Menu

piątek, 25 marca 2016

Look jak żywy #2 + Stroje na nadchodzące Święta i wiosnę

Cześć, witam, ohayo, bonjur, huanying, hello! Tak, tak to ja. Ta okropna osóbka, która od niedzieli nic nie pisała. Wiem, jestem zua jestem zupom!. W każdym razie przepraszam Was za tą nieobecność, ale szkoła. Gdyby nie ona spamiłabym Wam postami. Prymuska - to jedno słowo wszystko zmienia...
A i jeśli bym jakiegoś posta pisała wieczorem, po zażyciu leków to wybaczcie za zdania, które będą 'lekko' nieskładne, ale mam jeden lek przypisany, który powoduje senność.
Okay, my tu gadu-gadu, a post sam się nie napisze!

To na początek zapodam Wam piosenkę:
Jest to piosenka ze znanego filmu: "Igrzyska Śmierci", który został nagrany na podstawie książki. W książce zakochałam się i nadal jestem jej fanką. Niestety, dziękuję osobie, która nie oddała trzeciej części tej wciągającej lektury *brawo!* dzięki czemu wszystkich części nie przeczytałam. Obejrzałam za to film. Dokładniej wszystkie filmy nakręcone jako ekranizacja.
Ta piosenka, a dokładniej jej 'tło' (#BrakSłowaTakBardzo) pokazuje, że w piosenkach prócz tekstu ważna jest też muzyka (cytat Marcii).
Ok, podsumowując ta przecudowna pieśń pochodzi z ekranizacji książki "Igrzyska Śmierci", sam film ma tytuł "Igrzyska Śmierci Kosogłos cz.2".

Więc wracając do tematu posta. Postanowiłam zrobić ponownie Look jak żywy. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu. Gotowi? Zaczynamy!

Tak oto wyglądam ja;






(Nie odpowiadam za pęknięte ekrany i zakrwawione oczy!)

No, to zajmijmy się lookiem na MSP!
A oto on:
Skład: 
Ogólnie zdziwiłam się, że tak szybko mi poszło! Z poprzednim outfit'em było dużo gorzej. Jak możecie zauważyć to cały strój kosztuje 2250 wirtualnych pieniędzy. Żadna z tych rzeczy nie jest dla osób VIP. Tak, wiem i widzę pewne niedociągnięcia, ale przecież nie wszystko jest idealne. 

***
Ten post wyszedł mi okropnie krótki! Aby go troszkę 'przedłużyć' pokażę Wam kilka look'ów na wiosnę i nadchodzącą Wielkanoc.

Strój pierwszy:
Kolory przewodnie tego stroju to zielony i żółty, możemy też zauważyć biały. Jedyną rzecz, którą bym tu zmieniła to włosy, nie podobają mi się, ale dużego wyboru nie ma spośród włosów dla członków bez rangi VIP.
Moja ocena to: 8/10


Strój drugi:
W tym ubiorze dominuje kolor czarny i biały, możemy zobaczyć również domieszkę mocnego niebieskiego. Tutaj chyba nic bym nie zmieniła, niestety to ubranie jest VIP.
Moja ocena: 9.5/10


Strój trzeci:
Ten bardzo mi się podoba. Może dlatego że włosy użyłam znalezione wśród innych fryzur. Strój nie jest dla osób z wyższą rangą. Cena, według mnie, jest w miarę okej.
Moja ocena: 10/10

***
Z okazji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy chciałabym Wam życzyć: 
Smacznego jajka,
Spędzenia Świąt w gronie rodziny,
Mokrego Dyngusa 
i
Wszystkiego co najlepsze.

A i jak teraz to czytasz to przez komputer obrywasz kubłem zimnej wody :).

*Dopisek: oblewanie wodą nie jest złośliwe (w większości przypadków) jest to życzenie sobie szczęścia :)*

Więc do zobaczenia! 
Bayoo :*

A i dziękuję wszystkim, którzy oddali swój głos na mnie, zrobiło mi się cieplutko na serduszku ♥.

~Martika ;3

6 komentarzy:

  1. Staraj robić dłuższe opisy, a tak to fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Looki niezbyt mnie się podobają. To, chyba przez to, że mam całkowicie inny pogląd na style, niż ty. I zgadzam się z powyższym komentarzem, że piszesz za krótkie opisy... Tak poza tym fajnusia nocia ^^ Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też raczej się nie podobają, ale fajny post ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)