Menu

czwartek, 11 lutego 2016

♥ Wyzwanie - look'i zrobione z rzeczy z pierwszych stron #BYIV ♥



HOLA A TODOS!
Na dzisiaj przygotowałam dość nietypowy post. Postanowiłam zrobić takie małe wyzwanie, a mianowicie spróbować zrobić dwa look'i z rzeczy z pierwszych stron. Nie jest to może jakieś trudne zadanie, ale ciekawe. Na początek przedstawię Wam wszystkie pierwsze strony z różnych kategorii w sklepie.

  ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
1) SUKIENKI


2) TOPY ORAZ BLUZKI



3) SPÓDNICE, SUKIENKI ALBO SPODNIE



4) OBUWIE


5) AKCESORIA
 

6) WŁOSY



 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬

LOOK'I


Pierwszy look prezentuje się całkiem fajnie. Składa się tylko i wyłącznie z czterech, w miarę tanich rzeczy. Postawiłam na ciemny odcień szarości oraz turkusowy (?) Włosy pochodzą z konkursu poświęconego Arianie Grande. Sądzę, że graficy naprawdę się postarali. Bardzo przypadły mi do gustu. Szkoda tylko, że nie można zmienić koloru końcówek. Swego czasu blond na końcach włosów był jednym ze znaków rozpoznawczych wykonawczyni piosenki (m.in) ,,Break free".  Bluzka jest bardzo podobna do jednej ze starszego motywu. Są prawie identyczne, tylko że tamta nie posiadała takiego wzoru. Podoba mi się ta 'podwójna' warstwa bluzki. Chyba wiecie co mam na myśli. Latem kupiłam sobie dwie, właśnie w takim fasonie. Moim zdaniem wyglądają świetnie. Do koszulki nie dobrałam żadnych spodni, ponieważ żadna para nie pasowała, a poza tym, uznałam ją jako taką sukienkę. Największy problem miałam z butami, co zresztą zobaczycie w następnym look'u. Tutaj postawiłam na obuwie z grubymi podeszwami i wysokimi, zabawnymi zakolanówkami. Z dodatków wybrałam tylko krótki naszyjnik, zwany choker'em. Niestety nie miałam do wyboru żadnych kolczyków. Szkoda, bo czegoś mi tu ewidentnie brakuje. Cena stylizacji to zaledwie 2150 starcoins. Jeśli komuś przypadła do gustu, to oczywiście namawiam do zakupu.


> Druga wersja kolorystyczna



 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬


Oj, kiepsko. Mało dodatków, buty nie pasują. No cóż, takie rzeczy mi wypadły. Gdyby tak tylko zmienić obuwie, dodać kolczyki, jakąś bransoletkę, byłoby cudownie. Jednak nie popadajmy w paranoję. Nie jest aż tak źle. Sukienka jest prześliczna. Nie zawiera żadnych specjalnie rzucających się w oczy elementów, aczkolwiek ma w sobie to coś, co sprawia, że bardzo chciałabym taką mieć. Włosy były bodajże z motywu o znanym filmie, którego osobiście nigdy nie oglądałam. Pewnie część z Was jest teraz trochę zdziwiona, ale ja po prostu nie przepadam za takim gatunkiem filmowym. Preferuję raczej komedie i thrillery. Często oglądałam też seriale, ale odzwyczaiłam się od nich. Kiedyś był to mój taki mały nałóg. Zawsze o tej samej godzinie zasiadałam przed telewizorem i oglądałam perypetie bohaterów. Potem nie mogłam zasnąć, bo byłam przeraźliwie ciekawa co będzie w następnym odcinku, hah. Teraz już mnie to tak nie rusza. Wracając do outfit'u. Nie kupiłbym go. Jest droższy od poprzedniego, a wcale nie wygląda lepiej.


> Druga wersja kolorystyczna




 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
  
Jeśli ktoś chciałby wykonać takie wyzwanie, to oczywiście pozwalam. Miałam nominować różne osoby, jednak stwierdziłam, że nie będę zmuszała. Do chętnych - pamiętajcie o hasztagu w tytule! ;D

Chciałabym na koniec poruszyć jeszcze jedną kwestię. Otóż jak zapewne wiecie, wczoraj został usunięty blog TZM. Jest mi ogromnie przykro, bo spędziłam na blogu jakieś pół roku, a to nie jest mało. Byłam na nim administratorką, jak i Aleksa oraz Tori. To nie była nasza decyzja, nawet nie miałyśmy o tym pojęcia, ewentualnie pewne podejrzenia, ale nie  mogłyśmy skontaktować się z prawowitą właścicielką. Strona miała zostać usunięta dzisiaj, bo było wspomniane w roboczych coś o czwartku (nie pisało nic wprost o usunięciu), ale jednak ta chwila nastąpiła już wczoraj. Wiele osób pod postami dziewczyn z emily zadawało pytania, czy my przypadkiem nie możemy coś z tym zrobić. Odpowiedź brzmi - NIE. Cała załoga została wydalona z bloga, więc opróćz Martyny nikt nie jest w stanie przywrócić bloga do życia. Szczerze?  To chyba wszystko, co mogę napisać w tej sprawie. Powodu takiego posunięcia Tyny nikt z nas, administratorek nie zna. Możemy tylko czekać, aż jakieś informacje do nas dotrą.

Dzisiaj wyjątkowo nie pożegnam się z Wami logiem, ponieważ wszystko straciłam. Będę musiała zrobić jakieś nowe...

/Iv

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne looki :) Świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!
    Ech, mi jest bardzo przykro, że nasza praca poszła na marne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na marne? Gdybym nie pisała na tzm, to zapewne już dawno bym odeszla z msp, a poznalam dzieki temu wiele fajnych osob, z ktorymi czesto pisze.

      Usuń
  3. SUPER post! :-)
    Pozdrawiam Cię Lari XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post. Ale.. w tym pierwszym miałaś przecież do wyboru kolczyki. :O Osz Ty, ocyganiłaś mnie. XDD

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post i looki :D Nie obrazisz się jak kupie jeden? :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)