Menu

niedziela, 20 marca 2016

Odwzorowanie słodyczy #1

Cieszę się, że spodobał Wam się mój post. Dzisiaj zajmę się postem o odwzorowywaniu słodyczy. Pisałam podobny jako notkę próbną, lecz teraz napiszę go dużo lepiej, a przynajmniej taką mam nadzieję.  Tym razem wzbogacę jego treść, a tym samym sprawię, że będzie dłuższy. *Chociaż pod koniec okazało się, iż nie* Będzie on polegał na wybraniu jakiejś słodyczy np. ciastek, batoników, etc. i stworzeniu do niego art-booka, look'u oraz pokoju. Podzielę całość na trzy części, a do odwzorowywania wybiorę jednego 'kandydata'. Szczerze, to mogę napisać, że pomysł z rysowaniem należy do mnie, bo chyba nigdzie takiego nie ma.  *przynajmniej takiego nie widziałam* Pomijając  Trisze i Majczel... Nie przedłużając przejdźmy do treści.

Jako pierwsze wystąpią  pączki. Pączek jest to wyrób cukierniczy o kształcie 'spłaszczonej' kuli, smażonego w głębokim tłuszczu. Ma kolor ciemno-żółty lub  w wysokiej temperaturze jasno-złoty. Współcześnie zdarzają się pączki nadziewane dopiero po usmażeniu: zazwyczaj marmoladą wieloowocową lub konfiturą różaną, rzadziej likierem, budyniem, czekoladą, a nawet twarogiem. Pączki są zazwyczaj lukrowane bądź posypywane posypką. Był znany już w Starożytnym Rzymie, jedzono je podczas obchodzenia przełomu zimowo-wiosennego.  Nie były one spożywane na słodko, lecz np. nadziewane słoniną. W Polsce pojawiły się w XVI wieku, a wywodzą się z kuchni arabskiej. Ogólnie to tyle pomijając inne legendy naszej szanownej Wikipedii, którą, jeżeli ktoś będzie chciał sam przeczyta do końca. Podsumowując są od bardzo dawna znane, lecz nie były przygotowywane w taki sposób, jaki znamy dzisiaj. Na początku zobaczmy jak wyszedł art-book.
                                                                       ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪

Chyba odpuszczę sobie na dzisiaj rysowanie, normalnie zły dzień. Wyszedł dokładnie taki sam jak na zdjęciu.  Dól zrobiłam z kawowych kulek, wyglądało to dosyć dobrze, lecz w większym stopniu przypominało mi babeczkę. Nie potrafię tworzyć pięknych pączków z figur geometrycznych, lecz gdybym miała pędzel z painta wyszłoby o wiele lepiej.  Na końcu porzucając wizję babeczko-pączka dodałam kwadraty tego samego koloru, ale to tylko pogorszyło efekt końcowy, Jak na razie wygląda na niezrównoważone ciastko, które zaraz się wywróci. Tak jak i realnienie umiem nic zrobić prosto, chociażby od linijki. Tu także wszystko jest krzywe. Środek jest koloru kremowego/różowego. Wykonałam go z kółek różnej wielkości, bo potem i tak zostały one zakryte brązową częścią. Na powyższym zdjęciu środkowa część powinna tworzyć półkole wokół brązowej części. Nie ma tu lukru, który na właściwym zdjęciu jest w dużych ilościach. Właściwie można powiedzieć, iż jest - w niewielkich ilościach. Użyłam bowiem kółek w kolorze białym, a by zastąpić ten jakże ważny czynnik. Próbowałam 'oblać' go kołami, następnie po nieudanej próbie narzuciłam na niego po prostu same figury geometryczne w różnych, oddalonych od siebie miejscach. Góra chyba troszkę 'ratuje' to coś, ponieważ jest zrobiona cała z kół i to nawet ładnie.  Patrząc na to z perspektywy innych pączek  nie jest ani w jednej setnej podobny do pierwowzoru. Wobec tego oceniam go 7/10.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪ 

