Menu

piątek, 25 marca 2016

Looki prosto z krainy czarów, czyli stylizacje z nowego motywu!

Siemanko!
Tu Lukcia. Ponieważ dosyć długo nie pisałam, chciałabym to nadrobić. Z góry przepraszam, że to już drugi post o tej tematyce, jednak gdy zrobiłam wszystkie screeny, trochę czasu później okazało się że taki post już jest. Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe. Nowy motyw mamy już od wczoraj, jednak nie mogłam wczoraj napisać posta, ponieważ byłam u koleżanki. W komentarzach kilka osób napisało że na blogu jest za dużo postów o look'ach. Jutro lub pojutrze postaram się napisać post o czymś zupełnie innym, więcej nie zdradzam. Przejdźmy więc do posta!
 ******

Wczoraj pojawił się nowy motyw, który dosłownie mnie urzekł! Ubrania są według mnie prześliczne, co rzadko się zdarza przy nowych motywach. Przygotowałam dla was 2 looki i po 2 wersje kolorystyczne do każdego z nich. Dla równowagi jeden będzie dla VIP i jeden dla osób bez owego pakietu. Jedziemy więc z pierwszą stylizacją!
 Tak oto się prezentuje. Zakochałam się w tym look'u! Kosztuje całkiem sporo, bo aż 2875 sc i nie potrzeba do niego pakietu VIP. Składa się z pięciu rzeczy.
Włosy: Wyglądają jakby były przetłuszczone, (xD) ale za to bardzo ładnie kontrastują z niebieską opaską i świetnie się układają.Wybrałam blond, ponieważ według mnie idealnie basuje do niebieskiego. Są mniej więcej do bioder, czyli całkiem długie. Grzywka zsunięta na bok lekko przykrywa czoło MovieStar. Według mnie są one bardzo ładne i warto je kupić.
Góra: Jest to urocza, niebieska bluzka. Ma ona siateczkę u góry, biały kołnierzyk, a na nim kokardkę. Bardzo podoba mi się jej krój. Świetnie pasuje do reszty.
Dół: Dolną część look'a stanowi niebieska spódniczka, połączona z białymi getrami w czarne paski. Całość zdobi dodatkowo kokardka u góry spódnicy. Spódnicę jak najbardziej polecam, ponieważ od razu dostaniemy również spodnie razem z nią.
Buty: Są to słodkie buty z króliczkami! Jak najbardziej pasują do opaski, tworzą świetną całość! Buty są koloru niebieskiego, zapinane z tylu.Jak wcześniej wspomniałam, zdobią je białe króliczki.Są śliczne!
Dodatki: Jest tylko jeden, a są to takie niebieskie, królicze uszy. Jedno z nich ugryzione, jakby ktoś pomyślał że jest z czekolady. Ugryzienie dodaje uroku temu dodatkowi. Dodatkowo opaska błyszczy się.
A tutaj podaję wam skład look'a:

Tabela kolorów:


Wersje kolorystyczne:
Zielono - czarna

 W tej wersji połączyłam rudy z zieleniom, co według mnie jest świetnym połączeniem. Czy tylko mi przypomina króliczka Play Boy'a? xD

Żółto - czarna
 Ta wersja najbardziej mi się podoba. Żółty to kolor który kojarzy mi się z wielkanocą, dlatego to tej barwy użyłam w tej wersji. Połączyłam ją z ciemnym blondem.

Look dla VIP
Ten look jest dla osób z pakietem VIP. Kosztuje 2575 sc i składa się z 4 rzeczy. Kojarzy mi się on z szalonym kapelusznikem, ze względu na włosy i nakrycie głowy.
Włosy: Są to falowane włosy do ramion w kolorze ciemnego blondu. Ich końcówki są koloru  fioletowego. Opadająca na lewy bok grzywka przysłania lekko oko. Włosy błyszczą się.
Strój: Przyznam, jest on dosyć ciekawy. Mamy tu białą koszulę z krótkimi, bufiastymi rękawkami, kołnierzykiem i guziczkami. Na to nałożone są spodenki na szelkach. Są one w kolorze brudnego fioletu i pokrywają je białe wzorki. Są na nich również złote guziki.
Buty: Są w tym samym kolorze co spodenki. Obuwie jest w kropki, a na wierzchu widać wystającą, białą koronkę.
Akcesoria: Jak wspomniałam, jako dodatek mamy tu kapelusz w kształcie filiżanki na spodku. Na tym nakryciu głowy moderatorzy również nie szczędzili brokatu.
A oto skład look'a:
Tabela kolorów:



Wersje kolorystyczne:
 
Różowo - miętowa

Zawsze kochałam to połączenie barw. Tym razem zaszalałam, i nadałam włosom bardziej niecodzienny kolor.
 

Biało - granatowa

 


Tym razem włosy mają naturalny kolor, a mianowicie czarno - brązowy. Granat kojarzy mi się ze szkołą, ale jednak dodałam go tu, ponieważ ładnie pasuje do bieli.

******
To już tyle w tym poście. Mam nadzieję że się wam spodobał.Przypominam o konkursie na logo! Prace można przesyłać do jutra!
Pa!
 

 

1 komentarz:

  1. Ładne looki, chyba się nawet trochę nimi zainspiruje. :)
    Ciekavva
    ciekavve-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)