Menu

sobota, 6 lutego 2016

Rozwiązanie całej zagadki, czyli kto tak naprawdę jest sprawcą edycji postów?

Cześć.
Z tej strony Lanche/Luiza. Na dzisiaj przychodzę z bardzo ważnym postem, a mianowicie rozwiązaniem zagadki związanej z edycją postów. Zapewne każdy oczekiwał tego posta, rozwiązania sprawy, w tym ja, miałam tego po prostu dość. Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy.
Dzisiaj, na pewnym portalu społecznościowym napisała do mnie jedna z redaktorek - M a j u $ k a/Nate, iż pewna osoba na chacie blogowym wie, kto grzebał w postach. Natalka podała mi "namiary" (nick na MSP oraz nazwę na chacie) użytkowniczki, która tak twierdziła. Dostałam pozwolenie od tej osoby na pokazanie screen'ów rozmowy, lecz niestety musiałam zakryć większość login'u oraz twarz.



Na powyższym zdjęciu wyraźnie widzimy, kto jest sprawcą. Sprawcą jest Sophie, czyli rzekoma Trishia. Ale zaraz, zaraz. Skąd "ta osoba" ma pewność, że to właśnie Trishia edytowała te posty? Podobno zna ona Sophie w realnym świecie i Trishia "chwaliła się" jej, że grzebała w notkach. Szczerze? Nie mogę "tej osobie" do końca wierzyć, ponieważ nigdy nic nie wiadomo, ale zauważmy, że odkąd nie ma Trishy w załodze, wszystko jest już w porządku i NIKT nie edytuje postów. Podejrzane, czyż nie?




Kolejny screen. Szanowna Sophie (o ile się na nie dostanie) ma zamiar zrobić to samo z innymi blogami, tzn. edytować posty - usuwać w nich zdania, czy zmieniać tekst na obraźliwy. :)) Żałosne. Na powyższym screenie widzimy też, jak Trishia edytowała notki. Grzebała w nich przez aplikację Blogger na telefon - tak myślałam.
Wiecie co jest w tym wszystkim najlepsze? Trishia strasznie kręci. Pod koniec stycznia wysłała mi screen "historii edycji postów". Zdjęcie te było bardzo niewyraźne, nie można było nic z niego rozczytać. Na FB twierdziła, że na owym screen'ie jest napisane, kto edytował posty, a w komentarzu pisała, że jednak tylko administrator może sprawdzić, kto edytował posty, a ona przecież administratorem nie była. Dziwne, czyż nie?
Pozostaje tylko jedne pytanie. Po co Trishia to zrobiła? "Ta osoba" twierdzi, że "Sof ma bogatych rodziców i myśli, że może robić co chce". Trochę żałosne i to wcale jej nie usprawiedliwia. Tacy ludzie jak Trishia niestety istnieją. Nie rozumiem, jak można niszczyć czyjąś pracę. Brak mi słów na taką osobę jak ona. Niektórzy ludzie potrafią być naprawdę podli i okrutni..
To już wszystko w tym poście. Mam nadzieję, że sprawa jest dla wszystkich zrozumiała. A Ty, droga Trisho - wstydź się. :))
/L.


EDIT: MÓJ BLOG *Klik*

33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Widzialem cala rozmowe na konfie, Trish chyba nie ma serca

      Usuń
  2. Hah, wiedziałam, byłam pewna. Odkąd odeszła to nic się takiego nie dzieje (';

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi się robi, gdy widzę ludzi, którzy myślą, że przez to, iż ich rodzice są zamożniejsi od innych mają większą "władzę". Jeśli chodzi o same zmiany z postami, zbyt ostro na nią naskakiwać nie będę, bo sama zrobiłam wcześniej podobną rzecz. Radzę jednak przynajmniej przeprosić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaaahahhahah
    I jeszcze probowala zgonic na Szymona
    A ja bylam na tyle glupia ze rowniez zaczelam sobie wyobrazac nie wiadomo co...
    Zalosna jest i tyle.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że zdecydowałaś się zrobić o tym posta. Trishia bardzo źle postąpiła.
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no ona jest ************ dzieckiem.

    Po prostu trischę to ja bym ********.


    A teraz to na co wszyscy czekali

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .



















































































































































































































































































































































    #CHAMSKA REKLAMA !


    Przepraszam za reklamę, ale na martkowe-msp.blogspot.com twa konkurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń
  7. WIEDZIAŁAM! K**** jak można być tak chamskim? JAK?!

