Menu

wtorek, 15 marca 2016

Cześć!+ Looki

Witam!
Ło, ło, ło gdzie się podziało moje 'siemon'? Otóż postanowiłam się normalnie witać. No nie wiem, 'hej', 'witam', 'cześć' i tym podobne.
Aha okej, zaczęłam od rzeczy mniej ważnych, dobra już, już zaczynamy posta!
No więc hej, mam na imię Kinga. Jestem jedną z tych osób, które dostały się do drugiego etapu konkursu na redaktora (#emocje). Bardzo dziękuję Luizie, za to, że mnie wybrała. Od pisania zgłoszenia moja pewność, że się nie dostanę, sprawiła, że ta myśl mi w głowie została. Dlatego ogromnie pozytywnym zaskoczeniem było to, że gościłam na liście wybranych. Sama szczerze mówiąc nie lubię czytać postów powitalnych, jednak króciutko opiszę siebie, aby przybliżyć Wam moją osobę.

Jak już wcześniej wspominałam, mam na imię Kinga. Mam 12 lat, czyli chodzę do 6 klasy. Mam ciemne blond włosy, niebieskie oczy i owalną twarz. Nie wiem co o sobie myśleć. Piękna? No raczej nie. Brzydka? Też chyba nie. Tak pośrednio?  Kurcze, bo schodzę z tematu! Lubię pływać, śpiewać, tańczyć, rysować...- w sumie to wszystko lubię robić. Bloguję od kwietnia 2015 roku. Na początku moje posty były beznadziejne, wiadomo. Z czasem nabierałam doświadczenia.
Na MSP jestem pod nickiem Rosence. Mam 11 level.

Tyle starczy? Ale na pewno? Jak tak, to dobrze. Great, a więc możemy przejść do drugiej części posta. A właśnie, co jest drugą częścią notki? Postanowiłam zaprezentować Look'i. Ej no szybko, bo się jeszcze rozgadam! Start!

*wchodzi na MSP, patrzy na motyw... przerażające *
*ahah, ale ładne ciuszki*
*lubię sarkazmy*

Look 1 
cena: 2000
VIP/Nie VIP: Tak



To uczucie, gdy jedna rzecz zmienia strój na 'VIP'... Bardzo mi się ta stylizacja spodobała. W kolory jest skromna- chociaż w gruncie rzeczy, fajnie to wygląda. Górującą barwą w Look'u jest jasny zielony. Wybrałam akurat ten kolor, ponieważ kojarzy mi się z wiosną, Wielkanocą, pisankami. Czarne włosy podkreślają tak jakby, ten melonik. Dzięki takiemu dopasowaniu jest on bardziej wyrazisty. Sukienka jest prześliczna, aczkolwiek dla 'wyższej rangi użytkowników'. W niej najbardziej zauroczyły mnie te serduszka, są po prostu słodkie. Osobiście nie dałabym tego paska, niestety nikt nie ma wpływu na to, co zrobią moderatorzy. Nie chciałam, żeby cena była 3000+, więc element, który mógłby zakryć stopy mojej laleczki, to kripersy. W ogóle, na 4 rzeczy... to tak wysoko trochę. Jakbym miała ocenić, jak wyszedł mi ten Look, w skali 0-10, to dałabym 7/10. Nie ma on tego 'czegoś'.

Skład:




Paleta kolorów:

~♥~
Look 2
cena: 2725
VIP/Nie VIP: Nie


Nie podoba mi się ta bluzka- dlatego tak bardzo chciałam jej użyć. Dziwne, ale prawdziwe. Zastanawiałam się, czy uda mi się coś wykombinować z tej koszulki. Nie lubię również koloru różowego- a raczej niektórych jego odcieni. Dla mnie przekleństwem jest taki intensywny róż, Mniej więcej taki, który jest na dole palety. Natomiast cudowne są takie malinowe. Podobają mi się i tyle. Może strój jest udany, a może nie. Nie wiem. Powiedziałabym, że jest on taki... sportowy? Osobiście na 100 proc. bym się tak nie ubrała. Nie moje klimaty. Chyba najtrafniejsze są tu włosy albo spodnie. Trampki też są fajne, jednak takie pospolite. Sama użyłabym butów dla VIP, ale nie. Praktycznie wszystkie moje stylizacje są dla graczy z pakietem. STRAJK XD. 


Skład:



Kolory:

  ~♥~

Ok, dziękuję każdemu, kto przeczytał mojego pierwszego posta na tym blogu. Wiele to dla mnie znaczy. Naprawdę. Prosiłabym Was- czytelników, abyście napisali w komentarzach, jakie błędy popełniam. No wiecie, żebym mogła się poprawić. Mam nadzieję, iż miło Wam się czytało tę notkę. 

Do zobaczenia!

~Rosence
~Kinga



15 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)