Menu

czwartek, 17 marca 2016

Odwzorowanie s. niebieskich #1

Cieszę się, że spodobał Wam się mój post. Dzisiaj chciałam napisać serię o słodyczach, lecz Trisha, która prawdopodobnie dostała się tu z innego konta, skopiowała go dodała na Żelkowe MSP, a po komentarzach, które zapewne ją obraziły (jeżeli to możliwe) usunęła go.   Nie wiedziałam, czy mimo to dokończyć go, czy napisać inny. Wybrałam tą drugą opcje, ponieważ nie chcę żadnych kłótni z tego powodu, a tamtą serię mogę napisać kiedy indziej. Na początku nie wiedziałam, o czym będzie ten post i szczerze pisząc dotąd tego nie wiem... 'Odwzorowanie s. niebieskich'. Miałam napisać gwiazdy, lecz tytuł sam w sobie jest ważną częścią posta, więc chciałam, aby był chociaż trochę oryginalny. Może niektórzy się domyślili, lecz co oznacza 's'? Sfer, czyli 'Odwzorowanie sfer niebieskich'. Chodzi mi głównie o planety, a nie gwiazdy, lecz może wykorzystam zjawiska w kosmosie.  Jestem tylko ciekawa, czy ktoś prowadził taką serie, bo osobiście się z nią nie spotkałam. Zaczynajmy.
  ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪ 
Pierwsze będzie zjawisko - droga mleczna. Czym ona w ogóle jest? Galaktyką, w której znajduje się ziemia o kształcie spirali.  Zawiera ok. 500 miliardów gwiazd, a powstała z chmury gazowo-pyłowej. Droga Mleczna nazywana jest też po prostu Galaktyką, ale wtedy dla odróżnienia od innych galaktyk pisana jest wielką literą "G".  Droga Mlecznej sięga na północy do gwiazdozbioru Kasjopei, a na południu do gwiazdozbioru Krzyża Południa. Według mitologii greckiej Droga Mleczna powstała z kropli rozlanego mleka, którym Hera karmiła Heraklesa. Na tym zdjęciu możemy zauważyć takie kolory jak złoty, jasnoniebieski, kremowy, żółty, być może odcień zielonego, pomarańczowy. Uważam, iż jest to naprawdę piękne zjawisko i sądzę, że większość czytelników je zna. 
Cóż, wyszło jak wszyło, wszak nie ma być to żywa andromeda, czy mleko. Kolory nie są podobne do pierwszego zdjęcia, lecz look nie jest jakiś najgorszy z najgorszych. Włosy wybrałam, ponieważ są naprawdę świetne i na szczęście nie wyglądają jak należące do Barbie. Można pokolorować ich trzy części, co także bardzo mi się w nich podoba. Ja użyłam trzech różnych barw. Część fryzury pomalowana kolorem niebieskim ma dość ciekawe 'zakończenie'. Pojedyncze włosy opadają na oczy postaci. Na dalszą część wybrałam odcień zieleni, który dobrze prezentuje się z niebieskim. Ta barwa zajmuje o wiele mniejszą powierzchnię, niż niebieska. Zakończyłam ją pomarańczowym. W tym miejscu włosy są tak jakby wygolone. W sumie nie widzę potrzeby zmieniania koloru prawie na skórze. Fryzura wygląda strasznie przez połączenie barw, wszak jest ona lekko upodobniona drogi mlecznej. Górę stanowi długa bluza za osiem diamentów. U góry prawdopodobnie zaznaczono część należącą do kaptura.  Reszta jest tak bardzo błyszcząca, a na środku możemy zauważyć 'naklejkę' typu design studio. Przedstawia ona gitarę oraz plamę z farby. Wybrałam na nią kolor zieleni, mocnej zieleni. Resztę ubrania pokolorowałam na niebieski, dokładnie taki sam jak na włosach.  Pomimo dosyć dużej ceny strasznie mi się podoba, gdybym miała diamenty chętnie zakupiłabym ją. Zamiast butów i spodni wybrałam ich połączenie. Sądzę, że kosztuje mniej, niż zakupić osobno obie części.
Obuwie jest zwykłymi kozakami, chociaż na początku wyglądały jak oficerki do jazdy konnej. Jednak te tutaj zakończono 'futerkiem', które przemalowałam na kolor spodni - zielony. Niższa część jest mocno pocieniowana, zresztą tak samo, jak większość ubrań na MovieStarPlanet. Użyłam na niej niebieskiego, sądziłam, że  to cyjan, lecz się myliłam.*Wszystko przez moje etui tej barwy uznane przez sprzedawcę za cyjan.* Moderatorzy widocznie zaznaczyli podeszwę, ale myślę, że lepie byłoby, gdyby możliwa była zmiana jej koloru. 'Futerko' w kolorze niebieskim to nic nadzwyczajnego, można je znaleźć w wielu innych ubraniach. Chociaż mi najbardziej kojarzą się z techniką, ale nie ważne... Spodnie są w tym samym kolorze, wszak nie chciałam aby kozaki były takie, em.. zimowe. (?) U góry użyto ciemny zielony, który daje efekt pokazania 'wielkości spodni'. 
