Menu

poniedziałek, 15 lutego 2016

● ~ TMI Tag ~ ● + Outfit walentynkowy.

Z tej strony Lanche/Luiza, zresztą - jak kto woli. Ostatnio na blogach o MovieStarPlanet stały się modne różnorodne TAG'i, dajmy na to "100 pytań, których nikt nie zadaje". Ja również postanowiłam zrobić TAG, mianowicie będzie to TMI Tag. Zobaczyłam go u Kellow i wpadłam na pomysł, aby również taki zrobić. Pytań będzie aż 50 - przyznam, iż jest to nawet duża suma i będą one dotyczyły tak właściwie mojej osoby, dosyć "prywatnych" informacji. Aby post nie był za krótki, pokażę Wam Outfit walentynkowy z najnowszego motywu na MovieStarPlanet o nazwie "Red Valentine", po przetłumaczeniu - "Czerwone Walentynki". Tym krótkim oraz dosyć zwięzłym wstępem, przechodzimy już do posta. Serdecznie zapraszam do czytania!


~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


1. Co masz na sobie?

Aktualnie mam na sobie różową koszulkę z nadrukiem kota i jakimiś napisami, czarne legginsy w szachownicę, a także białe, puchate skarpetki.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Raczej nie. Moim zdaniem "miłości" w moim wieku bądź poniżej nie mają kompletnego sensu. Jeśli już, to byłam trochę zauroczona, heh.

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?

Emm, nie.

4. Jaki masz wzrost?

Mniej więcej w granicach 164-165 centymetrów. Jak na swój wiek, jestem jedną z najwyższych osób, np. w klasie. Dosyć dawno się mierzyłam, więc może mi trochę przybyło, nie wiem.

5. Ile ważysz?

Około 54 kilogramy (dzisiaj się ważyłam), może wydawać się to trochę za dużo, lecz w rzeczywistości jestem dosyć szczupła, po prostu mam ciężkie kości.

6. Jakieś tatuaże?

Niestety nie posiadam tatuaży, zresztą mam dopiero 12 lat (rocznikowo 13) i myślę, że to troszeczkę za wcześnie. Jednakże ten sposób ozdabiania ciała mega mi się podoba, a w przyszłości (gdzieś za kilka lat) planuję zrobić sobie jakiś tatuaż!

7. Jakiś piercing?

Oczywiście, że... nie (XD). Nie posiadam nawet kolczyków w uszach, lecz tak jak tatuaże, piercing strasznie mi się podoba.

8. Ulubiony serial/program telewizyjny?

Ja ogólnie sporadycznie oglądam telewizję, aczkolwiek od czasu do czasu obejrzę "Trudne Sprawy", "Szpital" albo "Dlaczego ja".

9. Ulubione zespoły?

Głównie to Black Veil Brides, Falling In Reverse, Green Day oraz Bring Me The Horizon, słucham też Linkin Park, ale zespół ten nie należy do moich ulubionych.

10. Coś, czego Ci brakuje?

Zdecydowanie wiary w siebie.

11. Ulubiona piosenka?

Powiedzmy, że mam ich bardzo dużo, wymienię kilka z nich:


Jezu, kocham. <3







Jeśli chodzi o dwie ostatnie piosenki, na co dzień nie gustuję w takiej muzyce, ale mimo wszystko te piosenki mnie urzekły, uwielbiam ich słuchać.

12. Ile masz lat?

Tak jak już mówiłam - rocznikowo 13, a dokładnie skończę je 10 września.

13. Znak zodiaku?

Panna.

14. Czego szukasz u partnera?

Aby mnie rozumiał, wspierał w trudnych chwilach, tolerował. Szczerze mówiąc, to sama do końca nie wiem.

15. Ulubiony cytat?

"Suicide isn't cowardly. I'll tell you what is cowardly; treating people so badly that they want to end their lives".

16. Ulubiony aktor?

Niestety nie posiadam.

17. Ulubiony kolor?

Miętowy, a także fioletowy.

18. Głośna, czy cicha muzyka?

Zdecydowanie głośna!

19. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutny?

Właściwie to sama nie wiem, ahaha.

20. Ulubiona sławna para?

Jakoś nigdy się tym nie interesowałam, nie odpowiem na te pytanie, bo po prostu nie wiem.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?

