejny tego typu tag jej autorstwa. Nominowana zostałam przez Luizę. Lanche, której bardzo dziękuję! Na końcu znajdą się nominacje z mojej strony. Zaczynajmy!

1. Twoja ulubiona animacja.
Szczerze powiedziawszy to nie mam swojej jednej, ulubionej animacji, którą mogłabym wam tutaj zaprezentować. Mam ich kilka, lub nawet kilkanaście. Nienawidzę wybierać pośród tymi wszystkimi, które posiadam, lub, które ogólnie mi się podobają, ale tag, to tag, więc muszę to zrobić! Pokażę wam mojego ulubieńca przynajmniej tego tygodnia, który mnie urzekł. Jeżeli czytaliście mojego ostatniego posta z serii ,,Motywowo'' to wiecie jaka animacja urzekła mnie najbardziej! Oto pan kurczak, czyli ,,Turkey Dance''.
Tak! Uwielbiam tą animacje chociaż zapewne za niedługo mi się znudzi i jej miejsce zastąpi jakaś inna, fajniejsza, bardziej urzekająca. Mam nadzieję, że nie naruszyłam zbytnio tego punktu, gdyż nie chcę zepsuć, owego tag'u. Moja wina, moja bardzo wielka wina. Czas na opis! 
A, więc moviestar ma na głowie prawdopodobnie indyka, którego nazywam kurczakiem. Wiem, to bardzo, ale to bardzo mądre. Indyk, lub też kurczak, bo już sama nie wiem, ma fajną skórkę, która wskazuje na to, że owy produkt nie jest do końca upieczony. W animacji nasza postać wykonuje dziwne ruchy w rytm tańca. Z resztą tak samo jak uszy indyka, które również wprawione są w ruch. Indyk ma założone okulary z żółtymi oprawkami. Prawdopodobnie mają chronić one przed słońcem, bo nie sądzę, że chodzi tutaj o wadę wzroku. Ogólnie dowiedziałam się, że animacja ,tak jak i cały motyw, wywodzą się z pewnego serialu, którego nazwy niestety nie pamiętam, a nie mogę sprawdzić w komentarzach, bo za długo mi się one ładują.  Animacja kosztuje równo sześć diamentów i jest ona jak na mój gust strasznie droga, ale chyba jej to wybaczę. 

2. Animacja, która pasuje do Twojego charakteru.
Nie wiem do końca jaki mam charakter. W tym celu spytałam mojej koleżanki, blogerki, rówieśniczki itd. Racheli o to jaki mam charakter. Jej odpowiedź była jednoznaczna:
-Fajny.
A, więc dowiedziałam się, że mam fajny charakter, iksde.
Będę szukała animacji pasującej do przedziału ,,Fajna''. No, zobaczymy co da się zrobić! 
Animacja pasuje co nieco do mojego stroju i jest ogólnie fajna. Lubię animacje z wszelakimi parasolkami, deszczem, płaczem itd. Ta animacja jest świetna, a ponadto bardzo urozmaicona. Kojarzy mi się z mangą, lub anime (nie wiem, nie znam się), którego nie cierpię, ale podoba mi się. Niektórzy ludzie czasami mnie wyzywają, że pomylę się i zamiast napisać ,,Japońska bajka'' to piszę ,,chińska'', lub ,,koreańska''. Dla mnie to troszkę chore, bo to tylko drobna pomyłka. Przepraszam, jeżeli kogoś w tym czasie uraziłam.
Ale dobra! Przejdźmy już do opisu widocznej na screenshocie animacji. Moviestars, w tym wypadku moja, trzyma w ręce różowy parasol, z którego sypią się, także różowe kwiatki. Wykonuje ona nim ruch, który jest bardzo fajny. FAJNY! FAAAAAJNY. Rozumiecie? FAJNY. Okej, nie wiem co mi odbija. Może odpowiedź Racheli? Nie ważne.
Animacja została okrzyknięta nazwą ,,Umbrella Sweet'', która kosztuje 600 starcoinsów, więc nie jest jakaś bardzo droga. Podoba mi się.

3. Animacja, która kogoś Ci przypomina.
Tutaj wybrałam coś specyficznie specyficznego B) Widząc animację, którą wam zaraz pokażę przypominam sobie Muzę z ,,Club Winx''. Ubóstwiam tą bajkę! Mam do niej ogromny sentyment i aktualnie czekam na ósmy sezon, który prawdopodobnie wyjdzie dopiero w 2017 roku, a jeszcze dochodzi do tego czekanie na polską wersję i, jeżeli nie uda mi się kupić to czekanie na internetową wersję z polskim dubbingiem. No nic...bywa. Chyba każdy ,,serialowiec'' tak miewa i nie jest to stan błogi. Ale przejdźmy już do samiutkiej animacji! 
Jak widzicie słusznie zauważyłam tutaj podobieństwo do serialowej Muzy. Nawet w jednym odcinku, pewnego sezonu miała słuchawki i tak samo kiwała głową. No po prostu cud, miód i malinki! Dużo malinek! W dodatku właśnie Muza to moja ulubiona postać z, tegóż to serialu, dlatego...no kocham ją (bez skojarzeń, pls). 
Moviestar ma na sobie czarno-srebrne słuchawki, które mają, także czarny kabelek połączony z Mp3/4, lub telefonem, który jest fioletowy. Fiolet jest bardzo ciemny, dlatego animacja sprawia wrażenie takiej mrocznej. Z tej całej mp<jakiś numer>wydobywają się czarne nuty. Czyli wiemy, że urządzenie działa i nie jest zepsute! Animacja kosztuje 550 starcoinsów i nazywa się ,,Music Chillin''. Nie jest ona droga, a nazwa też jest w porządku.

