Menu

niedziela, 13 marca 2016

KONKURS NA REDAKTORA - WYNIKI.

Z tej strony Luiza albo Lanche, oczywiście jak kto woli. Na samym początku chciałabym wspomnieć, iż na blogu zawitał nowy design. Nagłówek wykonała Zosia/Conves/jaija001, zaś menu rozwijane jest autorstwa Marci. Bardzo dziękuję za pomoc. Mam nadzieję, że nowy wygląd przypadł wam do gustu. A teraz przychodzimy do zapewne najważniejszej i najbardziej oczekiwanej przez czytelników części tego posta, a mianowicie wyników konkursu na redaktora. Przyznam szczerze, że zgłoszeń było dosyć sporo. Każda praca była świetna na swój sposób, jednakże nie mogę przyjąć wszystkich. Jeśli nie wyszło wam tym razem, warto spróbować następnym. Ja na tego bloga zgłaszałam się wiele razy, aż za trzecim się udało. Cóż, zaczynajmy!

Osoby, które przechodzą na okres próbny, to...





































 Kinga | Rosence (rosencemua@gmail.com)

● Lukcia MSP (lubieplackiifajnie@gmail.com)

 Majczel (mkidse@gmail.com)

 Milakotek73 (milakotek777@gmail.com)

 Jutrzenka (kitd@interia.pl)

● Martika | Ścierka | Wazon (moaning.myrlte42@gmail.com)

 Sami ;3 (samciaczeko.o@gmail.com)

Serdecznie gratuluję wszystkim! Dla przypomnienia - jutro rozpoczyna się okres próbny, który będzie trwał do 28 marca (przez 2 tygodnie). 23 marca (5 dni przed zakończeniem okresu próbnego) pojawi się ankieta, kto ma zostać na stałe. 3 osoby odpadną, zaś 4 zostaną na stałe. W komentarzu napiszcie, czy wasze gmaile się zgadzają, jeśli tak - wyślę wam zaproszenie na bloga, jeśli nie - poprawcie mnie, a później wam je wyślę.
Dziękuję za przeczytanie, do zobaczenia w kolejnym poście,

'L.

59 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gratuluję wszystkim, uważam, że wybrałaś świetne osoby! :)

      Usuń
  2. Hihih nie dostalem sie supi dobry wybór redaktorow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczatkujesz bole dupy?

      Usuń
    2. Po prostu sie ciesze ze sie nie dostalem a wybor jest w miarę ok chociaż nie jestem pewien czy na sto %

      Usuń
  3. Oho, Mila nie uwierzy - liczę na Ciebie.
    Połamania nóg!

    Pozdrawiam,
    Julq.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gmail się zgadza. :) Dziękuję!
    - Sami ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. JEZU KIEDY PATRZE NA WYNIKI TO OCHOTE MAM DRZEC TREPA ,ALE MAMA USŁYSZY XDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrze na wyniki (...) mam drzeć trepa, ale ...

      Chodziło mi o przecinek :)
      W ogóle to bardzo się cieszę, że będę mogła być na okresie próbnym! A do tych co się nie dostali: spokojnie, jest wiele konkursów, w końcu musi się udać!

      Usuń
    2. + patrzę, ochotę,
      Tak się podjarałam, że Ę zgubiłam XD

      Usuń
    3. Email się zgadza :D

      Sorry za spam. Te moje 'wybuchy'

      Usuń
  6. Gratki. Dzieki dodaniu jednej z tych osób blog upadnie. Mogę się założyć. Teraz będą komy że mam bol dupy bo się nie dostałam. Jakby co Runaway to konto Majczel. Nie mogę się powstrzymać - :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę Ci napisać, że Runaway, a Majczel to dwie różne osoby.

      Usuń
    2. To dlaczego na blogu Marci Runaway podawała się za Majczel?

      Usuń
    3. Sprawdź sobie blogi Runaway. Malo dowodów że to Majczel?

