Menu

czwartek, 11 lutego 2016

WYNIKI KONKURSU NA LOGO WALENTYNKOWE!

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Dokładnie 6 lutego został zapowiedziany konkurs na najlepsze logo walentynkowe. Czas mieliście właśnie do dzisiaj. Cieszę się z waszego ogromnego zaangażowania i przysłania tylu wspaniałych lóg.
Wszystkie były piękne! Za nim je tutaj pokażę przypomnę nagrody, które można było wygrać zgłaszając się w konkursie. Postanowiłam, że podwoję każde miejsce i do każdej nagrody zostaną przypisane dwa loga. Tak, dobrze przeczytaliście. Po prostu jest tak dużo lóg, że rozdanie tylko trzech nagród byłoby wobec was nieuczciwe. Oczywiście osoba, której logo zostanie przedstawione jako pierwsze w danej nagrodzie ma pierwszeństwo. Co to oznacza? Oznacza to, że dana osoba dostanie vipa w pierwszej kolejności a druga poczeka troszkę dłużej (tydzień, ew. dwa). Postaram się jednak bardzo szybko wszystko porozdawać. Mam nadzieję, że nowy sposób wam się spodoba. Przyznam wam się, że teraz pisząc o nie ma jeszcze dnia wyników, ale postanowiłam napisać chociaż wstęp *tak mówię, żeby nie było*.
Bardzo trudno było mi wybrać te najlepsze prace i na prawdę musicie mi coś obiecać. To tylko zabawa, mały konkurs na blogu o grze, która ma dostarczać wam rozrywki. Nie obrażajcie się. Nie mogłam wybrać większej ilości osób.
Pragnę pokazać wam WSZYSTKIE loga, które do mnie nadesłaliście, ale za nim to zrobię bardzo proszę was o przeczytanie jeszcze raz tabelki z nagrodami:
I miejsce - VIP NA TYDZIEŃ chyba, że go już posiadasz to DOŁADOWANIE DO VIPA. Oczywiście logo zwycięzców będzie przez kilka dni przeze mnie używane.
II miejsce - Specjalne pozdrowienie.
III miejsce - Trzy prezenty z listy życzeń.
Jak widzicie nagrody są raczej adekwatne do konkursu. Razem wydam na to 30 złotych/pln, 30 diamentów, około 3000 sc. Całkiem sporo, ale jak już kiedyś pisałam - uwielbiam sprawiać ludzią radość i przyjemność. Dobra, konoec gadania! Tak, oto prezentują się loga nadesłane przez użytkowników. Starałam się zmieścić to obok siebie, aby post się nie wydłużył i estetyczniej to wyglądało. Nie obraźcie się.
Okej, czas na cudowne loga! ♥     

0Kladzia0                                                                               0Rachela0
Courthney3003                                                                     
                                                                                              domcio9989
                                                         


DomNaa                                                                               Independent Girl

                                                     

jaija001                                                                                          Jesy <3
jowitka_1000                                                                             
                             Julciacz                                    
              
kornelia123lol                                                                            Kraliza 2            
                                                     
Laarie                                                                                         loreta987      
                                                      
Maja997733                                                                         MalinowaModa202
            
milakotek73                                                                             Oliwenieczka
                                                     

PatkaXDX3                                                                           RochelleMovie  
                                                       
Selenne                                                                                    Shimeruko    
                                                      
Siirii                                                                                      szakira lopez       
                                                      
szakira lopez                                                                             Tini!!
                                                      
Wariatkaaa=)                                                                   ZakochanaBezTajemnic
                                                      
Lanche


 
                 
                                                       
                                                                                                                                             
Więc przysłaliście, AŻ tyle prac! Wow! Jestem pod wrażeniem. 
Dobra, bez zbędnego przedłużania czas na zwyciązców!


