Menu

niedziela, 20 marca 2016

Ocenianie Artów #1

Dobrze, po spędzeniu dwóch godzin na oglądaniu DIY wreszcie się zabrałam za posta! Kiedy to piszę jest sobota, ale opublikuję tą notkę w niedzielę, bo po co publikować wpis o około 23?
W każdym razie dzisiaj pooceniam artbook'i, które miały zaszczyt znaleźć się w top i skomentuję, czy ta osoba dużo pracy w to włożyła i czy jej się to należy. Żeby nie było spin, to tylko moje zdanie!
Jeszcze zanim zapomnę dam Wam super nutkę <3. A oto ona:


Wszystko wytłumaczone? To zaczynamy!

Więc na pierwszym miejscu jest artbook o nazwie: VS, autorką jest greisi1234. Na tym arcie możemy zobaczyć "dwie dziewczyny". Z tego co wiem wyszła jakaś nowa bajka i wszyscy mają na nią szał. Nie oglądałam, ale piosenka o niej jest super, możemy jej posłuchać w tle. Ogółem autorce chodziło o zrobienie czegoś podobnego do głosowania. W każdym razie użytkownicy MSP mają wybrać między główną bohaterką przemienioną w biedronkę-superbohaterkę i zwykłą dziewczynę. A oto artbook:
Ocena: 9/10 według mnie wystarczająco. Autorka na pewno się postarała i duży plus dla niej za pomysł, ale takich artów jest teraz pełno, dlatego odejmuję jeden punkt. Ogółem podoba mi się ten artbook, a po drugie bajka ciekawa! Naprawdę.

Teraz czas na drugie miejsce w topie:
Artbook nazywa się: plis dajcie Love, autorem jest Piotrek123456789 10. Artbook według mnie nie jest ciekawy czy coś. Po prostu jest to zdjęcie około 15 miesięcznego dziecka (mogę się mylić). A oto art:
Ocena: 3/10 te całe trzy punkty za słodkość dziecka i zmienienie tła!

Trzecie miejsce zajął artbook pt. kliknij se, autorką tego dzieła jest Blondynka123409. Według mnie barwa za pomysł! Uważam, że ten artbook powinien zająć drugie miejsce albo nawet pierwsze!
A oto on:

Ocena: 10/10 pomysł bardzo fajny! Użytkowniczka musiała się bardzo napracować. Wielkie brawa!

Ok, więc zróbmy podsumowanie:
Według punktacji na pierwszym miejscu powinien się znaleźć art pt. kliknij se. Brawa dla autorki!
Na drugim miejscu postawiłabym arta o nazwie: VS. Owacje na stojąco!
I na ostatnim, trzecim plis dajcie Love.
Ogółem nie jest tak źle.
Więc do zobaczenia w następnym poście.
Bayoo :*
~Martika ;3

25 komentarzy:

  1. Siedzę se w restauracji i wchodzę na wanny, patzrzę... MARTA DODAŁA POSTA!!!!111!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzę se w restauracji i wchodzę na wanny, patzrzę... MARTA DODAŁA POSTA!!!!111!

    OdpowiedzUsuń
  3. http://fotowrzut.pl/BA37SRVTUW

    OdpowiedzUsuń
  4. MAM NADZIEJĘ,ŻE KTOŚ TO ODCZYTA I KTOŚ MNIE PAMIĘTA.
    Zapraszam na newec-msp.blogspot.com
    Tu dawna Patricia, ale mam nowe konto, nowego bloga, bo tamte, w sensie Patricia45 skasowałam, jak pewnie dawni moi czytelnicy wiedzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że o Tobie pamiętamy. <3

      Usuń
    2. Dużo rzeczy nas ominęło...

      Usuń
    3. Powtórzę Lui... MATKO BOSKA O.O
      Myślałam że nigdy się nie doczekam takich rzeczy, nawet na to nie liczyłam, a tu nagle xd

      Usuń
  5. Polubi jak się dowie że teoria o transfuzji była moja

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post! Ja bym opisała trochę bardziej wnikliwie te ArtBook'i. :3

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)