4. Animacja, która Twoim zdaniem powinna znaleźć się w TOP.
,,Top'' uznam jako dziesięć/dwadzieścia pierwszych stron, ponieważ nie dam rady sprawdzić, czy np. animacja, którą wybrałam jest na 100 stronie. Okej, więc już wiem, którą tutaj dam, ponieważ naprawdę żałuję, że nie zajęła ona żadnego miejsca. Ubóstwiam animację, którą za chwileczkę wam przedstawię. Oto...,,Look At Me''!
Szczerze powiedziawszy w dalszym ciągu nie wiem, dlaczego po pierwsze jeszcze jej nie kupiłam, po drugie, dlaczego nie jest ona w TOP skoro dużo moviestar ją kupuje. Animacja jest popularna, lecz widocznie nie każdy ją kupuje, chociaż wydawać by się mogło, że każdy ją ma. Pozoru -czasami słuszne- nie raz mylą i o bardzo. Sama się o tym przekonałam. 
Animacja jest bardzo prosta, ponieważ stojąca tutaj moviestar wykonuje tylko pozę, gdzie podpiera się jedną nogą o ziemię, a drugą ma lekko odchyloną. Ponadto postać dotyka swój podbródek i pewnie myśli nad sensem życia, świata. Kosztuje ona jedyne 400 starcoinsów co jest bardzo dobrą ceną i jeszcze bardziej dziwi mnie fakt, że jest ona na 96 miejscu, wow.

5. Animacja, której nie lubisz.
Zbliżamy się już wielkimi krokami do końca, ponieważ jest to ostatni punkt, który muszę zrealizować przed publikacją tej notki. Jest wiele animacji, których nie lubię, lub też nienawidzę. Dzisiaj oczywiście zajmę się tą, której nie lubię, a swoją nienawiść odłożę gdzieś daleko w bok. Animacja, której nie lubię, za którą nie przepadam to ,,Ice Cream Fun''.
Nie lubię tej animacji przedstawiającej moviestar zajadającej się lodami, które swoim wyglądem przypominają -przynajmniej w moim odczuciu- za przeproszeniem gówno. No przepraszam bardzo, ale ja mówię poważnie! Pudełko jest bardzo duże co przyprawia mnie o mdłości. Co jeszcze przyprawia mnie o mdłości? Od czekoladowych lodów strasznie boli mnie brzuch. Gdy widzę taką animację chce mi się wakacji co jest, niemalże w pewnym stopniu jak na razie niemożliwe. Pudełko ma kolor błękitno-różowy, a lody na nim są chyba pudrowo-różowe. Napis na pudełku to ,,ICE DREAM'', czyli w moim tłumaczeniu ,,Lodowe marzenie''. Chyba podobna nazwa tyczy się lodów z mc'donaldsa. 
Animacja kosztuje dwa diamenty i jest bardzo tania! I tak nie zmienia to jej krytycznej oceny.

To, by było już na tyle z tagu, ale czas jeszcze na NOMINACJE!
Nie mam tutaj ich tak dużo jak miała Luiza, ale chyba wystarczy. 

TAG: 5 ANIMACJI powinien/na wykonać:
•Emi Caffe
•0Rachela0
•0Kladzia0
•domcio9989
•Nutella
Nie mam pomysłów, hihi.

TAG jest bardzo fajny i mam nadzieję, że Laarie będzie wymyślała więcej TAGÓW wzorowanych na ,,5 ANIMACJI''.

Ja idę już do łóżeczka i poodpisuję na komentarze ja ktoś doda. Miłej nocy/wieczoru, pa!
Dobranoc ♥
~M a j u $ k a
~Nate



14 komentarzy:

  1. Dlaczego nie nominowalas mnie? XD ogólnie super post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam! Już nominuje ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  2. Fajny post!
    Haha, ta animacja z kurczakiem... XDD
    Widzę, że ostatnio ten TAG został tutaj bardzo popularny!
    ~Martorożec.

    Swiat-martorozca.blogspot.com - wpadniesz? Przepraszam za reklamę!

    OdpowiedzUsuń
  3. I właśnie, dlaczego mnie nie nominowałaś?! xD Oczywiście żartuję :D
    Post super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Nominuję cię tylko podaj nick i ew. nazwę (jeżeli tak, ową posiadasz) blogową, bo niestety cię nie kojarzę XDD
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Ech, ludzie mnie nie kojarzą, bo zmieniłam nazwę.
      Nick: martyna lol 12345, masz mnie w znaj ;), a nazwa blogowa to Martina

      Usuń
    3. To jestes ty Martyna? Też mie rozpoznałam.

      Usuń
  4. Super notka, dzięki za nominację. :D Animka z kurczakiem. XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna notka, a najlepsza anima z indykiem (indykiem, no bo TURKEY XDD).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, dzięki za nominację.

    ~Rejczel

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)