    OdpowiedzUsuń
  8. WIEDZIAŁAM!!! Dzisiaj widziałam że Trishia na Abiesce pod postem Rysowane Moviestar #2 pisala komy takie jak "ty dupo" i "gowno" (tylko niektórych liter było więcej itp, ale o to chyba chodziło)

    OdpowiedzUsuń
  9. K****!!! Jaka chamska świnia!!! Wejdzcie na jej profil na G+, potem we wpisy i przeczytajcie posta "opowiadanie"!!! Ona zgapila to od Inde! W dodatku kopiuj i wklej, bo prolog jest identyczny!!! K**** jak można być tak chamskim?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dodatku pisała że to "jej" x-o

      Usuń
    2. http://discoverliteratury.blogspot.com/2016/02/opowiadanie.html
      wyje
      wstawilam na abieske 29 stycznia
      ale ciesze sie ze chociaz jej do gustu przypadlo, kurwa

      Usuń
    3. Co za odwaga!!! "Blog został usunięty" XDDDDDD

      Usuń
    4. Nie dość, że grzebie w postach, to jeszcze bezczelnie kopiuje od kogoś opowiadanie i mówi, że to jej. :')

      Usuń
  10. Ja pierniczę, jak można być takim bezczelnym, żeby komuś spieprzyć posta?! Wnerwiłam się na nią i to ostro. Wkręcała nas dodatkowo w ''fioletowe oczy'' i chciała zwalić jeszcze całą winę na Szymona. Od razu nie wierzyłam w te plotki dotyczące jego ingerencji w to zamieszanie. Chciała odwrócić sytuację. Odkąd nie ma jej w załodze, nic się nie dzieje. I co, jesteś z siebie dumna? Dumna przez wielkie ''D''? Dowiodłaś nam jednego. Kierujesz się czystą głupotą i najpewniej zazdrością. Twoje zachowanie było czystą głupotą, chęcią ''popisu'' przed innymi. I nie myśl sobie, iż przed nami mogłaś zgrywać ''Jej Wysoką Mość Trishę'', bo masz zamożniejszą rodzinę. Nie z nami takie numery. :))

    ~ Emi Caffe/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, jak można być tak bezczelnym i coś zrobić, a potem się nie przyznać i zwalać wszystko na innych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak można być na tyle zjebanym? No qva jak? Zgapia, edytuje! No ja pierdziele! Po chuja to robiła...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się spinają. No przepraszam, ale może trochę kultury, co?! No wiem, że się wszystkie wkurzyłyście, bo zmieniła posty, nad którymi bardzo się napracowałyście, ale to nie powód, by ciągle pisać "kurwa", "chamska świnia"... No wiem, że jest wredna, ale też ma uczucia. Nie możecie do tego jakoś łagodniej podejść? Tymi Waszymi wyrazami się nie popiszecie, no może nie w moich oczach. Piszecie tutaj jakby to chodziło o Waszą sprawę, a to jest ich sprawa. Owszem, możecie (a nawet powinniście) współczuć, ale po co od razu przezywać? I tak pewnie tego nie przeczyta, a z tymi wyrazami to tylko się popłacze, ale nie da jej to do rozumu. Takie obrażanie w internecie nie jest miłe. Moim zdaniem zachowała się nieodpowiednio i powinna przeprosić każdą redaktorkę, ba, nawet wszystkich czytelników bloga osobiście za swoje bezczelne czyny. Jeżeli to przeczytasz to mam nadzieję, że przeprosisz chociaż właścicielkę bloga. Tylko, żeby nie były to nieszczere przeprosiny! Liczę, że poprawi się Twoje zachowanie. Ja się żegnam.
    'LC♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprosić powinna w szczególności wszystkie osoby, którym edytowała posty, tych, których przez nią wywalono z zalogi i Luizę. Co nie oznacza, że to samo musi napisać czytelnikom i pozostałej załodze.

      Usuń
    2. Między samo oraz musi powinno być jeszcze nie. Komentarz piszę na szybko w szkole, dlatego drobne błędy zawsze wkraść się mogą.

      Usuń
    3. Ona nie miała skrupułów, tak tylko przypominam... I już widzę, jak płacze. Chyba z radości, bo jej się udało.
      .C

      Usuń
  14. Ups! Miałam trochę błędów.
    Każdą redaktorkę = całą załogę bloga.
    ...tego nie przeczyta, a jeśli tak to ...*
    'LC♥

    OdpowiedzUsuń
  15. aha... Usuwa..Edytuje... Zmienia... Troszkę dziwna mówiąc troszkę chodzi o bardzo

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)