Menu

czwartek, 17 marca 2016

Informacje! + Co wolicie?

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Z czym dzisiaj do was przychodzę? Tak naprawdę z niczym i z wszystkim, ale przeczytajcie do końca. Wiem, wiem myślicie sobie, że olewam bloga, ponieważ od ponad tygodnia nic nie piszę. To nie tak i mam nadzieję, że większa część z was to zrozumie.
Zgłaszając się na tego bloga miałam pisać co dwa dni. Czy to robię? Przez poprzedni tydzień tego nie robiłam, ale jak pamiętacie zawsze temu podołałam. Dlaczego, więc przestałam? Na początku miałam ważny projekt do zrealizowania w szkole. Potem? Potem nie chciało mi się pisać serii ,,Motywowo". Oczywiście jest tego powód. Zrozumiałam, że za bardzo nie interesuje się serią, która tak naprawdę jest niepotrzeba, bo każdy może sobie sam sprawdzić na moviestarplanet nowy motyw jaki tam zagościł. No cóż...to koniec z tą serią? Tak! Tak samo jak z innymi. Słuchajcie...po co mam pisać coś od niechcenia?
Może, niektórzy pamiętają, może, niektórzy nie, ale na Emily (jak jeszcze tam pisałam) miałam podobny problem. Nie chciało mi się pisać, ponieważ miałam serie, a ja nie lubię ''stabilności". Tutaj podjęłam próbę wrócenia do tego, lecz się nie udało.
Mam nadzieję, że zarówno WY jak i LUIZA zrozumiecie to.
Co, więc zamierzam zrobić? Na początku będę pisała notki, które będą dotyczyły różnych tematów, a nie serii. Będą to zazwyczaj mini serie (jutro pojawi się ,,Pisankowe Polowanie"), lub tak jak mówiłam pokedyncze posty. Zaniedługo na pewno jakaś seria będzie, ale nke regularna. Tzn. będzie pojawiała się w randomowe dni, niżeli w jakieś szczególne.
Teraz rozpoczął się okres próbny dla potencjalnych redaktorów, więc moje posty będą pojawiały się w godzinach nocnych (ok. 1:00), ponieważ nie chcę zagradzać miejsca tym co ubiegają się o tytuł ,,redaktora".
Czyli zamykam wszystkie serie! Jutro jak już wspomniałam będzie post na temat nowego wyzwania na MSP jakim jest ,,Pisankowe Polowanie". Grafik, grafik. Proszę:

Poniedziałek - ?
Wtorek - ?
Środa - ?
Czwartek - ?
Piątek - ?
Sobota - nic.
Niedziela - ?

? - Post, lub jego brak.

Dlaczego w sobotę jest 100 procentowa pewność na brak posta? Jest to czas wolny, który poświęce na inne zajęcia i przygotowywanie posta/ów na kolejny tydzień ;)

Chyba wyjaśniłam już wszystko co chciałam z pierwszej części notki. Teraz czas na drugą! Stworzyłam ankietę, która dotyczy tego co zrobić dla was na Wielkanoc. Sami wybierzecie, czy będzie to konkurs, czy może coś innego.
Na początku miałam umieścić tutaj internetową ankietę, ale stwierdziłam, że to bez sensu. Napiszcie mi w komentarzach co chcecie: LOTERIĘ czy KONKURS? Piszcie po prostu co byście chcieli. Oczywiście będą nagrody! Liczę na was.

To był krótki post, wiem, ale przynajmniej może przeczytacie go do końca. Jutro, także pojawi się coś ode mnie, ale tym razem iście związanego z moviestarplanet.
Do zobaczenia!
Pa!
~M a j u $ k a
~Nate

8 komentarzy:

  1. Rozumiem. Ja bym tam wolała konkurs. Na przykład najładniejszy wiosenny/wielkanocny look

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz że czytelnikow nie interesuje kto pisze posta i ile nie pisalas, nie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to mnie obchodzi co czytelnicy dostają i jaka jest to treść.
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)