Menu

piątek, 18 marca 2016

Ocena animacji+ wywiad


Hej!
Witam wszystkich w kolejnym poście. Dzisiaj chciałam zrobić coś innego niż 'Looki'. Zapewne chcielibyście wiedzieć o czym będzie notka? Ok, już mówię. Na sam początek ocenię po jednej animacji ze wszystkich zakładek (połowę, reszta będzie w kolejnym poście), a później pokażę wywiad z Magią212. Ok, zaczynamy!

Animacja 1
kategoria: Walka

Według tłumacza spolszczona nazwa tej animki to 'miecz wojownika', co nawet pasuje.
Może najpierw opiszę tę jakże zacną cenę. Dla mnie jest za wysoka. MS praktycznie macha tylko mieczykiem do góry i tyle. Ogólnie nie rozumiem, dlaczego Szanowni Moderatorzy chcą tak dużo za animacje, tła, przedmioty, ubrania. Dlaczego nie mogą zniżyć tych cen? Im to by chyba niewiele zmieniło, a gracze byliby szczęśliwsi. Oczywiście nie mówię, że przykładowo za taką animkę 1 SC czy coś, no bez przesady proszę. Teraz sukienkmoże kosztować nawet 1800 SC. Pamiętam jak kiedyś czytałam posta na Abiesce. Jedna z redaktorek zrobiła taką serię, że robiła tanie Look'i. Kiedyś naprawdę rzeczy były tanie. Przykładowo kripersy. Kosztują 400 monet, a są tak bardzo uniwersalne. Z nowych motywów BUTY mogą kosztować powyżej 1000 Coins. Nie jestem jakoś doświadczona w tej grze, gdyż ja zaczęłam grać... chmm w połowie czerwca? To nawet nie było konto Rosence, tylko jakieś avalon1234567890. Ta, miałam talent do wymyślania nicków. Tylko ja tak potrafię hehe. Dobra, ale wracając do animacji. Wspominałam wcześniej, iż MS macha ręką najpierw do dołu, a później do góry (ciągle trzyma tarczę), tak jakby miała iść do walki czy coś. 
Najbardziej mnie śmieszy ta ręka. Tak śmiesznie wygląda, nieprawdaż? Miecz spadnie jej na głowę, jak tak go będzie trzymać. Serio mogli się postarać bardziej o tę kończynę. Przecież to komicznie wygląda. Wyobrażam sobie jak jej na głowę to spada, i jej tę głowę odcina buhaha (d)  Pragnę jeszcze zauważyć, do jakiego filmu to się przyda? Może do jakiegoś o średniowieczu. Ewentualnie do statusu można ją wepchnąć. Osobiście dałabym ją do 'póz', bo wg mnie tylko tam się to nadaje. Gdyby na serio tak walczyła, to już po niej. CIACH w brzuch, nie ma MovieStar (d). 

Animacja 2 
kategoria: Zabawa i Czad

Ooo, znowu taka korzystna cena! A jakby inaczej. Nasza MS jest na jakiejś lekcji u jakiegoś 'mistrza'. Co prawda master wygląda jak jakiś pies z kapturem, bez palców, nóg, a te malutkie braki uzupełnia laska. Nie pytajcie mnie jak on ją trzyma, bo nie wiem. Może ją tak łapkami przyciska, dzięki czemu się trzyma? Logic. Nasza postać, gdy takowy 'mistrz' ją uczy, zasypia, zamykają jej się oczy (to wygląda strasznie), robi coś 'karygodnego'. Niebieski piesek to widzi i wali ją w głowę. Ogólnie animacja jest... niedopracowana. I to bardzo. Nawet nie chcę wiedzieć z jakiego to motywu. Z tego wszystkiego najbardziej przeraża ten pies. Nie jednak nie, gorsze są te nogi. One odpadną, mówię Wam! Śmiechu warte jest to, jak wystają spod sukienki. Nie, nie... idę i spadnę z klifu, to zraniło moją psychikę.

Animacja 3
kategoria: Pozy


Wow! Cena nie przewyższa 600 SC. No niewiarygodne! 
Według mojego tłumaczenia, ta animacja ma tytuł: czerwona karta 2 Rasizm. MS pokazuje czerwoną kartkę z przekreślonym słowem 'rasizm'. Czyli, że to jest taka animacja przeciwko braku tolerancji do ludzi o innym kolorze skóry. Nie wiem czy dobrze napisałam. Wygląda na to, że MSP zrobiło motyw o czymś takim. Sama nie wiem, ponieważ baardzo dawno mnie nie było na planecie. Mądra ta animacja. Faktycznie brak tolerancji jest powodem większości wojen, nieszczęść innych. Chociaż my też nie jesteśmy bezpieczni. Ostatnio nauczycielka matematyki mówiła mojej klasie, iż mogą wybuchnąć zamieszki pomiędzy uchodźcami, czy coś takiego. Europejczycy się po prostu się ich boją. Osobiście nie wiem co o tym myśleć. Po prostu nie wiem. Podsumowując: Animacja jest odpowiednia w cenie, daje jakiś przekaz, ogólnie jest ok.

