Menu

czwartek, 17 marca 2016

Autorzy podobni do ms#1

Witajcie. Dzisiejszy post przeznaczę na porównanie. Jako, że siedemnastego marca Trisha ma urodziny  z okazji dnia Św. Patryka i dnia następnego jest dzień wolny mogę spokojnie napisać post. Najbardziej lubię robić porównania i upodobnienia, wszak nie ma sensu pisanie czegoś, co nie daje ci przyjemności.  Czym to będzie? Wybiorę jakąś książkę, a w szczególności jej autora. Na początku chciałam opisać opowieść Lain'a Pears'a"Którędy droga?" i Według mnie jest świetna - warto stworzyć o niej post. *Po chwili* Dobrze, niech zostanie na niej.
  ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪ 
Zdjęcie nie jest moje, lecz tylko dlatego, że nie mam telefonu. 'Anglia po latach burzliwej cromwellowskiej republiki powoli powraca do stanu sprzed rewolucji. Na tron angielski wstępuje Karol II Stuart. Jednakże Oksford, miasto w samym sercu Wielkiej Brytanii, wciąż stanowi intelektualną enklawę, miejsce ogromnych zawirowań naukowych, religijnych i politycznych. To właśnie tam, pośród murów obrośniętych, bluszczem ginie Robert Grove, profesor nowego Kolegium. O morderstwo oskarżona zostaje młoda, uboga kobieta, Sarah Blundy, której los zgotuje szubienicę. Tajemniczą śmierć profesora relacjonuje czterej bohaterowie: włoski medyk  *o nim to będzie*, syn zdrajcy Korony Brytyjskiej, specjalista od kryptografii oraz znany antykwariusz. Każda z opowiedzianych historii jest inna, lecz tylko jeden ze świadków ujawni niesamowitą prawdę.' Lain napisał siedemset stron bezustannej gry. Wspaniały historyczny kryminał, który odgrywa się w równie niesamowitym oraz doskonałym do tego miejsca - Oksfordzie. Ogólnie przeczytałam ją w cztery dni.
Jak można zauważyć jest on mężczyzną, co pogarsza całą sprawę. Nie znalazłam jego zdjęcia w 'całym stroju', więc można trochę dodać od siebie. Najgorzej będzie chyba z fryzurą, a właściwie jej brak. Wszak nawet w swojej powieści pisze o wielkiej modzie na noszenie peruk, lecz sam jej nie nosi. Urodził się w 1955 roku pierwszego stycznia, czyli obecnie ma 61 lat. Otrzymał nagrodę 'Martin Beck Award' -  nagroda literacka, przyznawana przez Szwedzką Akademię Twórców Literatury Kryminalnej dla najlepszej zagranicznej powieści kryminalnej przetłumaczonej na język szwedzki. Na fotografii ma na sobie białą koszulę, szarą marynarkę, a także czerwony krawat nie pasujący do stroju, Dołu oraz obuwia nie widać jak również nie mogłam znaleźć dobrego zdjęcia. W sumie nie ma się nad czym rozpisywać, według mnie nie jest zbyt 'piękny'.
  ❤ ❥♬ ♪ ♩ ♫ ♪ 
Nawet nie sądziłam jak bardzo kobieta może podobna do mężczyzny, w sposobie ubierania się, a także sposobie bycia. Na końcu sklepu były jakieś tam mocno obcięte fryzury, ale myślę, że tak jest o wiele lepiej. Na zdjęciu pisarz miał i tak zupełnie inaczej 'ułożone włosy'. Koszula jest całkiem podobna. Była na drugiej stronie, czyli nie musiałam przeszukiwać całego sklepu. Tak samo jak na powyższym zdjęciu MovieStar ma kołnierzyk oraz czerwony krawat. Niestety - marynarka jest zapięta, a w pobliżu niestety nie było kogoś kto sobie z tym poradzi. Kolory całkowicie się zgadzają, a koszula nie jest zbyt droga. Spodnie są zwykłe tak samo jak i buty.

19 komentarzy:

  1. Ty chyba jesteś Trisza, ty chyba to specjalnie zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki post. No i co? Widzisz ile to się robi? Narzekalas na Marcie, na mnie a piszesz krótkie i nudne posty

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to jest Trisza! Na moim blogu miała identyczne logo!!! :( Ps: Są pisałaś ten post czy skopiowałaś od np. Jutrzenki? No nwm...
    /Tamka ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  4. Oho, Trisha
    Oho
    A post nudny
    Niestety nie przeczytałam do końca, ojoj &.&
    Dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  5. I w dodatku niedokonczony teraz ma alibi ze ona nie jest trisha bo jej post zedytowala ale to chyba trisha

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się robić ciekawie... Nie chodzi mi o post, a o komentarze. :') Trisha, hmm...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)