Menu

czwartek, 24 marca 2016

Looki z nowego motywu!

Yollooo..
Ooo, święta, wolne, o tak. Jak ja na to czekałam.
Jak się pewnie domyślacie, z tej strony Mila, witam Was w kolejnym, pewnie jednym z ostatnich postów ode mnie.
Dziś - jak co czwartek - na MSP znów zawitał nowy motyw. Zwie się on Funny Bunnies i naprawdę nie pytajcie mnie, czemu mam skojarzenia do Alicji z Krainy Czarów. Wystarczy tylko rzucić okiem na ciuchy. Nie zrobię jego recenzji, gdyż dość słabo mi to idzie, lecz spróbuję stworzyć dwa looki.
Look 1:
Wykorzystałam do niego długie, proste włosy w odcieniu ciemnego blondu z grzywką na bok, czarną bluzkę z kołnierzykiem, spódnicę w serca oraz pantofelki-króliczki. Natomiast akcesoriów zero - w motywie znalazłam jedynie świecące, wielkie uszy królika, które mi zupełnie nie pasowały... Bardzo mnie jednak cieszy, że nie ma na tych ubraniach brokatu i innych dupereli. Cena w granicach normy dzisiejszego MSP, czyli i tak trochę drogo, brak elementów VIP. Podoba mi się.
Skład:
♥ Fryzura Steady Going, 725 sc,
♥ Bluzka Look Sharp, 525 sc,
♥ Spódnica All Hearts, 700 sc,
♥ Buty Bunny Toes, 550 sc.
I chociaż większość z Was pewnie zna położenie kolorów, paleta:
Poradzicie sobie, te kolory naprawdę łatwo odpowiednio dopasować...
Niebiesko-biała wersja kolorystyczna:
Nie będę dwa razy opisywać tego samego, aczkolwiek podoba mi się ona tak samo, jak oryginał. Kolory zmieniłam na błękitny, biały oraz - na włosach - czarny.
Tak prezentują się na palecie:
Wierzę w Wasze siły.
Look 2:
Włosy takie same - wiem, wiem, jednak w motywie pozostałe czupryny zdawały mi się... rozczochrane, brzydkie, dziwnie ułożone. Kolor jasno brązowy. Jeszcze oprócz tego jest zielony crop top w kropki, fioletowa spódniczka oraz buty z uszkami króliczka. Akcesoria z tego samego powodu - odrzucone. Cena się zgadza, tu również nie potrzeba VIPA.
Skład:
♥ Fryzura Steady Going, 725 sc,
♥ Bluzka Spotted Puppy, 550 sc,
♥ Spódnica Curious Bow, 475 sc,
♥ Buty Fluffed Up!, 600 sc.
Paleta:
Dziś już ostatnia stylizacja, konkretnie...
Różowo-fioletowa wersja kolorystyczna:
Na początku miał to być oryginał. Podoba mi się chyba nieco mniej, niż poprzednia. Barwy zmieniłam na popielaty (?) fiolet,  "nie-plastikowy" róż oraz blond, na włosy, konkretnie (CHODZI O PALETĘ):
Odnajdźcie się.
Już na dziś muszę kończyć posta... Trochę szkoda, bo niezamierzenie większość stanowią obrazki, screeny. Zanim kliknę "Opublikuj", jeszcze tylko jedno: zgadzam się na zakup looków, lecz wątpię, by ktoś okazał się chętny... No to pa.
~Mila

11 komentarzy:

  1. Fajny post. :) Przypadła mi do gustu pierwsza wersja pierwszego looku i druga drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Jejku, te włosy są śliczne, muszę je mieć! :0
    Najbardziej spodobała mi się czwarta wersja kolorystyczna! Looka oczywiście kupuję!
    ~Marta|Martorożec.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już stworzonego przeze mnie z tego motywu. Ładne ciuchy tam są :PPP

    OdpowiedzUsuń
  4. Może by ktoś napisał posta o innej tematyce niż looki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się aby w sobote była kontynacja oceniania animek :)

      Usuń
  5. Też chciałam zrobić taki post... Trudno, 2 posty o look'ach z nowego motywu chyba mogą być...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli będą same posty o lookach, c'nie?

      Usuń
    2. Nie. Po prostu screeny robiłam długo, bo coś się psuło. A poza wypadało by coś napisać ;)

      Usuń
  6. Spoko post, jednak dodałabym coś jeszcze do niego. ;) Albo przedłużyła opis stylizacji. Tak swoją drogą - jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdjęć, mało tekstu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)