Menu

środa, 16 marca 2016

Look'i z nowego motywu!

Tak, to ja! Czyli: Ścierka, Martika lub Wazon. Przepraszam za wczorajszy brak postów, ale chciałam napisać notatkę na emily, a potrzebowałam zrobić własne zdjęcia i długo zeszło. Przechodząc do tematu posta. Pomyślałam, że jest nowy temat. Małe pytanko, czy one przypadkiem nie wychodziły co czwartek, czy moja pamięć jest zawodna?
W każdym razie, jest nowy temat, znajdują się tam aż cztery strony! Wow! Modzi się postarali. Pomyślałam, że mogę zrobić look'a na tą nadchodzącą Wielkanoc i wiosnę. Gotowi? Zaczynamy!

Oczywiście look można kupić, pokażę Wam kilka look'ów, chyba, że nie znajdę nic odpowiedniego. Będzie również parę wersji kolorystycznych.

Tak, więc look numer jeden. Jest on dla osób bez pakietu VIP. Z włosami było trudno, ponieważ w tym motywie są tylko dwie pary włosów dla osób bez "wyższej rangi". Do tego nie są najładniejsze.
Ale ogółem jestem zadowolona.
A oto i on:
Jak można zauważyć są tutaj cztery rzeczy. Wszystko kosztuje 2375 sc. Nie jest mocno drogo, tym bardziej, że teraz jest event i wirtualne pieniądze łatwo się zbiera.

Skład:

♥ Buty: Vanilla please, 600 sc.
♥ Sukienka: Ice Cream Dream, 675 sc.
♥ Kokarda na włosy: Simple Chic. 350 sc.
♥ Włosy: Flowy Curls, 750 sc.

Ceny nie są wysokie, ale tanie też nie.

Kolorystyka: Przeważa tutaj kolor zielony i biały, można zauważyć również róż i żółty.

* Białe kwadraty nic nie znaczą* Nie pokazałam kolorystki włosów, ponieważ ich kolor był taki na początku.

Ocena:
Włosy: Nie powalają, na mojej lalce wyglądają źle, ale innych nie było, naprawdę. 8/10.
Akcesoria: Jest tutaj jedynie kokarda, ale zięki niej nie jest pusto. 9.5/10.
Sukienka: Bardzo ciekawy wzór, jak i pomysł. Wszystko komponuje się w całość. 17/20. (Taka nota, aby ze wszystkiego mi wyszło 50 punktów, bo w następnym outficie mogę użyć spodni i bluzki i będzie problem).
Buty: To coś podobnego do creeperettes'ów. Nazwijmy je trampkami na koturnie. 8/10.
Całość: 42.5/ 50! Bardzo dobry wynik! Mimo paru niedociągnieć look jest ok. Tym bardziej patrząc na to, że jest on bez pakietu VIP. A cena jest przystępna.

A oto inne wersje kolorystyczne!

Niebiesko - białe




Czerwono - żółte




Zielono - białe


Fioletowo - białe




Dobrze, myślę, że tyle wersji kolorystycznych wystarczy. Wy wysilcie swoją kreatywność i również stwórzcie niepowtarzalny look z ciekawymi kolorami!

Teraz czas na kolejny outfit, tym razem już dla osób z VIP'em. A oto on:
Wygląda on tak, powiedziałabym, że jest troszkę lepszy niż poprzedni, Ale do świetnego jeszcze mu brakuje. Jak widać kosztuje on 1700 sc i 8 diamentów.

Skład:


♥ Buty: Vanilla Please, 600 sc.
♥ Bluzka: Floral Top (VIP), 550 sc.
♥ Spódnica: Flower Bottom (VIP), 550 sc.
♥ Włosy Bows and Pearls, 8 diamentów.

Ogólnie to przeważa tu kolor czerwony i różowy, można zobaczyć również zieleń, jak i niebieski.
A oto kolorystyka:
Ocena:
Włosy: Są bardzo ładne i ciekawe. Mają na czubku dodatki, więc nie trzeba samemu dodawać różnych kokard itd. 9/10
Akcesoria: Nie ma żadnych, ale powiedzmy, że to, co jest na czubku głowy, to są akcesoria. Za pomysłowość moderatorów daję 8/10.
Góra: To jest bluzka na ramiączkach z kwiatami. Jest bardzo ładna, a kolor można wybrać. 9/10
Dół: Krótka spódniczka z takim samym nadrukiem, co jest na bluzce. Jest to jakby komplet. 9/10
Buty: Tak, to te same co wcześniej, skradły moje serce. 8/10.
Całość: 43/50. Bardzo ładny wynik! O pół punkta ten outfit przewyższył swojego poprzednika.

A oto wersje kolorystyczne:

Żółto - czarne


Niebiesko - czerwone

Biało - zielona

I w tym poście to będzie ostatni look. Pomyślałam, że tym razem wezmę z jedną/dwie rzeczy z tego motywu i wymieszam z innymi ubraniami. Pasi? To dobrze :D.
A oto on:
 Tym razem postawiłam na ciemny fiolet i jasny róż. Połączenie wyszło niezłe. Bardzo mi się ten look podoba. Jest w bardzo dobrej cenie, a do tego nie potrzebujemy pakietu VIP, aby móc go zakupić. Same plusy!
A oto skład:

♥Buty: Two Colored, 750 sc.
♥Włosy: Goldie Luck!, 700 sc.
♥Akcesoria: Wolf Ears, 400 sc.
♥Sukienka: Ice Cream Dream, 675 sc.

Kolorystyka:

To może czas na ocenę?
Ocena:
Włosy: Nie potrafię ich opisać. Są jakby zwykłe, ale w tym niepowtarzalnym kolorze nabierają innego znaczenia. 10/10
Akcesoria: Nie mogłam się oprzeć aby nie wziąć tych uszów. Przecież to ma być look na wiosnę ,a co za tym idzie na Wielkanoc. 9/10
Sukienka: Taka sama, jak w pierwszym outficie. Jednak bardzo ją polubiłam. 20/20
Buty: Coś podobnego do glanów. Tutaj wyglądają niesamowicie uroczo z białymi sznurówkami. 8/10
Całość: 47/50! No, tutaj wynik jest ogromnie wysoki! Spodziewałam się tego.

Inne wersje kolorystyczne:

Niebiesko - biała



Czerwono - zielona


Pomarańczowo - niebieska



Dobrze, to byłoby na tyle w tym poście, mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Powiedzcie mi, który look Wam się najbardziej podoba i jaka kolorystyka. Dobrze, więc ja czekam na Wasze komentarze i do zobaczenia w następnym poście!
Bayoo :*
~Martika ;3

6 komentarzy:

  1. Prześcignęłaś mnie, też chciałam napisać takiego posta! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi Looki się nie podobają, ale to tylko kwestia gustu. Post fajny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jakoś nie przypadły do gustu, aczkolwiek to moje zdanie ; ) Faktycznie jest dużo ubrań, co mnie cieszy. Wykupię sporą ilość xd doszły świetne sukienki i para butow

      Usuń
  3. Lols czemu czytam bloga o,ruszoffej gierce dla dzieci? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jesteś upierdliwa i lubisz krytykoffac, a jesteś *****.

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa notka. Mnie ubrania z tego motywu jakoś średnio się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)