Menu

poniedziałek, 14 marca 2016

Ello!

Ello, ello!
*Część notki została przekopiowana z innego bloga, na którym piszę oraz zgłoszenia.*
Dziękuję Lanche za to, że postanowiła, iż to właśnie ja zajmę jedno z miejsc w konkursie. Jestem naprawdę wdzięczna, za możliwość pisania na jednym z najpopularniejszych polskich blogów o MSP. Przez cały czas oczekiwania na wyniki myślałam, że się nie dostanę. Gdy zobaczyłam wyniki, nie dowierzałam... Zdawało mi się, że śnię lub to pomyłka. Dopiero przed chwilą zdałam sobie sprawę z tego, że to wszystko dzieje się naprawdę. Gratuluję wszystkim dziewczynom, którym również udało się dostać, ale również każdej osobie zgłaszającej się. Jeśli nie dostaliście się na okres próbny, to zamiast bóldupczyć w komentarzach, spróbujcie na innym blogu. 
○♫○♫○♫○
15 maja 2003 roku oczy po raz pierwszy otwiera mała dziewczynka. Tą małą dziewczynką, jestem ja. Może zacznę od tego, że urodziłam się jako wcześniak. Mało kogo to pewnie obchodzi... Moja mama miała wyznaczony termin porodu na 6 czerwca. 14 maja dostała jednak skurczy, więc pojechała do szpitala. Tam właśnie o 2.31 rano przyszłam na świat. Kwestia imienia była obiektem kłótni rodziców. Mój tata chciał, abym miała na imię Debora lub Ksenia, z kolei matka od początku wiedziała, że będzie na mnie mówić Samanta. Ojciec w końcu uległ rodzicielce i otrzymałam imię, które tak bardzo podobało się mamie. Nie lubię, gdy ktoś zwraca się do mnie pełnym imieniem. Jak mnie nazywać? Sami, Sam, Samciak. Teraz należy przejść do mojego wyglądu zewnętrznego. Mam sięgające sięgające do połowy pleców włosy, których kolor sama określam jako jasny brąz. Moje koleżanki twierdzą, że są one w ciemnym odcieniu blondu. Większość osób, gdy po raz pierwszy mnie widzi, zwraca uwagę na moje oczy. Dlaczego jednak właśnie na nie? Są one duże (w stosunku do reszty twarzy, ogólnie nie uważam, żeby w porównaniu z innym dużymi gałami, się jakoś wyróżniały) oraz niebieskie. Nosek jest lekko zadarty. Usta, których szczerze nie znoszę i uważam za największą wadę, zajmują na twarzy mało miejsca. Może dlatego, iż to zaledwie dwie wąziutkie kreseczki? Na dodatek ich barwa nie należy do tych wspaniałych... Chciałabym mieć malinowe lub czerwone ustka, a nie blado różowe. Cera jest śniada. Nie jestem niska, ale i niewysoka. Mierzę 160 cm wzrostu. Ma sylwetka jest szczupła. Jak już pisałam w zgłoszeniu, nie opiszę mojego charakteru. Chcecie wiedzieć jaka jestem? To mnie poznajcie! ;3 Jak chyba każdy mam swoje zainteresowania. Kocham muzykę, jest ona ze mną od zawsze.
► K-pop - Słucham od niedawna. Jest to jedyny podgatunek (Nie wiem, czy mogę to tak nazwać...) popu, jaki jestem w stanie słuchać. Głównie GOT7, ale jeśli jakiś człowieczek poleci mi jakiś inny zespół, to chętnie przesłucham jego twórczość.
► Rap - Jest ze mną od bodajże 4 roku życia. Już jako mały szkrab tańczyłam do różnych kawałków Grupy Operacyjnej. Zresztą nie tylko tańczyłam, bo zdarzało się, że również rapowałam. Dzisiaj słucham głównie Gangu Albanii (Żeby było jasne, podoba mi się to, że bawią się muzyką. Nie biorę sobie do serca ich tekstów.), Chady, Sulina, ZBUKA, Buke, Bezczela, Ganji Mafii. Do gustu przypadła mi także wspólna płyta Popka i Matheo. 
► Nightcore - Na te przeróbki trafiła całkowicie przez przypadek. Słuchałam akurat ,,Młoda krew", a w proponowanych wyskoczyła mi przeróbka bitu ZBUKA. Z ciekawości kliknęłam i nie pożałowałam. 
► Coś, co nie wiem jak określić xd - Chodzi mi o pojedyncze utwory Youtuberów (Nie jestem pewna, czy tak się pisze...). Uwielbiam np. KSI - Lamborghini, Multi - Nie wiem. Jest tego znacznie więcej, ale nie będę wymieniała wszystkich tytułów.
