Menu

piątek, 25 marca 2016

Kontynuacja oceniania animacji

Hej!
W ten jakże cudowny dzień, postanowiłam zrobić kontynuację oceniania animacji ze zakładek. Nie przedłużając, zaczynamy! 

Animacja 1
kategoria: miłość i emocje

treści +18
Cena, jak zwykle zacna, świetna, boska. Kto wyczuł sarkazm?
Nazwa angielska 'Date with Pixi' po polsku znaczy 'Randka z Pixi' (XD). 
Moim zdaniem animacja jest... straszna. Moja MS jest na spotkaniu z inną dziewczyną! Przez to mam traumę! Do tego wszystkiego czuję, iż ona chce coś więcej niż przyjaźń... To prawdziwy problem!
Chyba umrę... myślałam, że moja postać woli chłopców... Help!
Dobra, ach te moje dramaty. No więc, najpierw lalka nr 2 (czyt. moja lalka) odsuwa krzesło, a potem wchodzi lalka nr 1 i na nim siada. Gdy lalka nr 2 idzie również usiąść, Barbie puszcza jej serduszko... Później biorą szklanki z wodą, przybijają, a potem piją. 
Nie kupować tego... przez to mózg Wam wybuchnie...

Animacja 2
kategoria: dzikie i zwariowane 


Szczerze mówiąc, potrzeba pieniążków do tej animacji jest całkiem spoko. 
Nazywa się 'Shaky Limbs', czyli 'drżące kończyny'. 
To wygląda, jakby ktoś zmiksował Europejczyka z Murzynem XD. Do tego te ręce, takie długie i jakby kości nie miały! Wystają tak dziwnie spod tych włosów... A te buty, jakie stylowe! Taki agresywny błękit. Ktoś zauważył jeden maleńki szczególik? No bo ja zauważyłam, że mam tylko 4 palce u jednej kończynie. O matko Boska, normalnie postać z horroru...
Mam coraz większa traumę przez niektóre animki. Eee... okej, trzeba opisywać.
A więc, najpierw nasza postać rusza tak dziwnie tym wszystkim, a później robi coś na wzór machania, jednak mi się to inaczej kojarzy...

Animacja 3
kategoria: sport 

Cena taka sama, jak w poprzedniej animacji. Czyli taka średnia, mogło być mniej, ale nie jest za wysoko. Nazwa jest następująca: Egg Run, jakby tłumaczyć na polski, to 'bieg jajka', oczywiście według tłumacza to jest 'prowadzony jajko'. Jego wersja jest bez sensu, ale co tam.
 Nasza bohaterka biegnie, biegnie i nagle ŁUP upada, a jajko się tłucze. Kibice szaleją proszę Państwa! Wiecie co jest jeszcze gorsze? To że jak się zbije, to później zostawia burdel bałagan po sobie! Co za niewychowana MS...

Animacja 4
kategoria: Impreza i moda

Tym razem przesadzili... moim zdaniem cena jest za wysoka, a zwłaszcza za takie coś. 
Ech, nie będę komentować decyzji moderatorów. Nie, mam już wystarczająco dużą traumę...
Po pierwsze: Te dwie babki wcale nie otwierają oczów, to co? Przecież można zabić kogoś marchewką, to co powiedzieć o grzebieniu? W ogóle one są takie same i tak samo brzydkie. 
Po drugie: To jest kompletnie bez sensu, bo ta druga wkłada jej pędzel do oka. Ludzie, a ze szczotą ją czesze w tym samym miejscu bez przerwy, ja nie mogę... 
I tak wszystko się powtarza, powtarza i powtarza. 
A i zauważyłam kolejne malusieńkie niedopatrzenie modów- noga się złamała, a ona nadal stoi...

Animacja 5
kategoria: zwierzęta i pupile

Padłam i nie wstanę. Mówię prawdę- padłam. Za takie coś mam zapłacić aż 1250 SC? Aha, no ekstra. Moderatorzy przesadzają i to po całej linii. Kurde, już nie będę się wściekać, bo to nie ma sensu.
Na samiutkim początku idzie krabek z serduszkiem w szczypcach, a później nasza MS też je posiada, koniec końców bierze go na ręce, bez przerwy latają świetliki. Dla mnie ogólnie, ta animacja nie powinna być taka droga, ale to szczegół. Moim zdaniem nie warto jej kupować.

~♥~



Przepraszam za długość opisów, ale cały post mi się usunął, a bardzo chciałam go dzisiaj opublikować. Mam nadzieję, że mi wybaczycie. Do szybkiego zobaczenia!


~Rosence
~Kinga



13 komentarzy:

  1. Mały błąd: Pisze się szczypce a nie skrzypce ;) Skrzypce to instrument muzyczny ;)
    Poza tym notka fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko notka. c: Ta pierwsza animacja mnie rozwaliła, naprawdę. XDDD Lecę na randkę z Pixi, uła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jaką ja traumę przeżyłam? Co ja teraz powiem Pixi? Zostańmy przyjaciółmi? XD

      Usuń
    2. HAHAAH XD Współczuje tobie i Pixi, bo biedna pewnie będzie załamana po nieodwzajemnionej miłości XDD.

      Usuń
  3. Ciekawy i fajny post, zresztą jak zwykle. :D
    Zapraszam (reklama musi być xd): mondye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)