Menu

wtorek, 15 marca 2016

Powitanie + Wiosenny look ♥

Yollooo..
Witam Was serdecznie w mojej pierwszej notce na tym blogu. Od czego by tu zacząć? Może na początek tak: bardzo, ale to bardzo dziękuję za szansę pisania tu. Postaram się jej nie zmarnować.
Może znacie mnie już z mojego bloga? Cóż, ale i tak powinnam trochę o sobie powiedzieć. Nie chcę kopiować wszystkiego kropka w kropkę z mojego zgłoszenia, dlatego będzie krótko, lecz zwięźle.
♥♥♥
Na imię mi Milena, Mila, chcecie to możecie wymyślić lepszy pseudonim. Mam dziesięć lat, chodzę do klasy piątej (oczywiście: ja jedna najmłodsza, jednak z nauką radzę sobie świetnie). Jak na swój wiek jestem strasznie niska... Moje oczy nabrały ostatnio już bardziej zielonego koloru, a włosy może trochę zjaśniały czy coś takiego, jednak wciąż pozostały brązowe. Noszę okulary, oczywiście koloru czarnego. NIGDY nie wstawię do neta swego zdjęcia, po pierwsze nie chcę się nim dzielić, po drugie brzydka jestem, więc nawet nie pytajcie. Mam kilka hobby: blogowanie, rysowanie, aha i oczywiście granie na komputerze, hehe. Nie wiem, czy to się zalicza, ale co tam. Teraz ostrzegam, bo robi się dziwnie. Wierzę w magię (aha),  jednak w innym znaczeniu, niż myślicie. Nie potrafię tego wytłumaczyć. Lubię parodie KoA. Musicie to o mnie wiedzieć, o tak. Polecam XD Miewam często tzw. gupaffkę. A na poważnie... Prowadzę zwykłe, nudne życie, które chyba Was niezbyt interesuję, poza tym nie lubię mówić o sobie, wyszło trochę beznadziejnie... Może by tak o MSP, blogowaniu, błagam, tylko nie o moim życiu.
♥♥♥
Na wspomnianej "różowej planetce" gram od nie tak dawna, dziewięciu, a może dziesięciu, zresztą muszę to wszystko sprawdzić, miesięcy. Ostatnio jednak strona przez okropne motywy podoba mi się coraz mniej. Mam 18 level, a nazywam się milakotek73. (bez kropki). Przed tym kontem nie miałam innych, a do jego założenia namówiła mnie koleżanka.
Coś o blogowaniu? Spoko. Robię to od początku tego roku, no, zbyt dużego doświadczenia nie posiadam, to prawda. Mam dwa blogi, jeden o MSP, jeden o World of Zombies (pewnie nie znacie tej gry), a teraz mi się pofarciło i dostałam się tu. Nadal myślę, że śnię. Pisałam jeszcze u koleżanki, jednak przestałam z powodu nieprzemyślanego zgłoszenia, a kilka dni później witrynę usunięto, podobno "za spam". Konto przyjaciółki na bloggerze również zostało (z niewiadomych powodów) zablokowane... Ej błagam nie przeglądajcie moich starych postów na blogu, były do bani!
♥♥♥
Tak... Krótko wyszło, ale nie chcę na okresie próbnym nic udawać, tylko pisać tak, jak to robię. Jednak by trochę przedłużyć notkę, postanowiłam nie tworzyć jeszcze jednej krótkiej, tylko dodać od razu to, co chciałam. Tak więc przygotowałam dodatkowo stylizację na wiosnę, niewymagającą VIPA.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Znajdziemy tu dwa kolory: jasną zieleń oraz biały, do tego blond włosy. Nie wiem jak Wam, ale mi się to bardzo podoba!
Włosy: Luźny warkocz (niestety słabo widoczny za plecami lalki) w odcieniu jasnego blondu. Bardzo lubią tą fryzurę, wygląda naturalnie, zero strasznego brokatu - bardzo dobrze komponuje się z resztą.
Góra: Według mnie jedna z lepszych bluzek - w niektórych miejscach przezroczysty top z takimi jakby ramiączkami (?) z koralików oraz (również nie mam pojęcia, jak to nazwać) krótkimi rękawkami z boku. Pasują mi tu, ohoho, a do spódniczki najbardziej.
Dół: Bardzo dużo tu kropek. Zwykle nie używam rzeczy w tego typu wzory, jednak ta spódnica o lekkim kroju wygląda wprost idealnie. Miałam do wyboru jednolitą, owszem, ale w niej nie znalazłam... tego czegoś.
Buty: Z nimi się nieco wahałam. Bardzo chciałam wykorzystać takie baletki, te akurat w paski zebry, okazało się w końcu, że lepszych nie znalazłam. Więc co mi przeszkadza? Nie wiem, czy też to widzicie, czy mam halucynacje, lecz wprost RAŻĄCY błysk. Mnie się tu tylko on nie podoba...
Dodatki: Kokarda, naturalnie w kropki, których w tym looku nie brakuje. Więcej akcesoriów nie ma, to wiosna, ja myślę, że musi być w miarę skromnie...
Skład:
♥ Fryzura Be Together, 650 starcoins,
♥ Bluzka Shy Girl, 475 starcoins,
♥ Spódnica Dotted Love, 525 starcoins,
♥ Buty Zebra Steps, 550 starcoins,
♥ Kokarda Adorable Dotts, 375 starcoins.
Jak widzicie rzeczy nie są zbyt drogie, ja co do cen nie mam zastrzeżeń. Oczywiście obiecałam, look nie VIP.
Paleta:
Fioletowa ramka - kropki na spódniczce i kokardce, pierwszy oraz trzeci kolor butów, bluzka.
Czerwona ramka - ramiączka bluzki, spódniczka, kokarda, drugi kolor butów.
Niebieska ramka - fryzura.
Zainteresowanym zezwalam na zakup stylizacji.
Kurczę, notkę powitalną piszę chyba jako ostatnia... Jutro postaram się o kolejny post, a tymczasem pa!
~Mila

9 komentarzy:

  1. Dziękuję Wam wszystkim, na komentarze nie jestem w stanie odpowiadać, komputer niestety się buntuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. No witaj! Trzymam za Ciebie kciuki!
    Śliczny look. Będę mogła go kiedyś zakupić? (:
    ~Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, to tak, fajnie, jestem ślepa. X'D

      Usuń
  3. Również noszę okulary. Bardzo fajny post, Look również. Zauważyłam drobny błąd w zdaniu "Mi się tu tylko on nie podoba...". Powinno być "mnie", a nie "mi", zapamiętaj. :-)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)