Menu

sobota, 13 lutego 2016

Witajcie, Pomarańczki! + #1 Tekstowe looki + #1 Moda w stylu... Minnie!

Tutaj Pani Pomarańcza, z przywitaniem - nagłówkiem, hihi.
Zaraz, chwilka... Co? Tak, Pomarańczka się tu dostała, i nie może uwierzyć! Dziękuje w szczególności Lanche, i wszystkim, którzy trzymali za mnie kciuki. Gratuluję tym, co się dostali! C; Z góry przepraszam, że nie pisałam posta wcześniej. Najpierw zaczęło się od tego, że mnie bolał brzuch. Dostałam gorączki i przeziębienia. Leciała mi KREW Z UCHA. Mam teraz w uchu czarną krostę od krwi. A więc powód jest taki - byłam, a może nawet i jestem chora. No, ale najważniejsze, że piszę tego posta teraz, a nie później! Cóż, teraz informacje o mnie. Zaczynajmy, Pomarańczki, poznajcie mnie!
                                                                 ♥O MNIE♥
Moje imię to Karolina, na drugie posiadam Anna. Mam 9 lat (skończyłam dwa dni temu!), urodziłam się 11.02.2007. Chodzę do drugiej klasy podstawówki, w której jestem najlepszą uczennicą. Moim ulubionym przedmiotem jest informatyka, nie licząc jej, to polski. Jestem najlepsza w polskim, kocham go. Kocham śpiewać, pamiętam, gdy byłam mniejsza śpiewałam piosenki z ,,Barbie". Teraz, oczywiście, słucham piosenki innego typu. Gdy mi się naprawdę coś spodoba, to to śpiewam. Niestety, no bo wiecie, w naszej szkole są organizowane konkursy na śpiewanie. Pani wybiera osobę, która ma zaśpiewać. Nie robi przesłuchań, ona strzela, kto będzie ładnie śpiewać. Ja, nigdy nie jestem wybierana. Eh, jestem nieśmiała, a więc nawet nie wiem, gdyby mnie wybrali, czy bym wyszła na tą scenę... Wiecie, moją cechą jest nieśmiałość. Boję się rozmawiać z osobami, które bardzo lubię - boję się, że mnie wyśmieją. Gdy jest szansa na dalszą rozmowę, panikuję, i strzelam jakiś głupi tekst. Zaś, gdy jest mało osób w takowym pomieszczeniu, mogę szaleć, ile wlezie. Jestem szaloną dziewczyną, ale nieśmiałą. Najbardziej szaleję przy otoczeniu moich najlepszych przyjaciół i kuzynów. Moją cechą jest również wrażliwość. W pewnym quizie, też mi wyszło, że jestem wrażliwa, i pisało też, że jest to bardzo mało spotykane, lecz nie mam zielonego pojęcia, czy to jest prawdą. Nawet, gdy stanie się krzywda nieznanej mi osobie - zaczynam płakać. Gdy stanie się krzywda nawet w filmie - również płaczę. Jestem miłą i przyjacielską osobą. W pierwszej klasie byłam szarą myszką, której nikt nie lubił. To znaczy lubili mnie, ale wiecie, jako znajomość klasowa. Natomiast w drugiej klasie - bum! Zuzia i Martyna (moje BFF, jak coś) się znalazły! Jejku, co ja bym bez nich zrobiła! No nie wiem, chyba płakała. Również wszyscy zaczęli mnie lubić bardziej, jako przyjaciółka lub koleżanka. Chodzę na kółko matematyczno-polonistyczne od pierwszej klasy, nawet do teraz. Nie jest to dla mnie obowiązek, lecz kocham tam być! Jest tak fajnie. Prawie zawsze siedzę z Zuzą, wygłupiam się z nią, z chłopakami, idziemy na wagary i idziemy do domu o 15 minut wcześniej bez wiedzy Pani. Ogólnie to można wtedy wspólnie myśleć, śmiać się z zadań. Aha, tak apropo, to ja jestem również "żartownisią". Oczywiście, cecha nieśmiałości to też zwalcza, no bo co się stanie, jak mój żart nie wypali, i wyjdę na głupią... Ale przy towarzystwie koleżanek, mogę walnąć, co chcę, bo one nawet czasem udawają, że się śmieją!
Teraz coś z innej beczki, a mianowicie - posiadam świnkę morską, Pusię. Miałam chomika, lecz uszko mu krwawiło. Zostawiłam go u weterynarza. Mieli zadzwonić, gdy go uleczą. Nie dzwonili, bo najprawdopodobniej moja mama zmieniła numer. Nie wiem, co się z nim dzieje, napewno już umarł. MSP - na owej gierce mam nick kimkama, ale częściej teraz wchodzę na moje drugie, a mianowicie Wirtualna Lala. Śmiało, zapraszajcie!
Dobrze, już kończymy część o mnie. Przechodzimy do głównej części posta! której nie ma                              
                                                       ***#1 Tekstowe look'i***
Jest to moja seria, pierwsza na tym blogu. Chodzi w niej o to, że inspiruję się tekstem jakiejś piosenki, i tworzę looka. Jak nie zrozumieliście, to przewijajcie na dół, i się dowiecie, o co mi tak naprawdę chodzi.
                                                 Letni, Chamski Podryw - Wiggry
                                                 Składak to jest coś,  nie zatrzymasz go,
                                                 Nie boję się mroku, bo mam dynamo!
                                                 Przyjadę po Ciebie, kotku, pod sam dom,

