Menu

wtorek, 16 lutego 2016

•● Wyniki ankiet + top 3 + zapowiedź motywu ●•

  Z tej strony Angie, Callies lub też Jesy <3 (do wyboru do koloru). Jak Wam mija dzień? Ja przyznam szczerze, że ostatnio cierpię na brak pomysłów i większość czasu przesiaduję na telefonie. Ratuje mnie to, że dziś wypożyczyłam lekturę szkolną "Oskar i Pani Róża" oraz mam do zrobienia plakat na biologię, wiąże się to z rysowaniem i kolorowaniem, co sprawia mi ogromną przyjemność. Wracając do posta, dzisiaj przedstawię wyniki dwóch przeprowadzonych przeze mnie ankiet. Nie licząc tego postanowiłam zrobić "TOP 3". Co to właściwie jest? - pomyślałam by wybrać jedno warte, moim zdaniem, uwagi ubranie (bądź dodatek czy też fryzurę), animację i rzecz. Dodatkowo opiszę okładkę zapowiedzi nowego motywu. Tym krótkim wstępem przejdźmy do sedna.

●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●

Na początek wyniki ankiet ich pytania brzmiały następująco:
- Czy seria "Look Inspirowany" ma zostać kontynuowana?
- Która seria podoba Ci się najbardziej (Tea Time/Old to new/Look at my room!)




Jak widać przekręciłam pytania seria z outfitami zostaje. Dalej przechodzą też notki z rysunkami i o herbacie. Podsumowując, jakie serie będę prowadzić i jak często?:

- Look Inspirowany - minimum raz na dwa tygodnie.
- History of MSP - minimum raz na dwa tygodnie.
- Tea Time - minimum raz na trzy tygodnie.
- Old to new - raz/dwa na miesiąc .

●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●

  Przejdźmy do kolejnej części posta - TOP 3. Na pierwszy ogień pójdzie ubranie! 

  Postanowiłam wybrać coś z nowego motywu, a mianowicie jest to górna część garderoby. Crop top jest koloru białego, a właściwie lekko beżowego lub prościej mówiąc w kolorze skóry. Jego krótkie rękawy, jak i dół jest obszyty białą koronką co sprawia, że top jest bardziej dziewczęcy. Całość ma nowoczesną szatę graficzną, o czym świadczą liczne cienie. Ogółem bardzo mi się podoba i zamierzam w najbliższym czasie stworzyć jakiś look z owym crop topem. Cena to 450sc co mieści się w "normie".

  Oto i animacja, która zasługuje na miejsce w top 3! Przedstawia ona, jak sama nazwa wskazuje, robienie "Selfie". Aczkolwiek nie takie klasyczne - telefonem, a polaroidem, co można poznać po tym, że z aparatu od razu po zrobieniu fotografii wylatują zdjęcia. Symulacja pojawiła się dość niedawno, (chyba) niestety nie pamiętam, w którym motywie. Jej cena wynosi 650sc, co szczerze powiedziawszy można by zmniejszyć do 600-550 wirtualnych monet. Oczywiście zamierzam niedługo ową "czynność" zakupić.

  Rzeczą, którą wybrałam jest drzewko, a raczej gałązka z różnymi ozdobami pochodząca z nowego walentynkowego motywu. Zacznijmy od opisu. Na, jak już wcześniej wspomniałam, gałązce siedzą trzy białe gołębie z czego jeden poprawia (?) swoje pióra. Zaraz obok każdego widnieje taka sama liczba niebiesko - szarych, połyskujących klatek. Da się również dostrzec różowe owoce w postaci licznych, małych kuleczek oraz zawieszone na wstążkach serduszka. Specjalnie sprawdziłam kolorystykę, aby móc napisać, że da się zmienić kolory wszystkich elementów nie licząc samej gałązki no logiczne. Cena owej ozdoby wynosi 3 diamenty, co nie jest jakąś wysoką stawką. Planuję przemeblowanie pokoju, więc może gdzieś znajdzie się dla niej miejsce.

●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●

  Okładka nowego motywu nie wygląda źle. Moviestar ubrana została w dość długą fioletową, przewiewną sukienkę. Bardzo podoba mi się jej fryzura - długie rozpuszczone włosy z grzywką na bok. Na samym dole dostrzegam trampki niepasujące do reszty, których krój chyba już kiedyś został wykorzystany, ale cóż zobaczymy. Postać trzyma gitarę po czym możemy wnosić iż motyw będzie związany z muzyką. Zresztą nie tylko po tym, bo w tle widać bęben i mikrofon. Sama scena przedstawia chyba jakąś piwnicę lub garaż. Szczerze powiedziawszy nie spodziewam się jakiegoś "super" motywu, zapewne kupię kilka ubrań i nic poza tym.

●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• ●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●●• •●

  To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że taki improwizowany pomysł choć troszeczkę się Wam spodobał i nie zabijecie mnie za długość notki. Wydaje mi się, że rozpiska serii została dość jasno przedstawiona. Macie jakieś zadnie na temat następnego motywu?
 No nic, ja się żegnam na dziś.

Pozdrawiam,
~ Angie / Angelika / Aga
~ Callies / Jesy <3

*Nie, nie mam logo. Ktoś ma chęć by zrobić? Wyślij na - jesymsp@gmail.com*

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetny post ;)



      Konkurs na redaktora ----> mila-i-msp.blogspot.com
      Przepraszam za reklamę.

      Usuń
  2. Chyba druga? Świetny post a dostanie hlepki z masłem i mandarynkami? :<
    ~Aguś

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat już omawiał tą lekturę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy zmianę nauczycielek i jesteśmy do tyłu z materiałem xd. Ostatnio omawialismy krzyżaków.

      Usuń
  4. Mogę Ci zrobić logo. Napisz mi jak ma wyglądać. A jeśli sama będę musiała wymyśleć, to napiszę tekst mojej ulubionej piosenki ,,Fight Song"

    OdpowiedzUsuń
  5. Logo dla ciebie będzie gotowe już niedługo, zamawiałas, pamiętasz? Sópi dópi post, hihi. ^-^

    ~ kornelia123lol.
    ~ Marta aka Stitch.

    /in-the-whirl-of-life.blogspot.com
    #chamskareklama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;*
      Hyhy, pamiętam, ale logo nigdy za dużo xd.
      Czekam ♥

      Usuń
  6. Fajny post. :3 Ja też w najbliższym czasie zamierzam kupić tę symulację.^^ A motyw.. hm, nie wygląda z loga głównego jakoś specjalnie.

    ~ EC/Emka ♥
    ' Stefan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Moim zdaniem też, taki przeciętny nieciekawy motyw.

      Usuń
    2. Mi sie tylko wlosy spodobaly. c':

      Usuń
    3. Jak się zmieni kolory sukienki to może jakoś ujdzie xd

      Usuń
  7. Świetny post, jak każdy twój. <3 c:

    http://world-with-marta.blogspot.com/ - zapraszam na mojego nowego bloga! *PRZEPRASZAM ZA CHAMSKĄ REKLAMĘ HIHI*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bede mogla zrobic logoo na koniec ?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)