      Usuń
    4. Kiedyś byla gownoburza na blogu Marci. Oto co napisala Runaway:

      Runaway5 stycznia 2016 20:36

      Marta pisząca z anonima specjalnie z błędami aby jej nie rozpoznano. Szczerze to żal mi cię Marta. Marnujesz się tu żyjąc w udawanej sławie. Co do kreatywności - wyraziłam moje zdanie. A ty się anonimie odpierd*l. Mogę się podpisac. Nazywam się Milena, Milena B. Pseudonim,, Majczel" jeszcze coś? Rozmiar buta - 37. Nie pozdrawiam


      Jakby co mam jeszcze screen tego koma

      Usuń
    5. Popieram 3 komentarze wyżej mnie.

      Usuń
    6. Ona się nazywa Martyna, ma zupełnie inny styl pisania, nie krytykuje innych bez argumentów. Aha, kolejna osoba podszywająca się pod kogoś... Trisha?

      Usuń
  7. Szkoda, że się nie dostałam :( Jakoś nie mam farta... Mogłabyś mi powiedzieć dlaczego mnie nie wybrałaś? Uważam, że moje zgłoszenie było dobre i nie zawierało dużo błędów. Na dodatek mam doświadczenie - piszę na blogu.

    ~Gabbi ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh ah
      Dlaczego mnie to nie dziwi
      Ps jakos tak nie boje sie opublikowac tego moze sakrastycznego komenarza.

      Usuń
    2. Oh ah
      Dlaczego mnie to nie dziwi
      Ps jakos tak nie boje sie opublikowac tego moze sakrastycznego komenarza.

      Usuń
    3. Gabryska59 - w zgłoszeniu zapomniałaś o przecinku przed ,,więc". Poza tym, cytuję zdanie ,,W sześciolatkach wykonywałam ową czynność tak płynnie, że nigdy nie miałam potrzeby się uczyć". W sześciolatkach? Raczej powinno być ,,w wieku sześciu lat". No i kilka powtórzeń ,,mam". Powodzenia następnym razem. :-)

      Usuń
    4. Widocznie byly lepsze zgloszenia

      Usuń
    5. Następnym razem na pewno Ci się uda! 😘

      Usuń
    6. Najwyrazniej Luiza wypatrzyla lepsze zgloszenia.

      Usuń
    7. Dziękuję za odpowiedź Luiza :) Może następnym razem mi się uda. Pozdrawiam.

      ~Gabbi ♥

      Usuń
  8. Gratuluję wszystkim, mam nadzieję, że nie zmarnujecie tej szansy i dobrze ją wykorzystacie. (:

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże, nie wierzę! Niech mnie ktoś uszczypnie! Ale się cieszę, omg, omg, omg! Dziękuje za szansę! Boże, idę skakać z radości!
    PS. Gmail się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz trzeci piszę ten kom, ale ok... DOSTAŁAM SIĘ ! Ale się cieszę (wiem zdania nie zaczynamy od spójnika). Gmail zły, poprawny to: moaning.myrtle.42@gmail.com zabrakło jednej kropki. Lepiej sobie skopiuj :). Jeśli zgłoszenie dojdzie bez problemów to jutro pojawi się post :D. Małe pytanko do Luizy, dlaczego usunęłaś (już dawno) girl-and-crazy-life? :c Szkoda, lubiłam czytać tamten blog, ale skoro nie sprawiał Ci przyjemności, czy coś w ten deseń to, ok.
    Jeszcze na koniec gratki dla wszystkich :D.
    A Ci którzy się nie dostali, spróbujcie jeszcze raz ;) następnym razem się uda :D.
    Więc, bayoo :*
    ~Martika ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lanche ma od paru tygodni nowego bloga XDD

      Usuń
    2. ^ Nowego bloga też usunęłam.
      Nie sprawiał mi przyjemności, blogowanie o życiu nie jest dla mnie. :/ Brak weny.

      Usuń
  11. Gratuluję zwycięzcom!
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odpowiedź Luiza :) Może następnym razem mi się uda.

    ~Gabbi ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba sen. Dostałam się! Weźcie mnie uszczypnijcie...
    Gratuluję również innym :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)