                                                 Nie mam nóżki, ale oprę go o płot!
                                                Mój rower ma hamulec w nogach,
                                                Wiem dobrze, że to Ci się podoba.
                                                Wigrów nie miał, żaden Twój były chłopak.

Nie no, kocham tą piosenkę! Jest to parodia amerykańskiego hitu, czyli piosenki ,,Wiggle".

Fryzura: Jest śliczna! Ogromnie mi się spodobała w kolorze czarnym. Włosy te są jednocześnie ostre, a zarazem delikatne. Ma pazur, bo są takie długie, i... Sama nie wiem czemu, ale mi się tak wydaje. Delikatność, bo są kręcone, co dodaje pięknego uroku! Są one dla VIP, jeszcze są nie dla VIP'a, ale wzięłam te. Fryzura jest najładniejsza.
Bluzka: Tak szczerze, nie mam zielonego pojęcia, co to jest. Załóżmy, że widzimy tutaj granatową kurteczkę i czarną sukienkę. Włosy nie dosięgają do sukienki, co jest plusem. Ogółem miało, ale zmieniłam kolorystykę. Ubranie te kojarzy mi się z miastem, jest takie luźne. Młodzieżowa kurtka, fajnie. Wszystko mi tu pasuje.
Spodnie: Widzimy tutaj cudowne rajstopy! Są one ze spodenkami, ale i tak ich nie widać. Jak byśmy owy dół kupili, z pewnością przydałby się nam do innych stylizacji.. Z trudem szukałam minusów, bo nie mogłam znaleźć, ale moim zdaniem nie ma ich! Jedynie, bo to coś na ręce ma inną ,,siatkę" nałożoną, w sensie inny wzór, ale to szczegół.
Buty: Wydaje mi się, że są to baletki. Widzimy je w kolorze granatowym, lecz dobrze, że nie w czarnym, bo by nie było ich widać i się zlewało z rajstopami, ogółem źle by to wyglądało. Baletki są dziewczęce, co jest naprawdę super! Najlepiej się komponują z dużą kokardą. Nie mam minusów, czy zastrzeżeń.
Dodatki: Tylko dwa, czyli kokarda i to coś na ręce. W tej dużej kokardzie się wprost zakochałam! Jest dziewczęca i szalona. To coś na ręce (przepraszam, lecz na serio nie wiem, jak to się nazywa)... Hm... Nie wiem, po co to dodałam, lecz przydało by się jakiś dodatek, bo by było pusto. Ogólnie nawet ładnie to wygląda, jest super efekt. 
Cena, status: Cena look'a to 3050 sc. Z tego, co pamiętam, owa stylizacja jest dla osób posiadających pakiet VIP. Dla VIP są włosy, i bluzka. Składu i kolorystyki nie dodam, za co ogromnie przepraszam.
Oczy: Na początek przejdźmy do kolorystyki oczu. Kolor jest morski, zauważyłam, że typowe damy mają niebieskie oczęta. Na pierwszy widok wygląda to nienaturalnie, ale popatrzcie się w piękno barw... To naprawdę urocze! Mają odpowiednią ilość rzęs i grubość brwi, co mi się naprawdę podoba. Moje ulubione oczęta MSP, dla nie VIP. Jest wspaniale, po prostu strzał w dziesiątkę!
Makijaż: Mamy tutaj moim zdaniem najpopularniejszy make-up na polskim MSP. Doprawdy jest ładny, naturalny. Sama go mam, lecz na kimkamie. Dawno nie wchodziłam w MSP, więc uważam, że odrobinkę jest za dużo tego makijażu, jest on za wysoko. Zastanawiałam się, czy nie lepiej dodać go w kolorze takim, jak usta, lub odrobinkę innym różem, chociaż to dziwnie wyglądało. Ogółem jest spoko.
Nos: Zastanawiałam się, czy nie dodać tu takiego bez piegów. Uznałam, że taki z piegami będzie się Wam nie za bardzo podobać, ale liczy się moje zdanie! Jest tu dziewczęco, uważam, iż jest to najlepszy nos. No nosek to nosek, nic dodać, nic ująć. Naprawdę, okej.
Usta: Tak, zakochałam się! Szukałam sobie jakiś barw, takich fajnych oczywiście. Myszkę kręciłam/przesuwałam w tą, i spowrotem, aż ujrzałam ten kolorek. Cudny! Próbowałam go na innych ustach, ale był taki sobie. Te usta są moje ulubione, a zarazem ta barwa... Ekstra. Przypomina mi to błyszczyk, chociażby nie wiem czemu. Są w stylu dziewczęcym, nieprawdaż? Kocham miłością MSP'owską, hehe.
Skóra: Jest bardzo ładna, miałam dodać ciemniejszą, bo zazwyczaj dziewczyny się opalają, ale wybrałam tą, nie wiem czemu. Skóra, jak skóra. Spoko.
Cena, status i podsumowanie: Cena to 1300 sc. Typowa cena twarzy, zawsze mi około takiej wychodzi. Moim zdaniem to odrobinę za drogo, powinno być około 1000 sc, ale okej, nie będę wybredzać. Status - VIP, usta i nos jest dla VIP'ów, ale niektórzy co owego statusu nie posiadają, mogą zawsze sobie zmienić coś! Ogółem twarz mi się podoba, jest dziewczęca i z wielką chęcią bym ją kupiła. lecz brak VIP'a, #smótekbulrzal.
Paleta kolorów:
Biała pętla - Brwi, makijaż.
Czerwona pętla - Kolor oczu.
Niebieska pętla - Kolor ust.