Całość wygląda okropnie. Kolory ogólnie do siebie nie pasują. Użyłam trzech rzeczy, a ich łączna cena to 1700 sc oraz osiem diamentów. Strój jest dla VIP-ów i nie można tego zmienić, ponieważ każda część jest dla użytkowników z pakietem. W tych kolorach nie warto go kupować. Na profilu będzie śmiesznie się prezentować, a do filmu też się nie nada. W innych barwach - tak, ale nigdy w czymś takim.
Sama nie wiem jak to ocenić. Niby jest dobrze, a z drugiej strony źle. Wszak nie mam pojęcia jak ma wyglądać MovieStar w stroju drogi mlecznej.  Pierwszy obrazek też nic mu nie dodaje, bo kolory są zupełnie inne. Oceniam 5/10. Ogólnie nie podoba mi się, cena nie jest najlepsza, a całość i tak mogą zakupić tylko VIP. Te pięć punktów dostał za to, że jest to jednak zjawisko kosmiczne.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪ 
Drugie odwzorowanie będzie o planecie - Neptunie. Neptun dużą, gazową planetą ósmą, najdalszą od Słońca planetą w Układzie Słonecznym. Nazwa planety pochodzi od rzymskiego boga mórz Neptuna.  Wśród planet Układu Słonecznego jest czwartą pod względem średnicy i trzecią pod względem masy. Neptun jest ponad 17 razy masywniejszy od Ziemi. W stroju użyję trzech odcieni niebieskiego, ponieważ na zdjęciu widać różnicę barw. U góry jest ciemniejszy niebieski, a niżej jaśniejszy. Dodatkowo można zauważyć antycyklon.
tym było o wiele łatwiej. Planeta ma prawie jednolity kolor. Włosy prawdopodobnie sięgają pasa. Cały strój jest w kolorze niebieskiego, ponieważ wyglądałoby to nienaturalnie, tak samo, jak w poprzednim look'u. Posiadają nie dużą grzywkę, także są lekko falowane. Ich objętość jest średnia, lecz wianek optycznie zmniejsza ją. Ogólnie nie podobają mi się. Są takie 'ulizane', a na twarzy mojej MovieStar wyszły okropnie.  Z dodatków można zauważyć popularny wianek.  Stworzono go z połączenia jakichś kwiatów. Jak dla mnie wyglądają jak róże, bądź kwiaty łąkowe. Można zmienić kolor trzech części, co bardzo mi się przydało w tym odwzorowaniu. Najgorzej było wybrać sukienkę. Sklep oferuje setki różnych, o całkiem innej tematyce.  Przed tą próbowałam dużo więcej. Sądzę, że ta jest odpowiednia. Dzieli się na trzy części + 'pasek. Na dole, czyli w pierwszej części moderatorzy ładnie zakończyli całość. Użyli falbanek, które pasują do reszty. Wyżej można zmienić kolor, aby uzyskać kontrast barwa. |np. ciemny niebieski oraz jasny niebieski| Związuje je gruby, pofalowany pas.  Wyżej mamy coś na kształt biustonosza, które także można zmienić.  Buty to też nie był najłatwiejszy wybór. Na początku koniecznie chciałam szpilki, ale po kilku minutach zmieniłam zdanie. Trampki, czy baleriny nie pasowałyby tu, więc może kozaki? Otóż mamy tu połączenie kozaków i trampek. Sięgają prawie do kolan, a przy tej sukience wyglądają wspaniale. Związanie ciemnymi sznurówkami przy jasnoniebieskiej podeszwie daje świetny efekt, a przynajmniej tak sądzę.  
Całość jest dosyć fajna. Użyłam tylko odcieni niebieskiego oraz kremowego na fryzurę. Połączenie tych barw dało dziwny, lecz zarazem świetny efekt. Użyłam 'tylko' czterech rzeczy, chociaż planowałam wykorzystać większą ilość dodatków. Strój kosztuje 2525 starcoins i może go zakupić każdy użytkownik. 
Myślę, że warto go kupić. Ładnie prezentuje się w tym, jak i innych kolorach. Może przydać się w filmie, art-book'u etc. Tym razem to upodobnienie do planety, czyli łatwiej będzie mi je ocenić, czyli uzyskuje 7/10.

4 komentarze:

  1. Fajne. I dobrze ze Tamka usunęła Trisze, bo skopiowała ten post. Post tez usunęła. I dobrze ze nie ma Triszy na Zelkowym MSP i coś tam...
    Ok...
    /Tajemnicza_Osóbka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odwzorowania, pomysłowy post. ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)