Animacja 4
kategoria: Aktorstwo i taniec

Ucięłam potworka ojejej
Czy to tradycja, że najbardziej głupie animacje kosztują najwięcej? Czy to tradycja? No najwyraźniej. Tak na serio, to zrobiłam screeny pierwszej lepszej animacji, czasami z dalszych stron. Dlaczego tak? Nie chciałam, aby wszystkie animki, były 'wow, super, extra'. Dobra, ale trzeba pisać, bo mało czasu mi zostało. 
No więc, nasza lalka tańczy z jakimś Yetim, który ma taki pas opleciony... koło ramion? Nie wiem jak to opisać. A uzębienie, ho ho ho. Na początku potwór powtarza co ona robi, a następnie w ogóle robi wszystko po swojemu, nasza Star też tańczy inaczej i robi się z tego jeden wielki bajzer. No, a nie? To 'coś' jest takie bez sensu, takie dziecinne, takie po prostu głupie. Obawiam się, iż mu głowa od szyi odpadła i teraz sobie tak wisi, jeśli on ma szyję, bo w sumie nie widzę dokładnie. Matko! On ze Star Wars jest? Tak mi się skojarzyło, gdyż tam też był taki potworek, no i ten... nie chciałam obrazić fanów, czy coś, tylko tam był też taki człowiek, który miał włosy... Oj dobra nie ważne...

Animacja 5
kategoria: Podstawowe

Ostatnia animacja na dzisiaj. Sytuacja jak zwykle się powtarza (chodzi mi o cenę). A właściwie, co ta dziewczyna robi? A sobie siedzi na sofie, trzymając rękę na oparciu. I tyle? Tak to tyle. Animacja może się przydać do wielu filmów. Niestety, nasza MS nie będzie mogła wyjść z pokoju, poruszać się, bo kanapa zniknie i wyjdzie mało naturalnie. Dobra jak ją jeszcze opisać... Aha, no i nie powinniśmy zakładać do niej sukienek, bo wyjdzie tak, jak na obrazku powyżej. To chyba tyle, jeśli chodzi o to. No cóż, animacja jest w sumie dobra, a cena trochę za wysoka.


~♥~ 

Dobrze, reszta animacji zobaczycie w następny poście. Teraz przyszedł czas na zaprezentowanie wywiadu z niejaką Magią212. Zapraszam do przeczytania jej odpowiedzi.

J- ja
M- Magia (żeby było łatwiej odróżnić)

J- Cześć! Jestem z bloga Wariatki z MSP, czy zechcesz odpowiedzieć na kilka pytań?
M- Ok
J- 1. Co sądzisz o dawaniu bana, praktycznie za nic?
M- Nie powinno tak być, ponieważ to nie usprawiedliwia moderatorów, że wszyscy się źle odzywają ;-;
J- 2. Co sadzisz o sekach?
M- Nudy... Tylko zawalają miejsce i nie mają znaczenia :/
J- 3. Co Twoim zdaniem powinno się dodać do MSP?
M- Jakiś włącznik, że nie ma się lagów
J- 4. Co Twoim zdaniem, powinno się usunąć z MSP?
M- Możliwość (tu były kratki, ale sądzę, że chodzi o 'pisania') pisania nicku hacxker (bez x) itp.
J- Czy wg Ciebie ceny ubrań są za niskie, czy za wysokie? 
M- Ohoho, za wysokie wyobraź sobie, że w realu buty kosztują 425 zł...
(tutaj pytała się o nazwę bloga, no to napisałam i zachęciłam, do czytania bloga) 
J- Dziękuję, to było ostatnie pytanie, czy chcesz kogoś pozdrowić? 
M- Wszystkich (:

Jestem wdzięczna Magii za to, że udzieliła mi odpowiedzi. Pewnie wiele osób by tego nie zrobiło.
Dziękuję, to wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że miło się czytało posta! 
Do zobaczenia!

~Rosence
~Kinga

*swoich lóg używam na zmianę*




28 komentarzy:

  1. Tak,ta animacja nawiązywała do Star Wars ;) i ta z mistrzem też,tylko są one strasznie niedopracowane... Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modzi się po prostu nie starają, no i cóż. Dzięki za opinię :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nano, a może mi napiszesz, dlaczego owy post Ci się nie podobał? Mhh?

      Usuń
    2. To trochę zabrzmiało, jakbyś uważała ten post za najlepszy na świecie i każdemu miałby się podobać, ale chyba chodzi o nieuzasadniona opinie, leeel

      Usuń
    3. Wiem, że post nie jest najlepszy. Uwierz mi wiem.

      Usuń
    4. I tak, chodziło mi o uzasadnienie opinii. Może na serio wpis jej się nie podobał, a więc chcę wiedzieć czemu. Chyba, że specjalnie to napisała, nwm już.

      Usuń
  3. Super post! Nie ma bledow, dluga i dopracowana notka. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post!
    I ta sukienka w ostatniej animacji. XD

    /Violencese

    OdpowiedzUsuń
  5. Kripersy... Moje oczy krwawią.
    Poza tą nazwą, która mnie śmieszy, post ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedzam jak inaczej to napisać XD

      Usuń
    2. Istnieje coś takiego jak wujek google. Jeśli nie wiesz jak coś napisać to sparwdź chociażby w internecie.

      Usuń
  6. Zapomniałam dodać tylko, że pisze się "hm", a nie "chm".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z kolei "ach", "och" piszemy przez "ch". Nwm czemu dużo ludzi pisze "ah".

      Usuń
  7. Czy tylko mnie ten post się tak cholernie spodobał? ;")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to sarkazm, ale i tak dziękuje :)

      Usuń
  8. Jejku, cudowny post! :)
    Dlaczego tylko mój jest taki beznadziejny...
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. 1 animacja mnie rozwaliła. XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)