Menu

sobota, 6 lutego 2016

Tolerancja dla małych level'i

 Uwaga!
Zachorowanie na największą chorobę redaktorów się zwiększa! Są straszliwe objawy tejże choroby i warto z nią walczyć. Może zakończyć się nawet nieprzerwaną nudą.


Grate!
Może zacznę od tego, że nie było mnie trochę czasu, ale tak jak obiecałam- będą minimum 2 posty na tydzień i będę się do tego stosować. Pewnie myślicie, że to szkoła mnie przed tym powstrzymała, ale to nie to. Była to po prostu choroba o nazwie brak weny. 


Musiałam to wstawić. Zrobiony na poczekaniu, ale dopełnia całość, nieprawdaż? Otóż, nie wiedziałam co napisać, ale co prawda najpierw chciałam napisać moją nową serię. Postanowiłam, że ją później napiszę, ponieważ nie miałam ochoty. Nowy pomysł wpadł mi do głowy wczoraj i postanowiłam zrobić inny rodzaj notki.

O czym będzie post?
Zapewne wiecie coś o tolerancji do małych level'i. Opiszę to jak niektórzy właśnie te typy ludzi oceniają.

Zatem przejdźmy do posta! ;3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapewne pamiętacie użytkowników, którzy mają małe poziomy i zapraszają was do znajomych. Co wtedy robicie? Przyjmujecie ich czy raczej zostawiacie miejsce dla tych co mają więcej fame? Większość wybiera tą drugą opcję i zważa tylko na to czy czasem nie jest początkujący lub na wygląd. Racja. Może mają konto tylko na parę dni, ale niech nie czują się niechciani. Jeśli nie wchodzą przez dłuższy czas lub nie piszą do ciebie kliknij usuń i koniec. Powiem wam, że zaprzyjaźniłam się z tymi o których mowa i są naprawdę świetnymi osobami. Dużo osób, którzy grają dłuższy czas proszą o prezenty, a ci co są ich przeciwieństwem rzadko ( chyba, że się mylę). Jeszcze nikt z tych osób mnie nie prosił, a jeśli już to za coś. 

Ten gif pokazuje, że zgadzamy się na złe traktowanie, wyśmiewanie oraz manipulowanie np. " daj prezent, a cię przyjmę." Niektórzy wyśmiewają ich, że nie potrafią wbić levela z czym niektórzy mają z tym problem i to czasem nawet duży z powodu wejścia po raz pierwszy. Wielu osobom pomagamy, a tak naprawdę pomoc należy się tym co na razie nie rozumieją jak zdobywa się fioletowe gwiazdki. Co w tym złego? My też na początku tacy byliśmy, wielu rzeczy nie rozumieliśmy i byliśmy wyśmiewani. A może czas to zmienić? Powiedzcie szczerze, jak się czuliście? Na pewno nie za dobrze, nikt tego nie lubi i to jest NIEZAPRZECZALNE. No i co, że chcecie się zemścić? Najlepiej jest tego nie robić i oszczędzić cierpienia tym nowym. Wy też chcielibyście być miło przywitani.
Dokuczanie na złość nigdy nie pomaga. Co jeśli po drugiej stronie komputera siedzi 7- latka? Biedna będzie płakała i teraz trzeba mieć to na sumieniu. Będzie teraz bała się nawiązywać nowe znajomości, bo ją zraniłeś/aś. Straci zaufanie do wszystkich, bo będzie się bała, że ktoś jej tak samo powie. To jednak jest mniejszy człowiek i weźmie to sobie głęboko do serca.


Postanowiłam przetestować to, ile osób odpowie mi na wiadomość. Oczywiście z jakiegoś nowego konta. Tak więc...


Na moviestarplanet,
naszej różowej gierce,
dla dzieci,
uwielbiających Barbie,
wśród dziwnych i normalnych ludzi,
miłych czy nie,
z różnym charakterem
na pytanie,
odpowiedziało mi,
okrągła liczba ludzi,
czyli,
ZERO!




Tak, to prawda. No i sorki za to u góry. Droczyłam się z wami, by przybyło trochę emocji jak i zadziwienia wynikiem. Zero osób na 10 mi odpowiedziało. Widać, że wszyscy się szanują ( sarkazm). Może to jest spowodowane bólem z dawnych lat, bo inni nas tak traktowali. Według psychologicznego podejścia chyba tak jest. Wielu ludzi odpłaca się za kogoś czyny i to właśnie jest to całe kółko. Ktoś w końcu powinien to zmienić. Ja pomagam, ale sama sobie nie poradzę.


 Czas zmienić naszą planetkę.
By tam zawładnęła dobroć i prawość,
Miłość i szacunek.


( Chyba za bardzo wczuwam się w rolę).
Tak jak powiedziałam, pomagajcie, nie szkodźcie, a niebo wam będzie dane. ( Znowu za bardzo się wczuwam).
Zadajcie sobie pytanie:
Zastanówcie się co robicie i czy warto. Nie musicie być tak bardzo zaangażowani, ale jeśli zaoszczędzicie komentarza im, będzie lepiej, nie gorzej. Nie mogę jednak wam rozkazywać co macie robić. To wasz komputer i klawiatura oraz życie. To WY idziecie własną ścieżką. Mogę wam tylko dać radę.


Myślę, że post się spodobał i nauczycie się coś z tego. Zawsze WARTO podawać pomocną dłoń. Następny post będzie w formie Q&A, więc zadawajcie pytania, ponieważ jest ich jeszcze trochę mało, a chciałabym zrobić z tego dłuższy post.