Drugą częścią jest pokój - najtrudniejsza część posta. Na wykonanie go miałam zaledwie 1300 sc. Według mnie to bardzo mało, gdyż większość rzeczy przekracza 500, a niektóre 1000.  Na początku chyba większość czytelników zauważyła kremowe schody. Są często dodawane do pokoi, ponieważ dobrze wyglądają, jak również są warte ceny.  W tym wypadku wybrałam kolor kremowy, aby pasował do pączków. Osobiście chciałabym wybrać te z dywanem, lecz - niestety - są dla użytkowników ze statusem VIP, a ja bardzo chciałam pokazać jak prezentuje się całość.  Drugą ważną rzeczą jest stolik. Znajdują się na nim brązowa doniczka z białą różą, kubek, książki.. Nie  mogłam zmienić koloru 'blatu', wszak każda rzecz ma inny niż na początku. Ślicznie wygląda sama, jak i z dekoracjami, a cena jest lepsza niż przy innych jakże pięknych stołach. Tu także krzesło może niektórzy zauważą. Często występuje na blog'ach w różnej postaci. Ja sama wybrałam kremowy i biały - kolory pączka. Warto je zakupić przez cenę, jak również przez wykonanie, które nie wzbudza wątpliwości.  Manekin i 'zboże' dodają  efektywności całości. Nie są dużym wydatkiem, z pewnością warto je zakupić. Podłoga i tapeta jest całkiem indywidualną sprawą. Każdemu może podobać się inne połączenie tych trzech odcieni, lecz ja właśnie takie uważam za słuszne.
Jak widać wyżej użyłam pięciu artykułów, które w całości kosztują 1355 sc. Nie jest to duża cena, uważam, że w różnych odcieniach tego 'kompletu' można ładnie udekorować pokój.  Każdy użytkownik może je zakupić. Mnie całość przypadła do gustu, cieszę się, iż ją zakupiłam. Odwzorowanie oceniam 9/10.
        ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Doszliśmy do ostatniej części posta. Jak zwykle skorzystałam z kolorów,  które występują w poprzednim odwzorowanie. Włosów często używam do look'ów, choć w posiadaniu ich nie mam. Nie mają grzywki, chociaż określane 'przerzucenie' ich na podajże lewą stronę jest błędnie z nią mylone. Długość ich sięga poniżej pasa, a dużej są również objętości. Ogół ich falowany jest, co uroku im dodaje. Na nich znajduje się kokarda koloru białego z nowego, wielkanocnego motywu. Chciałam użyć jakiejś innej, lecz wszak nie chcę, by strój okazał się a drogi.  Na szyi brązowa kokarda obszyta ażurowym 'czymś'. Przełożona na lewy bok kojarzy mi się z tymi kowbojami z filmów. Wybranie sukienki okazało się prostsze, niż sądziłam. Choć wiele wspaniałych było tą uznałam za odpowiednią. Można zmienić kolor pasów, lecz nawet jednolita barwa ładnie na niej wygląda. Sądzę, że przez ładne, nietypowe zakończenie. 'Wcięcie' w talii wygląda jakby strój dwuczęściowy był, lecz w rzeczy samej taki nie jest. Dołu - chodź nad dodaniem myślałam - nie dodałam, ponieważ psułby całość.  Obuwia zazwyczaj szukam przez patrzenie na cenę. Tu także tym motywem się pokierowałam. Nie są one zbyt drogie,  jak również ładnie się prezentują. Najpierw można zauważyć o wiele niższą część buta i podajże skarpetę z małą kokardką. Ogół tego jest piękny, inny niż sądziłam. 
Jak widać użyłam pięciu rzeczy. Całość kosztuje 2575 sc, czyli w sam raz jak na taki strój. Może go zakupić każdy użytkownik, lecz zdziwiona jestem. Akcesoria, jak i inne części stroju ładne się wydają, cena ich atrakcyjna jest, więc czemu nie byłyby dla VIP-ów. 
Sądzę, że warto go kupić. Ładnie się prezentują, a sama nigdy nie spotkałam nikogo tak ubranego, a nawet podobnie. Przydać się może do jakichś celów, a cena nie wysoka się wydaje.  Całość oceniam 10/10.
Pozostało pytanie, jak seria mi wyszła? Czy kontynuować pisanie jej? Sama się nad tym zastanawiam, wszak sądzę, że to nie koniec z Trishą. *Ponieważ znalazłam jej zacną historię*

