Menu

sobota, 19 marca 2016

OPP#

Cześć moje kochane kociusinki! <#333333
Na początku cce rozwazyc wazna sprawe:
Przez ten koment rozpadl sie moj blog. Widzicie jakiego wyszukanego słownictwa używa? Czy na blogu udaje? ale przejdz my d  o posta 
Witajcie


Dziekuje za komenty 

Na dziś przygotowałam look'i i ich odwzorowania w rysunkach.   Użyłam ubrań tylko z 10-ciu stron TOP.

Pierwszy jest taki typowo "codzienny", luźny, młodzieżowy. Użyłam w nim naszych zacnych neonów.   Prócz pięknych, jaskrawych kolorów użyłam równie zwyczajnych, krótkich jeansów ze stanem.  Włosy znalazłam na 1-2 stronie. One jako jedyne nie pasują mi do stroju, mogłam je zmienić... Balleriny zobaczycie w następnych look'ach, są łatwe do "narysowania". Kosztuje on 2100 sc i warto go kupić - jest śliczny! Ocena: 10/10

Śmiejcie się, nie umiem nawet ładnie pokolorować. Gdy teraz patrzę na to zdjęcie uważam je za takie... brzydkie?  Buty są krzywe jak gdyby zamiast jakieś gałęzie czy ziemniaki.  Spodnie nie mają zaznaczonych konturów ani detali, kolor jest niedobrany, ponieważ paint (tak paint) nie dysponuje dżinsowym.  Włosy? Wyszły one najlepiej ze wszystkiego,  mają dosyć "wyraźnie" zaznaczone kontury, ogólnie takie włosy mogłyby być w grze xD Bluzka także nie należy do najgorszych, brak jej tylko napisu. Twarz i skóra są najłądniejsze ze wszystkich trzech look'ów, a zresztą sami się przekonacie...

To screen jest starej wersji mojej Ms.  Użyłam go do loga, dlatego też jest on na białym tle. Przeważa w nim kolor różowy, który w tamtyn czasie był najpiękniejszy i najcudowniejszy.  O! Tak, baletki!  Bluzka jest pięmna, pasuje do każdego kompletu. Osobiście nie lubię długiej bluzki z rajtuzami, ale w tym stroju  dopasowały się. Włosy są dosyć popularnei wciąż używane, kokarda... Pamiętam gdy użytkowniczka powiedziałą o niej "unikat". Looki miały być z pierwszych dziesięciu stron TOP? Te ciuchy wtedy były w tej zkładce. Look oceniam 9/10.

*Ehm, ehm* Gdy popatrzyłam na ten rysunek od razu zauważyłam niekształtne uczy, które przypominają ziemniaki. *Co ja mam z ziemniakami?!*  Bluzka, która na obrazku wygląda jak sukienka jest zupełnie do siebie nie podobna. Nie mówę o baletkach, i o tych masłach -hasłach- Włosy wygląda jakby jednorożec tęczy, no ten... Co w nim jest najładniejsze? Hm... Wiem! Wiem! Parasol! Jest on całkowicie podobny do parasola. Podobiznę oceniam 5/10.

To ostatni look, jest zdecydowanie najładniejszy. Użyłam w nim neonowego różowego (istnieje taki?) i białego. Nie jestem za noszeniem kolorowych butów, ale to w końcu gra. Krótko -mówiąc- pisząc realnie nigdy bym się tak nie ubrała. Look kosztuje 2500 sc - to przystępna cena, oceniam go 11/10.

Ojej, ten obrazek jest obrzydliwy. Właśnie przynim spędziłam najwięcej czasu,  włożyłam w niego największe starania, a on jest taki niewdzięczny. Oczy? Gdzie one  są?! Zresztą, czy one w ogóle  znajdują się na obrazie? W koszulce nie ma zaznaczonego  biustonosza czy czegokolwiek. Nie mogło mi wyjść gorzej. 
*Za ból oczy nie zwrócę odszkodowania*

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie ma zdjęć, a tekst jest niedokończony.

      Usuń
  2. Przepraszam, ale czy mogłabyś wytłumaczyć, co to kur** jest? To tak jakbyś pisała posta, ale nie dodała screenów i go opublikowała w połowie.
    Ten początek? Nikt nie wie o co tak naprawdę chodzi.
    Eh...

    OdpowiedzUsuń
  3. I dobrze, że się rozpadł! Zresztą niemożliwe, by przez jeden kom!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki piękny look, że aż go nawet nie widać. A tak poza tym: co to ma być?!

    OdpowiedzUsuń
  5. o lol


    normalnie najlepszy post jaki widzialam




    o lol

    OdpowiedzUsuń
  6. Na profilu Majczel są wpisy z Waniliowego Bloga, na którym ponoć pisała Trishia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam, zróbcie coś z nią zanim zniszczy bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jest już wyrzucona z załogi

      Usuń
    2. Więc ktoś nowy zostanie dodany, czy mimo to kontynuowany konkurs będzie?

      Usuń
    3. Na miejsce Majczel postanowiłam wybrać Nutellę. :)

      Usuń
    4. Moja reakcja - sąsiedzi z dolu wiedzą xD

      Usuń
  8. Wiedziałam, że tak będzie... Dobrze, że Lanche usunęła Majczel i na jej miejsce postawiła Nutellę.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)