~ Marti
~ mate9666
~ Yolacz
PS Gify nie są zrobione przeze mnie.



20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fajny post ;) Masz rację, chociaż ją sama czasem nie przyjmuję... Głównie przez lagi, ostatnio odrzucam wszystkich. Jednak niektórzy z niskimi lvlami też blagaja o prezenty. Raz wymienilam się z jedną dziewczyna, chyba poniżej 10 lvla i ona zrobiła mi looka co by chciała. No to dałam jej coś z tego. Ale potem ona zaczęła wymuszać całą resztę looka. Bloknelam ją, bo zwykle nie nie działało.

      Usuń
    2. Hlepki ze smolcem się należą!

      Usuń
  2. Dobra, wiem, jak mógł zabrzmieć mój ostatni kom, więc chcę powiedzieć, że nie mam nic do niskich lvli, jeszcze niedawno wszystkich przyjmowalam, ale msp zaczęło mi się coraz bardziej lagowac, więc przestalam. ;cc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumiałe. Ja gdy niema lagów ich za to przepraszam.

      Usuń
  3. Ciekawy, a co najważniejsze mądry post. Pytania do Q&A zadam później. c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry wpis. :) Ja sama nie mogę patrzeć, kiedy ktoś wyśmiewa się z małych poziomów, bądź je ignoruje. Chociaż wiem, że nie szata zdobi człowieka. Kiedyś zaprosiło mnie do znajomych kilka osób, które teraz są moimi dobrymi przyjaciółmi. Nigdy się na nich nie zawiodłam, chociaż mają mniejszy poziom. Im też należy się szacunek, my też zaczynaliśmy, niektórzy w Starym, inni w Nowym MSP. Ja odpowiem raczej na każde pytanie, które ktoś mi zada, nie patrząc na wbity level.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Każdy z nas miał kiedyś mały lvl, każdy - ms z rankingu przecież też. A wystarczy pomyśleć, że ktoś, kto teraz ma 8 lvl, kiedyś może mieć 40 ;)

      Usuń
    2. Level to tylko czas poświęcony na grę.

      Usuń
  5. Ja przyjmuje nie patrząc na level. Robię tak poniewaz pamiętam ze kogoś przyjelam i zaczal mi spamic. Zapraszam do serca i wgl. Od tamtego czasu patrzę na MS i probuje zgadnąć czy uda im się. Czy nie będą mi spamic skrzynki tekstami typu daj prezent. Wiem to chamskie ale miałam kilka takich sytuacji i... No...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry wpis. Zazwyczaj podświadomie przyjmujemy tych z wyższymi poziomami, zupełnie irracjonalnie. Przecież zazwyczaj takie osoby będą miały nas w nosie, a jeszcze nie spotkałam się z odmową polubienia artbooka lub obejrzenia filmu przez osobę z niższym poziomem. MSP ich jeszcze nie zepsuło, wielu z nich jest miłych i pomocnych. Co prawda, zdarzają się wyłudzacze i osoby, które dziś założyły konto, a jutro już nie wejdą, dlatego ja przyjmuję jednak od troszkę wyższego (7-8). Chyba, że osoba wygląda na zaznajomioną w temacie i po prostu zrobiła nowe konto - to łatwo rozpoznać.

    Ogólnie, wczoraj zaczęłam robić porządki w znajomych - usuwam wszystkich, którzy nie grają, z którymi nie pisałam i których nie kojarzę z forum lub blogów. Nie chcę być ciągle na limicie i wolę przyjmować tylko te osoby, które skądś znam. To rozsądne wyjście.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądry postek. A dlaczego Juna13 niedawno była na 1 stronie w top a teraz ma 29 lvl? Powie mi ktoś co tu grane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Zobaczę i sprawdzę, a może przeprowadzę śledztwo :3

      Usuń
    2. Te konto juna 13! z 29 level to konto prywatne Jagody.

      Usuń
  8. 1. Najgorsze wakacje?
    2. Najlepsze wakacje?
    3. Ulubione holiday (święto)?
    4. Masło czy ogórek?
    5. Schabowy czy szynka?
    6. Plecak czy torebka/torba?
    7. Jesteś egoistką czy altruistką?
    8. Wolałabyś zabić przyjaciela czy popełnić samobójstwo?
    9. Zabić 3 bezbronne zwierzątka (takie jak psy czy koty) czy mieć ojca geja?
    10. Papieroski czy wódeczka?
    11. Wolisz mieć dysleksje czy ADHD?
    12. Opowiesz o swoim miejscu zamieszkania?
    13. Jaki jest Twój ulubiony aktor?
    14. Serio? Mój też! A aktorka?
    15. Ulubiony pojazd?

    Mnie wkurzają Ci z małym lv. Sama mam mały (14) i przyjmuję zaproszenia, ale większość tych osób pisze do mnie "dasz prezent?", "pliss dasz jakieś włosy?", "no weź! masz ich dużo!", "no prosze daj mi plisss". I jak tu ich nie kochać (ironia...). Ale niedawno przyjęłam niejaką mietek ciumciora i tak ją polubiłam, że mam nowego partnera na msp (mietka, jakby ktoś nie czaił o co kaman).

    Heh, to tyle :P Nabór redaktorów na martkowe-msp.blogspot.com. Sory za spam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Ja przyjmuję od 0 levela, zresztą sama mam szósty





    ZAPRASZAM NA http://msp-razem-z-agnes.blogspot.com/ CODZIENNIE NEW POSTY :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)