17 komentarzy:

  1. Mmm, uwielbiam pączki, fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria troche zagapiona ode mnie, ale cóż. Post dopracowany, płynny, i bardzo dobrze sie go czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę:http://filmowe-msp.blogspot.com/2016/02/sodycze-i-msp-czy-to-idzie-w-parze-1-mc.html?m=1. Z tym, że ja robiłam tylko look.

      Usuń
    2. No ok, ale Jutrzenka miała ten post w roboczych od dawna, a poza tym może ty skopiowałaś? Ten post był przez chwilę opublikowany na żelkowym. Z resztą tematy na posty się kończą, więc już skończmy z kopiowaniem postów, bo chyba lepien kopiować, niż żeby to legło w gruzach...

      Usuń
    3. Pff, mój post był na filmowym wcześniej niż konkurs na redaktora! Ja jednak nie lubię, gdy ludzie kopiują-wole nie przeczytać nic, niżeli zapoznać się po raz kolejny z prawie tym samym. Ale post Jutrzenki nie jest aż tak podobny, więc nie bd robić dramy! A co do tego "żelkiwego..." to jaki to blog? Mg link?

      Usuń
    4. Mój post opiera się całkiem na czymś innym, więc nie powinno być problemu. + Skopiowany post został usunięty.

      Usuń
    5. Yhy, przecież odwzorowanie słodyczy a odwzorowanie słodyczy to coś innego! Niby czyj został usunięty? Bo jak na razie oba są. :'D

      Usuń
    6. Boże, śmieszne się to robi. Czytaj ze zrozumieniem, OPIERA SIĘ NA CZYMŚ INNYM.

      Usuń
    7. Ty mnie wgl rozumiesz? xD. Serio to trochę śmieszne :)

      Usuń
    8. Nie rozumiem ludzi, którzy piszą coś bez zupełnego powodu. Napisałaś sobie jakiś tam post z look'iem nawet bez wyraźnych opisów, nie napisałaś nic związanego z moim, lecz pomimo tego twierdzisz, że jest 'trochę' skopiowany. Miliony postów jest na podobnej zasadzie, ale nikt oskarża kogoś o to.

      Usuń
    9. JA PIERNICZĘ! MASZ TAKI POST JAK MÓJ -POWIEM W PROST!ODWZOROWUJĘ słodycze, a TWÓJ POST TEŻ JEST O ODWZOROWANIU SŁODYCZY! WIDZISZ TERAZ PODOBIEŃSTWO?!

      Usuń
    10. XDDDDDDDD
      Sądziłam, że masz jeszcze trochę honoru...
      XDDDD
      Ja się już nie udzielam.

      Usuń
    11. Sądziłam, że masz oczy i nie bd musiała tg pisać. Na twoim honorze też się zawiodłam - udajesz że podobieństwa nie widzisz... Cóż, żałosne... Ale mam nadzieję że na blogu zostaniesz, bo posty piszesz dobre.

      Usuń
    12. Dobra skończcie już ten ból dupy, bo to się robi żałosne. ( sory musiałam to napisać nie obrażajcie się )

      Usuń
  3. Jeejku, świetny post!
    Uwielbiam pączki, a odwzorowanie wyszło Ci pięknie! Skoro warto zakupić ten look to.. Mogę to zrobić? XD Bardzo mi się spodobał.
    ~Marta.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)