Uwaga! Dodałam twarze, bo trzeci look mi się usunął. Nie chcę mi się robić nowego, a więc mam nadzieję, że przynajmniej twarz Was ucieszy. Jeszcze raz, przepraszam!

                                              Margaret - O mnie się nie martw
                                              Kiedy ochotę miałam na kino,
                                              Tyś miał na lody nastrój.
                                              Chciałam, by razem czas nam upłynął,
                                              Ale Tyś cenił czas swój.
                                             Zawsze lubiłam stare piosenki,
                                             A Ty wolałeś big-beat!
                                             Wszystko się zmienia, teraz te dźwięki,
                                             Humor poprawią mi w mig.
Haha, pamiętam moją fazę na tą piosenkę! Przeglądałam sobie YouTube, szukałam sławnych teledysków MSP. Znalazłam takiej dziewczyny. Ogólnie utwór podoba mi się, czasem go odtwarzam.
                                                                           ***Look***
Włosy: Tak, to jest to! Pewnie wiecie, że to są moje ulubione. Jeśli nie, to się dowiedzieliście! Kocham je, za piękność i cenę. Dodają tutaj takiej odrobinki szaleństwa, pewnie dlatego, że fryzurka jest troszkę rozczochrana. Brązowa barwa kojarzy mi się z wsią, co mnie dziwi. Oczywiście tylko ta, o innych odcieniach brązu niekoniecznie. Ogółem naprawdę, miód malina. 
Bluzka: Jest to płaszczyk. Pamiętam go! Miałam wtedy pierwszy raz VIP'a, wygrałam w konkursie drugie miejsce. Jarałam się strasznie, kupiłam cały komplet stworzony przez moderatorów na nowy motyw, wraz z tym płaszczykiem. Jest tam tak jakby bluzka jak sukienka, w "środku" płaszcza. Ogółem góra jest okej, ujdzie, jest spoko.
Spodnie: Mamy tu rajstopy. Uwielbiam dodawać je do przeróżnych stylizacji, moim zdaniem one dopełniają nogi, dół. Wzorek jest spoko, jakiś tam szlaczek czy coś, nie wiem. Próbowałam użyć odwrotnej wersji kolorystycznej, wyszło niezbyt dobrze. Są stare, ale ujdą.
Buty: Są to creepersy, pewnie każdy z Was ma przynajmniej ich jedną parę. One jako jedyne są tu bardziej nowoczesne, co jest super. Na dodatek są to tanie, a zarazem najbardziej przydatne buty. Również są balerinki dla VIP'ów o takiej cenie, ale wszędzie nie pasują, a creepersy w prawie wszystkich lookach. Próbuję się tu najbardziej rozpisać, bo creepersów nie da się zbytnio opisać, heh. Super.
Dodatki: Mamy tutaj tylko kapelusz. Nie dodawałam żadnych tatuaży, naszyjników, bransoletek, czy innych dupereli, bo wszystko jest zapełnione. Rajstopy zapełniają nogi, rękawy płaszcza by i tak zakrywały, naszyjnik by tu nie pasował. Kapelusz wystarczy.  Przez niego i płaszczyka kojarzy mi się ten look z jesienią, pewnie już wiecie, czemu. Ogółem to nie jest kapelusz, ale załóżmy. Okej, naprawdę, on tu pasuje i nie trzeba innych dodatków. No, pięknie!
Cena, status: Cena 1950 sc, co znaczy, że ta stylizacja jest bardzo tania! Status dla normalnych użytkowników, a więc jest idealnie! 
Paleta kolorów:
 
