Menu

czwartek, 31 marca 2016

Odwzorowanie słodyczy #2

Dziękuję wszystkim za głosy. Nie sądziłam, że uda mi się zostać po pierwszym etapie dlatego, iż jest to mój pierwszy blog. Ponadto najwięcej osób głosowało na mnie - pomimo tylko czterech postów, gdy inne redaktorki publikowały prawie codziennie.
Dzisiaj postanowiłam kontynuować serię 'Odwzorowanie słodyczy'. Będzie on polegał na wybraniu jakiejś słodyczy np. ciastek, batoników, etc. i stworzeniu do niego art-booka, look'u oraz pokoju. Podzielę całość na trzy części, a do odwzorowywania wybiorę jednego 'kandydata'.
 ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
 Lizak - wyrób cukierniczy przeznaczony do lizania*, najczęściej umieszczony na drewnianym lub plastikowym patyczku. Lizaki występują w wielu różnych smakach, kształtach i rozmiarach. Najczęściej występujące w Polsce  mają kształt kuli. Spotyka się też lizaki o wymyślnych kształtach, np. serca. W Ameryce popularne są także lizaki w formie dwukolorowych lasek. Niekiedy lizaki dodatkowo posiadają nadzienie w postaci gumy do żucia lub musującego proszku. 'Wynalazcą' lizaków jest George Smith. Powstał przez nadzianie cukierka nadzieniem, czyli tak jak większość wynalazków dla ułatwienia sobie życia. Na zdjęciu można zauważyć kilka - zupełnie różnych - lizaków. Ja do odwzorowania wybrałam sobie jednego - niebieskiego z różową posypką.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Chyba pierwszy raz rysunek na MSP dosyć dobrze mi wyszedł, może przez prostotę lizaka. Górę stworzyłam z jednej, dużej niebieskiej kuli, Można wybrać jeden z kilku odcieni niebieskiego, a z VIP-em ma się jeszcze więcej możliwości. Chciałam użyć jakiegoś ciemniejszego koloru, wszak ten na zdjęciu wygląda jak ten w połączeniu z granatowym. W tym momencie żałuję, iż na MSP nie można cieniować. *albo  nie umiem tego robić*  Drugą - bardzo łatwą - częścią była posypka. Cóż można zrobić, jeżeli nie kulki? Posypka z reguły jest okrągła, czyli ta ze zdjęcia trzyma się reguły. Z kolorem był już 'trochę' większy problem. Bardzo chciałam jasny różowy, pudrowy, lecz ten nie był dostępny. Są one zbyt równe jak na posypkę. Niektóre łączą się z drugimi, co daje zły efekt. Na obrazku są daleko od siebie, a całość wygląda jak w rzutowaniu. Dochodzi do tego krzywy, szary patyczek. *realnie nawet od linijki nie umiem narysować prosto* Stworzyłam to z szarych kwadratów, ponieważ na zdjęciu są tak jakby niebiesko-biało-szare, a z niebieskim zlewałyby się.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Pokój był trudniejszy do stworzenia niż poprzedni. Wydałam na niego 1200 starcoins, a posiadałam 1255...  Pierwsza, bardzo ważną rzeczą są oczywiście schody. Lubię je dodawać, chociażby dlatego, iż zajmują dużo miejsca i pokój nie jest aż taki pusty. Pomijając kwestię ukrywania Ms, która i tak jest stworzona specjalnie do tego posta. Możemy tu zauważyć balustradę z małymi kolumnami. Szczerze szkoda, że nie można zmienić jej koloru, bo przydałoby się w tym przypadku. Drugą rzeczą, którą wybrałam była szafa.  Wystąpiły tu trzy kolory lizaka - fioletowy, niebieski oraz szary. Raczej małych rozmiarów z trochę wysuniętą górą. Mebel jest ustawiony na 'kołach' - bardzo takie lubię. Ponadto w oknach ma wstawione kraty, które dodają mu elegancji. Postanowiłam postawić go dalej od ściany. Niedaleko schodów znajduje się kominek. W sumie nie wiem, dlaczego go wybrałam, lecz nie żałuję tego zakupu. Nie można było zmienić koloru, więc pozostał ciemny odcień szarego. W środku pali się ogień 'na drewnie'. Z ostatniej strony TOP wybrałam fotel, czy coś na kształt fotela. Tu również wykorzystałam trzy kolory. Po wyborze wcześniejszych elementów zdecydowałam się na coś do siedzenia. Bez niego byłoby pusto.

Czy warto je zakupić? Cóż, mi osobiście się podoba. W różnych kolorach z innymi dodatkami mógłby być naprawdę świetny. Koszt to tylko 1200 starcoins, czyli raczej mało jak na pokój. Nie zawiera elementów VIP.
Ogólnie odwzorowanie wyszło OK. Nie wygląda jak na siłę robione (jak we wcześniejszych przypadkach), lecz jest ładny. Użyłam 'wymaganych' kolorów, a całość nie przekroczyła 1500 sc.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Cóż, mogło być lepiej, bo - niestety - kolory do siebie nie pasują. Włosy wybrałam  na samym końcu. Na początku chciałam dodać fryzurę z np. kapeluszem/kokardą, lecz żadna nie była odpowiednia.  Ostatecznie zdecydowałam się na proste, lekko falowane kremowe włosy. Dodałam do nich dosyć popularny wianek. Ogólnie kojarzy się z wiosną - obecną porą roku. Ponadto można zmienić 'kilkakrotnie' kolory, co bardzo się przydało. Najładniejszą rzeczą jest według mnie szary sweter. 
Długość czyni go tak jakby 'tuniką'. Jest on j w małe kółka, czy coś podobnego. Dodatkowo można zauważyć w tym przypadku fioletowy pasek, który podkreśla całość. Wybrałam go również, ponieważ pasuje do kolejnej części garderoby - spódnicą i rajtuzami. Chciałam, aby nogi MovieStar zostały zakryte, a spódnica dobrze do tego posłużyła. Sądzę jednak, iż, gdyby kolor był bardziej matowy, niż błyszczący efekt byłby dużo lepszy. Ostatnia kwestia, czyli obuwie... Cóż, od początku wiedziałam, żeby wybrać jedne z motywu wielkanocnego. Te oraz jeszcze jedne *na koturnach* wyglądają o wiele lepiej graficznie od poprzednich.  Look mogę pokazać również w innej wersji kolorystycznej...a
Nr. 1

Nr. 2
W sumie to ciągle ten sam look, lecz w różnych kolorach wygląda tak jakby inaczej. Można użyć wielu połączeń, ale ja byłam 'ograniczona' przez lizaka. Osobiście podoba mi się ostatnia wersja kolorystyczna. 
Użyłam pięciu rzeczy i żadna nie jest VIP. Ich koszt to 3100 sc. Myślę, że warto go zakupić. Ogólnie wygląda ładnie, a  innym połączeniem jeszcze lepiej.

Odwzorowanie? Jak najbardziej. Przez stworzenie kilku wersji kolorystycznych można napisać, iż każdy kolor lizaka został wykorzystany.




6 komentarzy:

  1. Świetny post!
    Bardzo podoba mi się odwzorowanie. Szczególnie pokoju. Chyba sobie taki sprawię! cx
    ~Marta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! c: Look jest całkiem ładny^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie super!A z jakiego motywu są te schody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie super!A z jakiego motywu są te schody.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)