Menu

czwartek, 17 marca 2016

Random look #1

Siemanko!
Tu Lukcia! Na samym początku chciałabym bardzo wam podziękować za tak ciepłe przyjęcie mnie. Naprawdę nie spodziewałam się że spodoba wam się moja notka powitalna. Chcę was też przeprosić za wczorajszy brak posta. Miałam zamiar zrobić notkę o look'ach z nowego motywu, ale okazało się że ktoś już zrobił taki post. Dlatego piszę dzisiaj. Przechodząc do tematu posta, postanowiłam zacząć nową serię, a mianowicie Random look! Spośród serii podanych w moim poście powitalnym największym powodzeniem cieszyła się seria Me and my friends, dlatego będę ją prowadzić na 100%. Za to u pozostałych serii wynik był równy, dlatego stwierdziłam że sama wybiorę. Stwierdziłam, że ciekawsza będzie seria Random look, dlatego to właśnie o niej będzie ta notka. Zapraszam do czytania!
Zacznę może od rzeczy najważniejszej, czyli: O czym w ogóle jest ta seria?
Otóż polega ona na tym, że za pomocą strony Losowe.pl losuję którą stronę z poszczególnych kategorii mam wybrać. Następnie losuję, którą rzecz z danej strony wybrać. W ten sposób powstaje look, w którym ja zmieniam kolory, opisuję go i oceniam. Zaczniemy od góry stroju. Oto liczba którą wylosowałam:
W takim razie szukamy strony 64. Tak się prezentuje:

Rzeczy nie prezentują się za specjalnie. Owszem, podoba mi się kilka, np. ubrania z ostatniej półki, ale ogólnie to szału nie ma. Zobaczmy, która z tych rzeczy będzie stanowić górę naszego look'a:
Jest to ulubiona liczba mojej koleżanki czyli 8. Oznacza to że górą look'a będzie...
 ...ten stanik. Nie wiem czy uda mi się zrobić ładny look ze stanikiem, ale ok. Jeżeli chodzi o samo ubranie, jest to niebieski stanik w białe chmurki na różowych ramiączkach. Dodatkowo bardzo się on błyszczy. Posiadać go mogą tylko użytkownicy z pakietem VIP. Kosztuje 400 wirtualnych pieniędzy.

Teraz przejdźmy do doły garderoby. Zobaczmy, co wylosował nam generator:
Jest to 5, czyli nie będę musiała długo szukać. Oto strona nr. 5:

Nie ma tu praktycznie żadnej rzeczy która mogłaby wpasować się do góry. Mamy kilka niezbyt ładnych spódniczek i 3 pary jeansów. Jedyna rzecz która mi się tu podoba to szorty za 700 sc. Zobaczmy co to będzie...
Pierwsza moja reakcja: ,,Co to jest?!'' Spodnie te ani trochę mi się nie podobają. Chodzi mi o ich krój. Na końcach są... jakby to ująć... rozszerzone? Tak, to chyba dobre określenie. Kojarzą mi się z latami 80, kiedy tego typu ubrania były modne. Jeansy są koloru szarego i mają one również bordowy pasek. Ich cen a to 600 sc. Może buty uratują tą stylizację? Wylosujmy liczbę i sprawdźmy!
Liczba to 17. Strona prezentuje się tak:
Z butami nie jest tak źle. W sumie kilka par według mnie pasowałoby do reszty. A która para obuwia powinna znaleźć się w look'u według generatora losowych liczb?
Znane chyba wszystkim brokatowe buty! Pamiętam czasy, w których strasznie mi się one podobały... Wymieniłam się nawet z pewną dziewczyną za szpilki, na które wydałam swoje ostatnie sc aby je zdobyć! xD Haha... Teraz tego żałuję. Obecnie to obuwie nie podoba mi się ani trochę. Wygląda bardziej jak kula dyskotekowa przez nadmiar błyskotek. Są one w kolorze miętowym, mają szare sznurówki i pokrywają je tysiące cekinów.
Do tej pory nie zapowiada się to za ciekawie. Czy zmienią to włosy?
 Tym razem jest to 33. Co kryje ta strona?



Włosy prezentują się naprawdę dobrze. Mama tu kilka ładnych upięć. Nie wiem czy ktoś zwrócił na to uwagę, ale prawie każda fryzura na tej stronie kosztuje 500 sc. Po raz ostatni losuję liczbę. I jest to...
...taki oto luźny warkocz. Fryzura nie należy do najgorszych. Z jednej strony jest to całkiem ładny warkocz, ale z drugiej mało podoba mi się jego ,,umiejscowienie'', ponieważ dziwnie wystaje z boku. Całkiem mi się podoba, ale nie kupiłabym tych włosów.

A teraz, gdy przedstawiłam wam wszystkie wylosowane ubrania, przejdziemy do najbardziej wyczekiwanego momentu, czyli look'a który nam w ten sposób powstał!


























*Werble*


































*To napięcie*

































Tadam! Szczerze mówiąc, te wszystkie rzeczy wzięte razem wyglądają o wiele lepiej niż osobno. Komplet ten o dziwo mi się podoba. Kojarzy mi się z odważną dziewczyną żądną przygody. Po zmianie kolorów wszystko nabrało zupełnie innego wyglądu. Postawiłam tu na brudny fiolet i biel. Główną rolę odgrywają tu włosy. Luźna, lekko przysłaniająca oczy grzywka dodaje temu strojowi buntowniczego charakteru. W takiej odsłonie podobają mi się nawet buty! Spodnie także wpasowały się tu wręcz idealnie. Look według mnie jest udany i podoba mi się. Nie kupiłabym go jednak.
Ocena: 9/10
Kolory:
 
Wersje kolorystyczne

Niebiesko - Biała
 

 Miętowo - Wiśniowa




******

Dziękuję za przeczytanie. Myślę że post wyszedł w miarę długi i że wam się spodoba. To tyle na dzisiejszy post.
Pa! 

5 komentarzy:

  1. Naprawdę fajnie wyszedł ten randomowy look! Mogłabyś jeszcze dodawać zdjęcie bez zmienionej wersji kolorystycznej, żeby pokazać jakby to wyglądało bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ok skoro jesteś nowa to jeszcze nie wiesz kto tu jest Bogiem kto jest najlepszy itp. Tak to ja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no super! Look wyszedł
    BoMbOwO! Jeśli mogę...
    Na blogu zelkowe-msp-tami.blogspot.com trwa konkurs na redaktora.
    Sorki za reklamę;(
    /Tamka ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  4. Super notka, fajnie wyszedł ci outfit ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)