Menu

sobota, 19 marca 2016

Konkurs na logo wielkanocne!

Siemanko!
Jak możecie stwierdzić po tytule, ten post dotyczyć będzie konkursu na logo! Postanowiłam go zorganizować, z racji, iż zakupiłam podczas promocji pakiet VIP i postanowiłam rozdać nagrody! Moje logo, które widzicie w wszystkich moich postach najnormalniej w świecie mi się znudziło. Dlatego też organizuję ten konkurs!  Może najpierw podam zasady:
  • Tematyka loga (nie wiem jak to się odmienia xD) powinna być wielkanocno - wiosenna
  • Można wysłać tylko 1 pracę.
  • Zapraszajcie na konto lukcia321. Przyjmuję wszystkich!
  • Prace wysyłajcie na gmaila: lubieplackiifajnie@gmail.com
  • Loga przyjmuję do 26 marca, czyli macie równy tydzień.
  • Wyniki ogłoszę 27 marca.
Mam nadzieję że zasady są jasne. Czekam na wasze loga! A, zapomniałabym o najważniejszym - nagrody!

Miejsce 1 - Spec. pozdrowienie, 5 prezentów z  lż, obejrzenie 2 filmów
Miejsce 2 - Spec. pozdrowienie, 3 prezenty z lż, obejrzenie 2 filmów
Miejsce 3 - 3 prezenty z lż, obejrzenie 2 filmów

I to byłoby na tyle. Serdecznie zapraszam do zgłaszania się!
Przepraszam że post wyszedł taki strasznie krótki :/ Następny będzie na pewno dłuższy!
Pa!

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wysłane, kilka sekund temu. Mam nadzieję, że się spodoba!

      Pozdrawiam,
      ~`Milka

      Usuń
  2. Słowo logo się nie odmienia xd
    Zawsze pisze się "logo", nie loga czy lóg.
    Zgłaszam się
    Nick znasz... chyba - Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się! c:

    Nick: Emi Caffe

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział, ale w nagrodę chcę wielką paczkę pierogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się! *O*
    Nick w mojej nazwie xd

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)