Czerwona pętla - Płaszcz, rajstopy, buty i czapka.
Niebieska pętla - Buty i płaszcz.
Czarna pętla - Rajstopy.
Zielona pętla - Włosy.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
                                 *** Moda w stylu... Minnie! ***
To druga moja seria na tym blogu. Jest to również look inspirowany, a więc będę brać jakąś postać z bajek, która interesuję się modą i inspirować się jej stylem. Seria nie jest jakaś kreatywna, ale na przykład stare serie, coś w stylu HoN nadal interesują ludzi, a więc jest spoko. Zaczynajmy! 


Jest to główny strój naszej wspaniałej bohaterki. Jej główne kolory to czerwony, biały, czarny, ewentualnie różowy i żółty. Zobaczmy, jak poszło mi z inspiracją!
                                        
Fryzura: Upięty kok. Jest krótki, idealnie pasuje do Minnie. Jest (powtórzenie - przepraszam) elegancki, co naprawdę mi się podoba. Idealnie komponuje się ze spódnicą, bo włosy te są ,,pofalowane", a dół też jest falowany, ale to już w następnych kategoriach. Kok nie jest aż taki krótki, bo jest rozczochrany i końcówki odstają, co wygląda super, bo za krótki byłby, no nie pasował. 
Bluzka: Jest to sukienka. Akurat jak się patrze na nią, przypomniała mi się Calineczka. Taki kwiatuszek. Nasza góra jest bardzo ładna, na górze góry (co X'DDD) odstaje stanik, co ma urok. Ta jakby spódnica się faluje, jak już wspomniałam - moim zdaniem pasuje do włosów. Na samym dole jest kolor czarny, co dobrze wygląda. 
Spodnie: Brak, aczkolwiek chciałam dodać rajstopy, ale wyszło by zdecydowanie za drogo i bym nie wiedziała, w jakim kolorze mam je dać.
Buty: Najmniej mi się podobają. Nie chciało mi się szukać, a więc te były tanie, no i je wzięłam. Nie pasują tu, Minnie jest skromna, a tu jakieś letnie buty. Nie jest najgorzej, ale najlepiej też nie. Cóż, niektóre buciki przecież bywają gorsze, a więc nie będę wybredzać. Hm, gdy na nie patrzę, nie są aż takie złe, a więc nie mam dokładniej opinii o nich.
Dodatki: Super! Na samym początku wiedziałam, że wezmę tą kokardkę, bo jest w kropki i świetnie się komponuje. Jest na niej opaska, ale i tak jej nie widać, co jest to ogromnym plusem. Kolczyki są takie sobie, nie wiem, czy pasują, ale ujdą. Naszyjnik jest naprawdę spoko, nic dodać, nic ująć. To coś na rękach znalazłam przypadkowo, aczkolwiek wygląda bardzo ładnie, uroczo, lecz szkoda, że najmocniejszy czarny kolor jest taki jakby siwy, ale jest okej.
Cena i status: Cena to 3575 sc i 0 diamonds, czyli troszkę drogo, ale zawsze można ze stylizacji coś usunąć. Status, czyli look nie jest dla VIP, dlatego jest plus. 
Skład:
Kolorystyka: 
Czerwona pętla: Czarny
Czarna pętla: Biały
Niebieska pętla: Czerwony
Są to trzy podstawowe barwy. c:
                                                    ***Twarz***
Oczy: Niezbyt one mi się podobają, lecz Minnie ma niedługie rzęsy, bo ma ich tylko 3. a więc pasują. Nie jestem przekonana do brwi, bo nasza myszka ich nie ma, ale wszystkie oczy je mają na MSP, no bo jak by wyglądały oczy bez nich... Wyobraźcie sobie. Tak to wszystko w paczadłach jest okej.
