Menu

sobota, 26 marca 2016

MISC#

Witam wszystkich w kolejnym poście.  Poświęcę go na post o fantastycznych stworzeniach - czyli kolejne odwzorowanie. Będzie polegało na wybraniu jakieś zwierzęcia, które nie istnieje (bądź istnieje, ale tego nie udowodniono...) Odwzoruje trzy, lecz nie wiem jak mi to wyjdzie.

   ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪

 W mitologii greckiej to niebezpieczne i przebiegłe stworzenia - wyobrażane jako pół kobieta, pół ptak. Później, podobnie jak w mitologii rzymskiej, nimfa morska wyobrażana jako ryba z głową kobiety lub pod postacią pół kobiety, pół ryby. Często występują w baśniach, herbach, czy chociażby w legendzie o powstaniu Warszawy. Na zdjęciu przedstawiona na tle zatopionej budowli z delfinem bardzo ciekawie się prezentuje.  Posiada długi ogon, który trudno będzie znaleźć w sklepie z ubraniami. Raczej średniej długości zielone włosy trochę zlewają się z całością. 
Do stworzenia go wykorzystałam ubrania tylko z motywu o syrenach, który pojawił się na planecie około dwóch lat temu. Sądziłam, że tylko tam mogą być tego typu rzeczy, tak samo, jeżeli chodzi o jednorożce, pegazy... Chociaż znalazłam kilka rzeczy, które mogły się przydać nie było nic 'ciekawego'. Tych włosów szukałam już od dłuższego czasu, lecz zapewne były za daleko, abym do nich doszła.   Na zdjęciu raczej nie można zobaczyć, jaka jest dokładna długość fryzury, więc raczej nic tu nie ograniczało. Zmieniłam kolor niektórych włosów, w sumie wygląda to jak wodorosty. Postać z góry ma włosy  jaśniejszej zieleni, ale pomimo tego uważam to za słuszny wybór.  Drugim, a zarazem ostatnim elementem stroju jest sukienka z ogonem, lub czymś na kształt ogona.  Górę ma zakończoną kolcami. Niższa część jest brokatowa - nie wiem czemu - wszak syreny nie nosiłyby brokatowych sukienek. Z początku wyglądała jak po prostu błyszcząca, ale nie, bo moderatorzy zawsze muszą pobrokatować sobie. Można wyróżnić środkową część, która również zmienia kolor zakończenia ogona. Ogon 'zwisa' i nie wygląda jak ogon.  
Ogólnie wyszło dziwnie, bardzo dziwnie. Nie przypomina stworzenia z obrazka, chociażby z braku ogona. Wiem, że w sklepie chyba był taki, lecz nie wiem gdzie. Brakuje też butów, lecz raczej powinno ich tu zabraknąć. Całość kosztuje 625 sc  i 3 diamenty - o wiele za drogo.
Czy warto go kupić? Do ubrania? Raczej nie - przez cenę oraz wygląd ogólny. Do filmu/art-book'a? Można go użyć, jeżeli jest potrzebny.
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Stworzenie fantastyczne, występujące w mitach i legendach, posiadające jeden róg pośrodku czoła Jednorożca uważano za jedyne zwierzę mające odwagę atakować słonia.  Być może brano przykład ze zwierząt, które były podobne do jednorożców. Wierzono, iż łzy tak samo, jak róg są magiczne.  Na obrazku wygląda zupełnie jak żywy. Choć wątpię by był prawdziwy. Ma biały kolor sierści oraz kremowy ogon. |Czyli look będzie w tych kolorach|. Ogólnie bardzo mi się podoba. 
Tu każda rzecz prócz butów pochodzi z jednego motywu - tego o jednorożcach. Najładniejszą rzeczą są według mnie włosy. Fryzura jest dłuższa niż poprzednia, lecz nie pasuje do zdjęcia. Jednorożec posiada prostą, dosyć krótką grzywę. Można było stworzyć 'pasemka'. W tym przypadku  ta możliwość była przydatna, wszak użyłam tu białego oraz szarego. Mają średnią objętość, która zwiększa się przez to, iż są kręcone. Znajduje się na nich biały róg - tak samo, jak u jednorożca. Zwiększa podobieństwo zwierzęcia do moviestar, lecz i bez niego komplet wyglądałby ładnie. Sukienka bardzo mi się podoba. Zakupiłam kiedyś, kiedy jeszcze nie wiedziałam, że można coś pokolorować w podstawowych barwach, a potem oddałam na punkty...  Tu również jest możliwość zmiany koloru. Dolną część i część bluzki można było zmienić - stworzyć 'ombre'. Spódnice można zakupić osobno.  Buty to zwykłe trampki i jako jedyne nie pochodzą z motywu. Nie chciałam tu używać tamtych szpilek, ponieważ na moviestar wyglądały nieestetycznie.  Wybrałam kolor czarny, gdyż kopyta zwierzęcia są takiego koloru. 
Całość jest śliczna, a przynajmniej według mnie. Nie jest może zbyt podobna do zwierzęcia, lecz niektóre elementy - takie jak róg - wiele zmieniają. Użyłam czterech rzeczy, które razem kosztują 1400 sc oraz 4 diamenty.  Dwie części mogą zakupić tylko użytkownicy ze statusem VIP, rogu raczej nie da się zamienić, ale zamiast sukienki można wybrać spódnice z podobną bluzką.  
Czy warto go zakupić? Myślę, że tak. Zarówno z rogiem - jak i bez - ślicznie się prezentuje. 
❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪
Feniks, czyli mityczny ptak, uznawany za symbol Słońca oraz wiecznego odradzania się życia. Był znany wszystkim pisarzom starożytności klasycznej, poczynając już od Herodota, który jednak podawał jego istnienie w wątpliwość. Opisywał jednak związane z nim legendy. Feniks miał mieć wielkość i wygląd orła ze złoto-czerwonym upierzeniem. Przybywał do Egiptu z Arabii co 500 lat, przynosząc w kuli mirry szczątki swego poprzednika, którego składał na ołtarzu słońca w Heliopolis.  Według Owidiusza miał się żywić kroplami kadzidła i sokami kardamonu, zaś po 500 latach życia budował gniazdo wypełnione korą kasji, kolcami nardu, żółtą mirrą i cynamonem, następnie zaś umierał i odradzał się sam z siebie, zaś gniazdo zanosił do miasta Hyperion, ponownie na ołtarz poświęcony słońcu. Według legendy feniks był nieprawdopodobnie pięknym mitycznym ptakiem, który miał jakoby żyć 500 lat. Pod koniec życia z cynamonowej kory i kadzideł zbudował gniazdo, w którym umierał, jak twierdzą niektórzy, w płomieniach. Z jego prochów rodził się mały feniks. Śmierć i odrodzenie były postrzegane jako symbol codziennego wschodu i zachodu Słońca.
Niestety nie było motywu na ten temat, a także *chyba* rzeczy. Włosy miały być żółte, lecz wtedy wyglądałoby dużo gorzej, o ile to możliwe. Wyglądają jak włosy jakiegoś hipisa - głównie przez sznurek/coś innego zawiązany wokół głowy. 'Rozwiązana część' ma większą objętość oraz jest kręcona. MovieStar także posiada grzywkę - niestety nie można było stworzyć pasemek. Z sukienką miałam problem, ponieważ bardzo chciałam znaleźć taką z ogniem, ale nie było jej.  Dół i góra są bardzo błyszczące, chociaż tu wygląda jakby ubranie zostało obsypane światełkami, a nie brokatem.  Nie widziałam lepszej, ponieważ prawie każda jest podobna do innej... Góra jest zakończona 'wiązanką' sznurków - tak samo, jak 'pasek' zrobiony ze sznurka przeciągnięty przez pas. Wybrałam odcienie pomarańczowego - taka samo jak na zdjęciu ptaka. Za dół można uznać dolną część sukienki. Tu właśnie wyraźnie widać światełka... Zasłania ona buty, a przynajmniej zasłaniałaby, gdyby były wysokie. Miały być trampki, lecz zostało na szpilkach... O wiele lepiej prezentują się z sukienką i pasują do ptaka. 
Wyszło dobrze, lepiej niż sądziłam.  Tu także nie jest podobna do feniksa - może prócz koloru. Użyłam trzech rzeczy, lecz całość kosztuje 2025 sc, czyli dosyć dużo. Sukienka jest dla użytkowników ze  statusem VIP, ale można łatwo znaleźć jej odpowiednik nie VIP.
Czy warto go zakupić? Mnie osobiście się nie podoba, a cena pogarsza sytuację. Do filmu raczej też się nie nadaje. 
 ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪

Drugą częścią posta będzie...
Wielkanocny TAG. Już jutro jest Wielka Sobota, więc warto dodać go na blog.
1. Gdzie spędzasz Wielkanoc?
To jest bardzo trudne pytanie... Spędzam je w domu - o to chodziło?
2. Jak świętujesz Święta Wielkanocne?
Rodzina przyjeżdża i jemy razem inaczej w ogóle nie byłoby tradycji.
3. Co wkładasz do koszyka?
Pisanki, lukrowe figurki, czy też gałązki/kwiaty. U mnie koszyk pełni rolę dekoracji.
4. Jak ubierasz się na Wielkanoc?
Czarna bluza i czarne spodnie...
5. Z kim spędzisz Wielkanoc?
Z rodziną.
6. Ulubiony kolor wielkanocny?
Zielony i żółty. Zielony symbolizuje nadejście wiosny, a żółty kurczaczki. 
7. Obchodzisz 'lany poniedziałek'?
Nie obchodziłam, nie obchodzę, nie będę obchodziła...
8. Ulubione wielkanocne ciasto?
Zacznijmy od tego, że nie lubię ciast, a jedynie w to święto z 'ciast/ciastek' jem coś typu ciastka francuskie/makaroniki francuskie. 
9. Króliczek / baranek?
W sumie to nie wiem. Oba są ok... Jeżeli chodzi o Wielkanoc wybieram baranka. Wszak jest znakiem tego święta.
10. Wolisz święta  realne, czy te na MSP?
Realnie. Na grze to jednak nie to samo. Zwłaszcza, że towarzyszy nam Pixi, której nie lubię po randce z nią...
Pomijając wszelkie kwestie dotyczące mojej wiary nie przepadam z tym świętem. TAG jest wyjątkowo krótki jak na TAG. 
Dziękuje za wszystkie głosy, wszak każdy jest ważny... Cieszę się, że niektórym osobom spodobał się mój styl pisania. 


6 komentarzy:

  1. Świetny post. Zauważyłam błąd, przy opisywaniu odwzorowania jednorożca napisałaś "Fryzura jest jest dłuższa"

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. Zauważyłam błąd "około dwóch lata temu", przy opisywaniu syreny.

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog poleciłam go na moim : http://julixasecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)