Menu

poniedziałek, 14 marca 2016

Czyżby zawitał ktoś nowy?

Siemanko!
Tak, nowa redaktorka. Stwierdziłam że lepiej zamiast robić tu jakiś zbędny cyrk, normalnie się przywitam. A więc kto to? Lukcia! Chyba niewiele osób mnie kojarzy, dlatego się wam najpierw bardziej przedstawię!
Na imię mi Oliwia. Bardzo nie lubię tego imienia. Jest takie... popularne, powszechne. Może niektórym wydawać się może ono ładne, ale ja zdecydowanie wolałabym nazywać się Zuza, Dominika lub Emilia. Mam rocznikowo 13. Równą trzynastkę skończę 31 maja. Mam długie, blond włosy oraz zielone oczy. Jestem też dość wysoka, mierzę 160 cm a ważę 45 kg. Interesujące. Interesuję się muzyką, pisaniem wierszy, rysowaniem i oczywiście blogowaniem. Tym ostatnim zajmuję się już prawię rok. Na Różowej planecie znajdziecie mnie pod nickiem lukcia321. Nick dość dziwny, ale mi się nawet podoba. Usunęłabym z niego jedynie liczby i byłby nawet znośny. Grę zaczęłam w 2014 roku, było to o ile się nie mylę 22 maja, kilka dni przed moimi urodzinami. Na nocowanie przyszła do mnie koleżanka. Namówiła mnie na założenie konta. I tak się to wszystko zaczęło. Jeśli chodzi o blogowanie, wiąże się z tym nieco dłuższa historia o której pisałam w zgłoszeniu. Co do samego zgłoszenia: uwierzcie, dostanie się tu nie było dla mnie łatwe! Pierwsze zgłoszenie napisałam kiedy poznałam tego bloga, przy najbliższym naborze. Było ono pisane szczerze mówiąc na odwal się i w dodatku nie z mojego konta Google. (xD) Jak wspomniałam, zgłoszenie było pisane na szybko, nie przemyślałam swojej decyzji. Później wiadomo: porażka i rozpacz. Jestem osobą pewną siebie i byłam na 100% pewna że to ja zostanę redaktorką. W takim przekonaniu przystąpiłam do następnego naboru, tym razem z tego konta. Nie udało się po raz kolejny. Za 3 razem nie byłam już tak pewna jak na początku. Gdy się nie dostałam, miałam dosyć. Zaczęłam pisać wówczas na blogu ,,Skarpetkowe MSP'' i trwało to przez dłuższy okres czasu. W pewnym momencie zamiast pisać kilka razy w tygodniu, pisałam kilka razy w miesiącu. Później raz na miesiąc, potem jeszcze rzadziej... Straciłam motywację której potrzebuje każdy bloger. Już sam fakt że byłam adminką mnie przerastał, ponieważ zostałam nią nagle, nieoczekiwanie. Nie byłam na to gotowa. Tutaj chcę zacząć blogowanie od nowa. Dziękuję Lanche że dała mi tą szansę. Postaram się jej nie zmarnować. Hmm... Ale na pewno zastanawia was najbardziej jak będą wyglądać moje posty? Niżej podaje wszystkie pomysły na serie:

  • Random Look - Seria polegać będzie na tym, że za pomocą strony Losowe.pl wylosuję numer strony ubrań z każdej kategorii. Potem wylosuję liczbę, która wskaże mi jaką rzecz z wylosowanej strony wybrać. Gdy uzbieram w ten sposób wszystkie części garderoby, zrobię z nich look. W powstałym w ten sposób komplecie zmienię kolory, następnie opiszę go i ocenię.
  • Me and my friends - To będzie dość specyficzna seria. Będzie się składać z 4 części. W każdej z nich opiszę jedną z moich przyjaciółek. Zrobię też po dwa looki pasujące do jej stylu oraz odwzoruję twarz. Seria może wydawać się dziwna, ale nie widziałam jej na żadnym blogu. Mnie się ona nawet podoba. ;D
  • Music Stars - Tą serię prowadziłam na skarpetkach. Chodzi w niej o to, że wybieram w każdej części po 3 MovieStars. Opisuję ich stroje a następnie dobieram piosenki które do nich pasują. Swój wybór uzasadniam. Tej serii również nigdzie nie widziałam.
 Napiszcie w komentarzu którą serię powinnam według was prowadzić.
To tyle w tym poście. Mam nadzieję że moja pierwsza notka na tym blogu przypadła wam do gustu :D Jeszcze raz dziękuję Luizie za przyjęcie mnie tutaj.
Pa!

10 komentarzy:

  1. Według mnie najlepsza jest ta seria z odwzorowywaniem przyjaciółek. Świetna notka. ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Post ciekawy, przejrzysty, miło się go czyta. Zauważyłam brak kilku przecinków, ale jest ok. I co do serii, bardzo ciekawe pomysły, ale wychwyciłam błąd w jednej nazwie.
    Chodzi mi o drugą serię pt. "My and my friends". Tak, wiem blogger mógł nie podkreślić, ale jest błąd! Poprawny zapis to: "Me and my friends". Chyba pomogłam :) i dla jasności to nie hejt :D.
    Czekam na kolejne notki!
    ~Martika ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Przepraszam bardzo za błąd, nie byłam pewna jak to napisać. Zaraz poprawie c;

      Usuń
  3. Oliwia... Debilne imię nie? Znam bol noszenia imienia Oliwia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Post interesujący, jednak chciałabym się dowiedzieć więcej o Twojej osobie. Umiesz pisać bardzo zachęcająco. :) Ja mam na imię Emilka, heh. ;>

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem za serią: "Random Look" Fajny post!
    Zapraszam na mojego nowego bloga: http://msp-oczami-olli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co? XD
    W pewnej mierze przyczynilam sie do wybrania ciebie jako redaktorki, Luiza wie, w kazdym razie fajny post! ^^ nie zmarnuj swojej szansy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru jej zmarnować ;) Dzięki ^^

      Usuń
  7. Świetny post. Moim zdaniem powinnaś prowadzić tą drugą oraz trzecią serię, są najlepsze z wszystkich podanych. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)