Od 10 do 15 minut, czasami nawet 20. Różnie.

22. Jak zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Około 40 minut, czasami pół godziny.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?

Oczywiście, i to wiele razy.

24. Co Cię kręci w chłopkach?

O Jezu, naprawdę nie wiem, chyba jestem za młoda na te pytanie, ahahah.

25. Co Ci się nie podoba w chłopakach?

Hmm, podobnie jak w 24 pytaniu, nie wiem.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Bloggera?

Czytałam wiele blogów, nie tylko o grze MovieStarPlanet, ale też o życiu i również pomyślałam, aby dołączyć do Bloggera, założyć własnego bloga itd. To było moje małe "marzenie". Tak jakoś wyszło.

27. Czego się boisz?

Zdecydowanie śmierci.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?

Wczoraj.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?

Kilka dni temu.

30. Co oznacza Twoja nazwa na Bloggerze?

Mój login na MovieStarPlanet, a także moje imię.

31. Ostatnia przeczytana książka?

Była to lektura szkolna "Ten Obcy".

32. Książka, którą obecnie czytasz?

Nie posiadam takiej.

33. Co ostatnio oglądałaś w TV?

Wczoraj wieczorem na jakimś programie leciała komedia romantyczna, nie pamiętam już tytułu, jednak bardzo mi się spodobała.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

Przyjaciółka ze świata realnego.

35. Relacja między Tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS-a?

Eliza - moja przyjaciółka.

36. Ulubiona potrawa?

Pierogi z mięsem oraz rosół, mniam. Nie mogę się zdecydować.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Japonia.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?

Moja szkoła podstawowa.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?

Nieee! No może troszeczkę..

40. Ostatni raz pocałowałaś kogoś?

Nie pamiętam.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?

W piątek.

42. Ulubiony smak słodki?

Czekolada, w szczególności ta biała, ewentualnie mleczna.

43. Na jakich instrumentach grasz?

Obecnie na żadnym (no chyba, że na flecie na muzyce, ale sporadycznie go używamy). Miałam kiedyś szansę grania na gitarze elektrycznej, ale się nie udało, cóż.

44. Ulubiona część biżuterii?

Tattoo choker'y oraz gumki Invisibobble (są to gumki do włosów, więc nie wiem, czy się liczą, ale noszę je również jako bransoletki).

45. Ostatni uprawiany sport?

Bodajże koszykówka.

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?

Sarsa - Zapomnij Mi.

47. Ulubiony tekst na podryw?

Niestety nie mam takiego.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Eee, nie.

49. Z kim ostatni raz przebywałaś w wolnym czasie?

W szkole, z koleżankami z mojej klasy na przerwie.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Właściwie, to nie nominuję nikogo. Jeśli chcecie - śmiało możecie zrobić taki TAG na swoim blogu.


~●~●~●~●~●~●~●~●~●~



Obiecałam Wam dodatek w postaci Look'a walentynkowego, w związku z tym dotrzymałam obietnicy i go dodałam. Tak, zdaję sobie sprawę z tego, iż jest już dzień po Walentynkach (dzisiaj Dzień Singla, hehe), aczkolwiek notkę zaczęłam pisać jeszcze przed tym świętem. Na ogół stylizacja kojarzy mi się z wiosennym bądź letnim klimatem oraz wakacjami - sukienka jest lekka i przewiewna, a buty posiadają odkryte palce. Użyłam tutaj praktycznie rzeczy z nowego motywu, co nie oznacza, że mieszałam trochę dodatków z innych konkursów. Zacznijmy od pierwszej "kategorii", czyli fryzury - jest to fryzura w kolorze ciemnego blondu, z delikatną grzywką na bok. Jest ona troszeczkę rozczochrana, co dodaje takiego "pazura". Na pierwszy rzut oka, skojarzyła mi się ona ze sławną, popową piosenkarką Taylor Swift. Najwyraźniej moderatorzy robili ją na jej wzór. Akcesoriów jest tutaj bardzo mało, a mianowicie jest to kapelusz w różowej kolorystyce, a także białe kolczyki. Kapelusz posiada dosyć starą szatę graficzną, mimo wszystko bardzo mi się podoba i nadaje uroku dla projektu. Kolczyki zaś są w białej barwie, składają się z tak jakby "kółeczek" o różnorodnych kształtach, koralików - szczerze mówiąc, to sama nie wiem, jak to nazwać. Przed zmianą kolorystyki błyszczały się. Przyszedł czas na dół, a mianowicie sukienkę - tak jak kolczyki, jest ona biała. Posiada wzór, którym są malutkie, naprawdę niewielkie serduszka. Widnieje również na niej kurtka i bardzo wąski pasek. Jest ona typowo dziewczęca, walentynkowa, tak jak już wspominałam wcześniej - przewiewna i delikatna. Obuwie - postawiłam na zwyczajne w świecie czółenka. Aby współgrały kolorystycznie z resztą stylizacji, użyłam do nich różowego koloru. Posiadają odkryte palce i takie jakby wstążki (?) na kostkach, nie mam pojęcia, jak to dokładnie nazwać. Mają swój urok, pasują do eleganckich Look'ów.
Postawiłam na kolorystykę typowo walentynkową, czyli różowy w tym jaśniejszym odcieniu, a wszystko połączyłam z białym, na dodatek dodałam odrobinę ciemnego blondu. Myślałam, ażeby wszystko uzupełnić jeszcze czerwonym, lecz to trochę bezsensowny pomysł... Moim zdaniem, szału nie ma, mogłam postawić na bardziej oryginalne kolory. Jeśli chodzi o kwestię ceny, koszt Look'a wynosi 2575 - troszeczkę drogo, ale jeszcze ujdzie w tłumie. Projekt jest dostępny tylko i wyłącznie dla użytkowników z żółtą plakietką VIP.


