Menu

sobota, 12 marca 2016

Looki z top 2#

iGrate!
Witam was w poście o tematyce bardzo wam znanej. Otóż, jak pewnie zauważyliście, są to looki z top. Może dość znana seria, a świetnie się ją czyta! Może to moje zdanie, ale uwielbiam szczególnie obrazki, to takie przyzwyczajenie z dzieciństwa. Nie wiem od czego się ono wzięło, bo czytać nauczyłam się wcześnie, ale musiało mieć ono jakiś początek. Okey, dobra. Miałam pisać notkę o stylizacjach, a rozgaduję się o moich przyzwyczajeniach.
Nie przedłużajmy i zaczynajmy.


Numerem strony zostaje:

Strona:
Stylizacja:
Włosy: Jest to fryzura w stylu Rihanny. Można to stwierdzić po nazwie jak i wyglądzie. Krótkie włosy w odcieniu blondu porozrzucane na boki są postrzępione i ułożone w grzywkę opadającą na oko. Widać, że jest bardzo oryginalna, bo przynajmniej ja nie widziałam podobnych.
Góra: Bluzka bez ramiączek w czarnej barwie. Ozdabiają ją błyszczące kryształki, które są teraz niewidoczne przez ich kolor.
Dół: Tą część ubioru uzupełniają ciemne spodnie z dziurami. Posiadają one różnego rodzaju naszywki i ozdoby w srebrnym kolorze.
Buty: Czarne kozaki, a tak właściwie buty do jazdy konnej. Są mi dobrze znane na codzień. Tu wyglądają elegancko.
Całość: Stylizacja jest w stylu rockowym, ale i buntowniczym. Bardzo mi się on podoba, bo lubię kolor czarny jak i gatunek muzyki zwany rockiem. Z całej stylizacji w swojej szafie posiadam buty i włosy. Zauroczyło mnie to wszystko, bo to jest w moim stylu.
Numer strony:
Strona:
Stylizacja:

Włosy: Opadające lokowane kosmyki w kolorze brązu. Błyszczą one tak jakby odbijały blask słoneczny. Mimo iż wydaje się, że są przetłuszczone wyglądają ładnie i nadają twarzy ładny wygląd.
Góra: Krótki top bez ramiączek. Tak jak poprzednio są tu cekiny, ale raczej stawiałabym na ćwieki. Wcześniej można byłoby ją uznać w czarnym kolorze jako buntowniczą, a tu jest taka dziewczęca.
Dół: Spódnica w kotki. Niema nic słodszego? *jasne, że tak, bo sobie to tak wymyśliłam* Różowy uznawany za bardzo kobiecy i jako barwa określająca drużynę kolegi ( Drużyno Barbie, łączmy się), ale z tym już mniejsza. Kotki na niej są białe. Owa część ubioru zawiera pasek przewiązany na talii.
Całość: Bardzo dziewczęcy strój w kolorze, którego szczerze nienawidzę * oraz dobijające mnie w tym kolorze karteczki, gdy jestem w drużynie z tym bardzo męskim kolorze*. Wszystko jest bardzo ładne, ale szczerze brakuje tylko butów do pełni szczęścia.
Liczba:



Strona:
Stylizacja:



Włosy: Koczek luźno uwiązany z kosmykami wystającymi z fryzury. Barwa czarna uznawana jest za bardzo elegancką, a to chciałam tu uchwycić.
Góra i dół: Czerwona sukienka wykonana z gazet związana czarnym grubym paskiem. Mimo iż jest wykonana z dość nietrwałego materiału wygląda dobrze. Elegancja została tu bardzo dobrze opisana.
Dodatki: Stanowi go tutaj naszyjnik. Jest tu przy nim krzyżyk, który jest też tu dobrym połączeniem. Łańcuszek zawsze jest dobrym dopełnieniem eleganckiego stroju.
Buty: Tu już nie jest kolorowo. Bardziej pasowałyby tu szpilki lub baletki. Trampki do eleganckiej stylizacji? Jednak nie jest najgorzej.
Całość: Wszystko, tak jak powtarzałam, jest eleganckie. Czarny, biały i czerwony to uznawane za najbardziej wytworne barwy. Jest bardzo ładna, ale mimo to nie jest w moim guście. Nic dziwnego, że nie lubię galowego stroju. To on mi to obrzydził.
***
Mam nadzieję, że post przypadł do gustu. Pod poprzednim postem pytaliście się czy możecie kupować stroje. Każdy look pokazany w postach mojego autorstwa możecie zakupić. Opisy były trochę krótkie, ale nie bijcie.
~ Marti
~ mate9666







11 komentarzy:

  1. Fajny post! Podobają mi się stylizacje nr 1 i 2, 3 jest taka sobie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka!
    Najbardziej spodobał mi się look pierwszy. Lubię tę fryzurę, nie wiem nawet dlaczego... XD

    swiat-martorozca.blogspot.com - wpadniesz? Przepraszam za reklamę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)