Menu

środa, 3 lutego 2016

Unikaty, czyli stare msp. #3 + Logo dla magdalen2005.

Hej, hej!
Pragnę gorąco Was powitać w trzeciej już odsłonie serii ,,Unikaty, czyli stare msp''. Zauważyłam, że seria przypadła Wam do gustu. Wiem również, że ostatnio o niczym nie piszę tylko o tym, lecz po jutrze napiszę o czymś innym. Po prostu lubię pisać o starym moviestarplanet i nic tego nie zmieni. Dodatkowo dzisiaj przedstawię Wam obiecane logo dla zwyciężczyni konkursu, czyli magdalen2005. Pragnę jeszcze przypomnieć, iż inne osoby nie zgłosiły się po nagrody. Jeżeli za niedługo ich nie odbierzecie to niestety, ale nie będzie ponownej możliwości ich odebrania. WAŻNEE! Mam pytanie. Chcecie, abym w każdy czwartek robiła przegląd najnowszego motywu? Zauważyłam, iż nikt na tym blogu go nie robi, bądź, jeżeli robi to ma przerwę. Przyda Wam się chyba taka seria. Co wy na to? Oczywiście PISZCIE W KOMENTARZACH :>
Ale okej, teraz możemy przejść już do posta, w którym jak zwykle znajdą się dwie kategorie z trzema rzeczami przypisanymi do każdej z nich. Zacznijmy!

Inne
Kategoria ,,Inne'' to przedział, w którym znajdują się rzeczy, które nie mają swojej prawowitej kategorii.
Jak widzicie jest to obrazek, który pojawiał i pojawia się (w innej postaci) na stronie startowej moviestarplanet, gdy gra się ładuje. Screen jest różowo biały. Na nim znajduje się niebieska planetka z żółtym napisem ,,MOVIESTAR'' i czerwonym bądź też ciemno-różowym napisem ,,PLANET''. Obok tego właśnie drugiego napisu z obu stron widnieją gwiazdki tego samego kloru co wspomniany w tym zdaniu napis. Naokoło planety umiejscowione są klatki filmowe z czarną obramówką i białym wypełnieniem. Poniżej całej planety, która przypomina Saturn widnieje zdanie informujące o ładowaniu brzmiące ,,Please wait while loading...''. Jeszcze bardziej niżej (em?) widzimy słowo ,,Initializing''. Nie pamiętam, czy kiedyś było to po polsku, ponieważ byłam za młoda żeby patrzyć na takie szczególiki. Pasek ładowania był różowy. Powiem Wam szczerze, że podoba mi się to, aczkolwiek chyba lepsze jest to nasze obecne. 9/10
Tak, oto kiedyś wyglądało pole gdzie mogliśmy komuś podarować specjalne pozdrowienie. Kiedyś nawet nie patrzyłam na sklep diamond nawet nie wiem, dlaczego, więc nie pamiętam tego obrazka. Całe tło było różowe. Był chyba wtedy okres zimowo-świąteczny, także widoczne są tutaj białe śnieżynki. Po lewej stronie widzimy jeden z możliwych do wyboru motywów. Jest to moviestar trzymająca w ręce czerwony prezent owinięty fioletową wstążką zawiązaną na kokardkę. Podoba mi się sposób w jaki postać trzyma ten pakunek. Widać, że kiedyś mieli głowę do animacji! Za movietar znajduje się, bodajże sześć różnokolorowych, zaśnieżonych gwiazdek. Wszystko inne wygląda tak samo. Jako nagrodę otrzymuję się pingwinka (chyba, że się mylę) przyodzianego w niebieski szal. Dostaje się również dwa tysiące fame, czyli o tysiąc mniej niż teraz, oraz standardowo pięćset starcoinsów. Nagroda mniejsza, lecz wygląd lepszy, podoba mi się. 9/10
Przed Wami pojawia się teraz profil pewnej moviestar! Jak widzicie całkowicie różni się on od obecnego. Zacznę może standardowo od lewej strony. Mamy tam informacje takie jak ,,VIP, judge, celeb'', oraz nazwa użytkownika. Mamy tutaj, również level, oraz tytuł podporządkowany do obecnego poziomu. Niżej mamy ,,Ak...'' i kompletnie nie wiem o co chodzi w tym! Niech ktoś mnie oświeci, bo na prawdę tego nie pamiętam. Potem mamy następujące zakładki:
-Mój Pokój
-Zmień Ubrania
-Mój Profil
-Księga Gości
-Moje Wymiany
-Moje Upominki
-Przetważanie (czemu tutaj jest błąd?)
Na środku widzimy moviestar. Z prawej strony jest status, który jest bardzo prosty, ale fajny. Na dole mamy jednego najlepszego przyjaciela, oraz jedną dziewczynę/chłopaka. Było wtedy lepiej. Moja ocena to 9/10 ze względu na błąd ortograficzny. 