Makijaż: Brak, bo Minnie nie ma makijażu, ani jakiegoś drobnego.
Nos: Myszka nie ma zmarszczek, a więc dodałam ten nosek, jest moim drugim ulubionym. Doprawdy Minnie ma taki nos, wiecie, a tutaj ludzki, lecz to jest inspiracja, a nie odwzorowywanie. Myślałam nad tym najmniej popularnym nosem dla kota, ale wyglądało by to ohydnie . 
Usta: Śliczne! Ten kolor idealnie pasuje, bo Minnie ma taki delikatny kolor. To moje ulubione usta na MSP. Nie wiedziałam, czy dodać te z uśmieszkiem, ale jak wspomniałam powyżej - to nie odwzorowanie. Również myślałam nad tymi innymi dla VIP'ów, no te jakby z błyszczykiem, ale z tym kolorem nie wyglądało to ciekawie. Postawiłem na te, sama je kiedyś miałam z takim samym kolorze. Super!
Kolor skóry: Świetny! Taki sam ma Minnie. Jest blady. myszka też ma bladą cerę, a więc jest idealnie! Cudownie! Sama ten odcień kiedyś miałam. Skóra jak skóra. Po prostu.
Cena i status: Cena to 1100, czyli nawet tanio, jak na twarz. Status jest dla VIP - usta, ale zawsze możecie sobie je zmienić!
Paleta kolorów: 


Niebieska pętla - Oczy, brwi.
Czarna pętla - Usta.
W tej serii będzie kilka stylizacji, lecz nie chcę, aby post wyszedł za długi.

                                                      ♥POŻEGNANIE♥
Cóż, już pora na mnie w tym poście. Przepraszam, że wyszedł taki długi, ale nie publikowałam w ogóle postów, i chcę troszeczkę nadrobić. No, przynajmniej macie trochę czytania! W dzisiejszym poście było dużo look'ów i twarzy, mam nadzieję, że się na mnie nie obrazicie, bo oba serie to looki inspirowane.
A tak apropo, to jedenastego (dwa dni temu!) lutego skończyłam 9 lat. Złoży ktoś życzenia? o ty zua zmuszaczka czytelników do składania życzeń 
Dobrze, to ja już się z Wami żegnam! Pa pa, miłego dzionka!
Logo walentynkowe, oceńcie!
/Pani Pomarańcza
/Karolina
/Wirtualna Lala





                                      



                                 

                   

   

14 komentarzy:

  1. Super post! :3 Przyjemnie mi się czyta takie z humorystycznym pismem. ;D Wszystkiego najlepszego!

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i bardzo ładne looki ^^ (Spóźnione XD) Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że co?
      Że ładne?
      One są ble, fuj, jedynie pierwszy mi się podoba.
      Tak czy siak, dziękuje! <3

      Usuń
  3. Swietny post. Jak na swój wiek bardzo dobrze piszesz. Co do konkursu... On był przecież jakis miesiąc temu. Tyle byłaś chora? Nie rozumiem ;v

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, byłam cały miesiąc chora. Nie wiem, jak to się stało, ale jednak...

      Usuń
  4. Nie mogę uwierzyć, że jesteś w wieku mojego brata, który jeszcze niedawno w zeszycie do korespondencji napisał: "na ftorek"... :'-)
    Powodzenia w dalszym pisaniu!
    .C

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Masz talent kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. *spóźnione życzenia* Wszystkiego najlepszego! c:
    Świetny post, super odwzorowania.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)