VIP STAR NA TYDZIEŃ (2 OSOBY):
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jaija001! (bez !) Gratuluję! Jak będziesz dostępna to pisz do mnie na moviestarplanet!
Następna osoba to:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
0Kladzia0. (bez kropki) Także gratuluję! Napiszę ci na msp kiedy możesz dostać vipa, iż na dwa mnie na razie nie stać. W ciągu tygodnia powinnaś już mieć.

Dobra pierwsze miejsca rozdane! Czas na drugie, czyli SPECJALNE POZDROWIENIE! (DWIE OSOBY)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jesy <3 GRATULEJSZYN! Gdy będziesz dostępna - napisz.
A następną osobą jest:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lanche! (bez!) Także gratuluję i, także zgłoś się po nagrodę :)

I teraz czas na ostatnie, trzecie miejsca. Nagroda: TRZY PREZENTY Z LISTY ŻYCZEŃ (DWIE OSOBY).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
domcio9989 Gratuluję!
I ostatnia osoba:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Julciacz Gratuluję!

I to na tyle! Uf, trudny był wybór ;/
No to papa! Cieszcie się wynikami! ♥
     

             
           
                                                                                                                                                               
                     

    

35 komentarzy:

  1. Wszystkie loga były przepiękne <3
    Gratuluję wygranym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne loga *-* Nic nie wygralam, szkoda. Ale trudno sie mowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, chociaz konkurecja byla nie do przescigniecia, jak zwykle...

      Usuń
    2. Według mnie twoje logo było PRZECUDOWNE!

      Usuń
  3. Eh, nie udało się. ;/ Trudno, spróbuję następnym razem. Wszystkim zwycięzcom gratuluję!
    ~DomNaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję... Oraz płaczę, chociaż wiedziałam, że nie wygram :'(




    #CHAMSKAREKLAMA
    Przepraszam za reklamę, ale na mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieekuje! ❤
    Gratuluje innym, wszystkie prace byly super ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegralam :'(
    Ok, mówi sie trudno :/
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zosia, jeeej <3
    Julka, jeeej <3
    Lui jeeej <3

    Jezu, co to ma byc to czarne wokół mojego logo XDDD Tego nie bylo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję wszystkim zwycięscom, jak i tym przegranym. Dziękuję za II miejsce. c: Jeśli przegraliście - nie martwcie się, gwarantuję, że Nate zrobi jeszcze takie konkursy i będziecie mogli spróbować kolejny raz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, drugie miejsce. Patrząc na te loga wyżej spodziewałam się, że raczej nic mi nie przypadnie/zostanie dane (? xd). Gratuluję Zosiu i 0Kladzia0 - Wasze prace były świetne. Moim faworytem jest jednak logo kornelia123lol ; )
    Jeśli chodzi o "rozdanie nagród" obecnie mam limit, a jak wiadomo muszę mieć Cię w znajomych. Niedługo (sobota-pon) mam zamiar doładować vipa, więc dopiero w tym okrasie będzie to, jakby możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje logo bylo twoim faworytem? X'D o.o

      Usuń
    2. Jezu, dzieki <333 Ale twoje lepsze, hihi.

      Usuń
    3. Też się dziwię, że nic nie dostałaś. XD

      Usuń
    4. Juz sie ptzyzwyczailam, no wiesz XD

      Usuń
  10. Mi podobało się logo Shimeruko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu loreta 987 sorki, ale nie mam cię w znajomych więc musiałam sama obrysowywać z profilu ms. I dlatego, tak nie starannie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrząc na moje logo które dla ciebie zrobiłam... Jestem z siebie dumna. Co z tego ze nic nie wygrałam? Wielka konkurencja... Jeszcze do tego musiałam konczyc a tu logo do zrobienia. Przeladowalam troche. Hah. Mistrz przyjmowania przegranej xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wszystkim! Ja niestety nie zdążyłam zrobić loga przez kochanych rodziców. [*] Szkoda, aczkolwiek i tak Ci zrobię, bo obiecałam Ci jeszcze przed ogłoszeniem konkursu. xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczylam na Oliwie :) Ale, coz... SZYSCY MIELI CUDOWNE LOGA!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)