Ciuchy
Co my tutaj mamy? Zamiennik naszej słynnej kokardy zrobionej z włosów ze sklepu! Tak. Mamy takie cudo. Doszłam do wniosku, że graficy najzwyczajniej w świecie zamienili jej grafikę z starej na nową co bardzo mi odpowiada chociaż ta była lepsza, bo była unikatowa. Mamy tutaj przedstawioną ją w kolorze bardzo jasnego blondu. 10/10
Są to czarne aladynki z czerwnym paskiem. Strasznie się świecą, ale jest to wina, lub też zasługa starej grafiki, którą potocznie nazywamy unikatową. Spodenki są bardzo obszerne, więc nie bez powodu zostały okrzyknięte mianem ,,aladynek''. Piękne, chociaż nie zbyt w moim stylu! 7/10
Po pierwsze przepraszam, że wzięłam screena razem z twarzą moviestar, ale nie znalazłam w grafice google nic lepszego a włosy na prawdę przypadły mi do gustu. Tutaj akurat są one w kolorze czerwonym, lecz są -naturalne- też inne kolory z palety kolorystycznej. Jest to dość długi, lekko poszarpany kucyk z, także lekko poszarpaną i nierówną grzywką. Bjuti! ♥ 10/10

To już, by było na tyle z tej odsłony serii ,,Unikaty, czyli stare msp''. Teraz pora na logo dla zwyciężczyni, a mianowicie magdalen2005! (bez !)
Tadaam! Miało być walentynkowe i w pewnym sensie jest. Nie potrafiłam zrobić idealnie walentynkowego loga i wyszło mi to troszkę mrocznie, ale chyba nie jest najgorzej. Z resztą to nie mi należy oceniać! Mam nadzieję, że spodoba się to zwyciężczyni loterii. Uf, boję się jej reakcji, ale myślę, że będzie dobrze. 

To, by było już na tyle. PAMIĘTAJCIE! Piszcie, czy chcecie czwartkową serię o nowym motywie. Przepraszam, że post krótki, ale szczerze mówiąc wolę pisać krócej, ale częściej. W następnych odsłonach tej serii będą trzy kategorie a nie dwie. Jutrzejszy post będzie dłuższy na milion procent.
 Dobranoc, lub dzień dobry! ♥
~M a j u $ k a
~Nate

12 komentarzy:

  1. 5 XDDD Fajny post, chciałabym mieć te spodenki-bombonierki i kokardkę. Ktoś ma? :B

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER BLOG ! Wpadłam na niego przez przypadek i tak czytam i ... wow super :) Też mam bloga ale Wasz lepszy ;) link do mojego : http://julixasecret.blogspot.com/
    Na msp ja : shakira@12345 POZDRAWIAM , papa :*

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 XDDD Super post!
    Zapraszam
    blogandmsp.blospot.com trwa tsm kokurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! c: Moim zdaniem, powinnaś robić co czwartek przegląd motywu.

    OdpowiedzUsuń
  5. 9 XDDDD Fajny post ^^ Zauważyłam literówkę: przy opisie aladynek napisałaś czerwnym zamiast czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, rozpisałaś się. :>

    ~Selenaxs5

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny posteł c; Bój się, bój, wiedz, że mi się podoba i dziękuję X"D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)