Menu

niedziela, 14 lutego 2016

Witam, oto i ja!

Co to za tytuł?
Czyżby ktoś jeszcze nie napisał posta powitalnego?
Nie, posty napisane.
W takim razie... Co? A raczej kto!

Witajcie! Z tej strony... Nie, nie chwilkę. To nie to przywitanie...

  

  Tak, z tej strony Angelika. Nawet nie wiecie jak trudno jest mi zacząć tego posta. Nie mam pojęcia, co wyjaśnić i w jaki sposób. Tak, wracam na bloga - to już postanowione. Dostałam szansę dołączenia do załogi ponownie. Popełniłam pewnego rodzaju błąd, którego żałuję, a raczej żałowałam, bo znów jestem tutaj. Na tej witrynie, gdzie - można powiedzieć - zaczynałam. Teraz powiecie - a co z tą "nauką", co z tym powodem odejścia? Właśnie zaczynam ferie, mam dużo wolnego czasu na pisanie. No dobrze, ale kiedyś ten okres się skończy, co wtedy? Wtedy będę pisać w weekendy. Nie martwcie się - dam radę em spróbuję. Co do konkretnego powodu, który znam naprawdę tylko ja (no i jeszcze bodajże 3 osoby) - nie chcę do tego wracać. To ciężki dla mnie temat.
✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

Więc, skoro wracam pora wszystko ustalić, przeanalizować jakie posty się do tego czasu pojawiły, przypomnieć o seriach. Zaplanować coś nowego, świeżego. Oczywiście nie pomijając randomowych notek.

✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀  S e r i e  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

Jeśli pamiętacie prowadziłam dwie serie:
Look Inspirowany - Łącznie jest już trochę napisanych postów. Czy kontynuować serię? Zauważyłam, że sporo osób zaczęło podążać moimi śladami i zrobiło stylizacje zaczerpnięte ze zdjęć, cytatów, piosenek. Pomysł przez to stał się mało oryginalny. Z drugiej strony lubiłam robić "inspirowane looki". Kluczowym pytaniem jest tutaj czy Wy przepadacie za takimi postami? Zagłosujcie w ankiecie na dole posta!
• History of MSP - z tej serii na sto procent nie rezygnuję! Uwielbiam czytać ciekawostki o naszej grze, a potem dzielić się tą wiedzą z Wami. Wiem też, że dużo osób polubiło posty gdzie prezentowała różne ubrania i dodatki. Tak naprawdę zostało mi już dość mało tematów, ale mimo to kontynuacja nastąpi.

✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀  N o w e   p o m y s ł y  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

Muszę szczerze powiedzieć, że wymyślenie czegoś nowego jest bardzo trudne, zwłaszcza przy ogromnej liczbie blogów o MovieStarPlanet. Oto co udało mi się wymyślić:
• Look at my room! - Serie będzie polegać na zrobieniu pokoju, który będzie inspirowany wszystkim np. jedzeniem (aby to bardziej rozrysować, wybieram przykładowo czekoladę, więc rzecz jasna wystrój pokoju będzie w odcieniach brązu). Wydaje mi się, że większość moviestar bardziej skupia się na wyglądzie swojej "lalki", dlatego też wprowadzę limit starcoins do wykorzystania. Umówmy się, że będzie to maksymalnie 2500-2525 wirtualnych monet. Wydaje mi się to ciekawym pomysłem, a wy być może znajdziecie inspirację do stworzenia, a raczej urządzenia swoich mieszkań.
• Tea time - Nie wiem czemu, ale pijąc herbatę naszła mnie pewna, dziwna myśl - a co gdyby zrobić serię, w której napiszę o wybranym gatunku tej rośliny do tego stworzę inspirowany nią look i wystrój pokoju? To brzmi... Śmiesznie, ale czegoś takiego nie widziałam nigdzie, co Wy na to?
• Old to new - Tutaj podziękowania dla Agnieszki/Ola442 <3, która podsunęła mi taki oto pomysł - znajduję swój stary rysunek, a następnie robię jego "nowszą wersję" czyli prościej mówiąc rysuję go tak, jakbym narysowała go dziś. Następnie gotową już pracę odwzorowuję (w sklepie z ubraniami oczywiście) na MovieStarPlanet.

✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀  M a r a t o n y  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

Jeśli pamiętacie pod koniec grudnia był jeden maraton postów. Polegał na tym, że codziennie przez tydzień pojawiały się notki z mojej strony przy czym rozdawałam małe upominki w postaci prezentów. Czy planuję coś takiego powtórzyć? Oczywiście! Jeśli tylko będziecie chcieli dajcie znać np. w komentarzu.

✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀  K o n k u r s y  ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

Tutaj już z góry mówię, że w najbliższym czasie planuję zrobić coś w stylu rywalizacji. Do końca nie wiem w jakiej kategorii (np. konkurs na logo, look), ale to jeszcze ustalimy.

✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀

To już wszystko w tym poście, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam i wszystkie "sprawy" zostały poruszone. Pozostało tylko mieć nadzieję, że znów (jak kiedyś... Gdy się tutaj dostałam) ciepło mnie przyjmiecie. Proszę Was o zagłosowanie w ankietach poniżej.

Pozdrawiam,
~ Angie/Angelika/Aga
Callies/Jesy<3
Edit: Dodanie zamiennika serii, zmiana ankiet.
Ankiety:



Ankietę dostarczyły profilki.pl

Ankietę dostarczyły profilki.pl

37 komentarzy:

  1. Chyba 1? Dostaje hlepki z masełkiem i mandarynkami? :c
    /'Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza c:
      Dostajesz hlepki z masłem i z mandarynkami + dodatek kaczup i koperek (((:

      Usuń
  2. Jesteś! C: Serie bardzo mi się podobają. A ferie to ja też teraz zaczynam B). Hue hue hue. Jesteś, ale się cieszę. Ty się witasz, a ja wut? Do 2015 przeleciałam, czy jak?! XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, nie wierzę, wróciłaś!! Hcfxgbubytzrvjburyfo
    Wszystkie serie są świetne, ale mi się najbardziej podoba "Tea Time" i "Odwzorowywanie Marek". I oczywiście chciałabym, aby seria "Look Inspirowany" dalej była kontynuowana. c:
    ~Martorożec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam 👍
      Komuś podoba się ten powalone pomysł, jej xd

      Usuń
  4. Świetnie, że wracasz ! Wszystkie serię sa moim zdaniem ok.
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, witaj ponownie w załodze. Osobiście bardzo się cieszę, że wracasz na bloga. Serie - uważam, że są fajne, ale odwzorowywanie napojów to pomysł Inviolki/Julki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, właśnie wydawało mi się, że ktoś już tą serię prowadzi. No, nic muszę poprawić ankietę ; )

      Usuń
  6. Strasznie się cieszę, że wracasz!
    Tak na marginesie, też zaczynam teraz ferie, hihi.
    ~Marcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta skomentowała post *o*
      #ostatni mają najlepiej

      Usuń
  7. Zostały wprowadzone nowe ankiety, proszę o ponowne zagłosowanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że wracasz, czytałam parę Twoich starszych postów i były bardzo fajne ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widać, że od niedawna czytasz blogi, bo pisałam wcześniej jeszcze w grudniu xd

      Usuń
  9. JEEEEEEEEEEEEEEEEEESYYYYYYYYYYYYY <3
    Hej, czekam na kolejne supi dupi notki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu, ale czuję, że jesteśmy sobie bliskimi osobami. Dziękuję, że wróciłaś. Przeżywałam to, gdy odeszłaś...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)