~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


SKŁAD:

● kolczyki Romance Droplets, 450 SC, VIP

● kapelusz School Bowler, 400 SC

● czółenka Satin Glam, 400 SC

● sukienka Love 4Ever, 625 SC, VIP

● peruka Taking It Slow, 700 SC




~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


KOLORYSTYKA:




~●~●~●~●~●~●~●~●~●~


Jeśli chodzi o post, to już wszystko na dzisiaj. Mam wielką nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Z góry bardzo przepraszam, że odpowiedzi do TMI Tag'u  były takie krótkie, aczkolwiek pytań było naprawdę sporo i nie chciałam Was zanudzać długimi odpowiedziami - zdecydowanie wolałam zwięźle i na temat. Przepraszam również (o ile one się pojawiły) za wszelkie literówki, błędy ortograficzne, interpunkcyjne, czy nawet stylistyczne - posta dokańczałam grubo po 22 (nie mogłam skończyć go wcześniej, skończyłam dzisiaj lekcje o 16, a później musiałam uczyć się na test z przyrody i kartkówkę z historii), chyba mnie rozumiecie. Tym króciutkim zakończeniem, niestety muszę się z Wami żegnać.
Do zobaczenia,


'L.
LANCHE | LUIZA.

20 komentarzy:

  1. Długi, dopracowany post. Jednym słowem - świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, co ja piszę? Przecież ty się lepiej znasz na blogowaniu niż ja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłabym ten tag, ale nie chcę podawać swojego wieku...Nie chcę czegoś w stylu "Nie będę jej obrażać, bo ma x lat".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz podawać. XD Możesz po prostu ominąć/nie odpowiedzieć na pytanie z wiekiem.

      Usuń
    2. Możesz napisać, że jesteś nastolatką XD

      Usuń
  4. Ja noszę moje kolczyki od drugiego roku życia. Praktycznie mam je od zawsze i moja najdłuższa przerwa w nienoszeniu tej części biżuterii trwała.. dzień? XD W każdym razie - super post, być może zrobić za niedługo taki TAG, ale z nieco innymi pytaniami.


    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! ;*
    Zrobiłabym ten tag, jednak zauważyłam, że ostatnio dużo osób z bloga go robi, więc poczekam aż ekscytacja tą 'blogową zabawą' trochę opadnie.

    /Iv

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również noszę kolczyki od dosyć dawna, jak byłam mała miałam przebite uszy. I ten rekord - nie nosiłam kolczyków przez dwa dni, a potem codziennie. Kwestia przyzwyczajenia, ja o nich już trochę zapominam, heh. Świetny post, taki mrałłł i w ogóle, loffki-kisski-forefferki!

    /t

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post!
    Cieszę się Lui że powracasz do pisania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko ty masz tyle lat co ja? XD myślałam, że masz 14-15 XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)