Jak każda bloggerka kocham blogować! Interesuję się także chemią, matematyką oraz informatyką. W gimnazjum najprawdopodobniej będę chodziła do klasy politechnicznej. Nie znoszę natomiast uczyć się języków obcych. Potrafię całkiem nieźle jeździć na wrotkach, jak i rolkach. Według kilku osób mam zdolności plastyczne, ale to zdecydowanie nie dla mnie. Zbyt szybko się denerwuję, gdy nie umiem czegoś narysować. Kocham czytać książki oraz oglądać filmy. Aktualnie wciągnęłam się w trylogię "Więzień Labiryntu". Często podpisuję się jako "Strefer 4ever". Można jeszcze wspomnieć, iż interesuję się astronomią, przyrodą i historią. 
 ○♫○♫○♫○
Pierwsze konto, którego nazwy niestety nie pamiętam, zostało założone na początku 2015 roku. Czemu na nim nie gram? Dostałam bana na zawsze. Za co? Nie pamiętam... Wiem, że dziwacznie to brzmi, ale gdy tylko zobaczyłam napis ,,Otrzymałeś/aś bana" i sprawdziłam, ile on potrwa, wyłączyłam stronę. Potem zapomniałam loginu, albo modzi usunęli konto... Obecne konto powstało w styczniu tego roku. Jaki nick noszę na naszej różowej planecie? Uroczy Komandos. (Bez kropy) Nie grałam na nim zbyt często, przez nawał nauki, ale teraz, gdy nie muszę już tak wiele wkuwać, spędzam na nim więcej czasu. Do tej pory osiągnęłam zaledwie 7 lvl, ale mam nadzieję, iż to nie problem. Miałam raz Vip'a. Lubię tworzyć stylizację oraz oglądać filmy. Wiele czasu spędzam również na forum, zawsze można odszukać pewien ciekawy temat. Jeśli chcecie, to możecie zawsze napisać do mnie w sprawie obejrzenia Waszej produkcji, rzadko kiedy odmawiam.
○♫○♫○♫○
Z blogowaniem mam styczność od początku tego roku. Być może wcześniej czytałam jakiś blog, ale niestety tego nie pamiętam. Praktycznie cały czas przeglądam stronki o MSP, jednak rzadko komentuję. W ubiegłym tygodniu dołączyłam do załogi bloga Mili. Może i nie mam wielkiego doświadczenia, ale skoro dostałam się na Wanny, to chyba nie jestem najgorszą bloggerką. Co do serii... Moim głównym pomysłem jest "Wycieczka po MSP". Każdy post z tej serii będzie inny. Kurcze, nie wiem jak to wytłumaczyć. ;/ Będę "przemierzać'' menu Filmowej Planety np. Kiedy przyjdzie kolei na ikonkę "Mój pokój", pokażę Wam kilka pomysłów na urządzenie pokoju. To oczywiście tylko przykład, mam również bardzie kreatywne pomysły, niż projektowanie pomieszczeń. Prócz "Wycieczki po MSP" pojawiać się będą również posty, o luźniejszej tematyce. Chciałam też co tydzień opisywać look Pixi Star, który stworzyła do nowego motywu. 
* Mam nadzieję, że nie ukradłam żadnej innej dziewczynie serii. Nie zaglądałam do Waszych notek, więc nie wiem, czy wspomniałyście o tym, jakie chcecie prowadzić.*
○♫○♫○♫○
Bardzo przepraszam, że w niektórych miejscach czcionka jest wyraźnie inna. Starałam się to naprawić, ale mój blogger nie chce ze mną współpracować. ;-; Dzisiaj nie napiszę już żadnej notki, jednak pojutrze pojawi się post, który wysłałam jako próbny. Nie jest to tak, że nie mam ochoty pisać nowego, tylko nie chcę "marnować" tamtego. Prawdopodobnie widziała go tylko Luiza, więc czemu mam go Wam nie pokazać? Jeśli ktoś zauważył jakikolwiek błąd, to napiszcie, a go poprawię. 
*Ten strach przed publikacją...*
~ Strefer ♥
- Sami ;3
*

22 komentarze:

  1. Siemka, czekam na posty.
    Ps. Mieszkasz może w warmińsko-mazurskim? Przypominasz mi kogos...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;)
      Nie, mieszkam w mazowieckim.

      Usuń
  2. Wiezien labiryntu forever <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. ♥ <3
      Kogo lubisz najbardziej?

      Usuń
    2. Newt, a na drugim Minho. ^^

      Usuń
    3. Tylko mi się podobał Thomas? 😂😂

      Usuń
    4. Ja lubiłam też Thomasa, ale Newt... 😍
      A czytałyście ,,Rozkaz zagłady", 0,5 część Wieznia labiryntu?

      Usuń
    5. Ja dostanę na Wielkanoc ,,Rożka Zagłady".

      Usuń
    6. To super! Ja już czytałam i naprawdę bardzo mi się podobało :)

      Usuń
    7. Niieee Thomas nie jest fajny XDD Nie lubie goo nooo. Newt najlepszy xD

      Usuń
  3. Ale smieszny zbieg okoliczności 😂😂ja urodzilam sie 06.06 xd chociaz termin byl w Dzień Matki :3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)