Menu

czwartek, 25 lutego 2016

Q&A

Grate!
Tak jak obiecałam, piszę notkę o tematyce Q&A. Pojawia się tak późno z powodu tego, że blogger nie chciał mi w tym pomóc. Próbowałam i na chwilę się włączał, ale później "puf" i nie ma. Strasznie mi z tego powodu było źle, gdyż nie lubię zrywać swoich obietnic. Tym razem było to ponad moje siły oraz myślę, że mi wybaczycie. Gdy zaczęło się tak robić, powyrywałam klawisze z klawiatury, które musiałam później przymocować, ale trudno. Teraz pragnę wszystko zrekompensować.


Poprosiłam was o zadanie pytań pomiędzy, które powstawiałam look i twarze, które pojawiły się tu jako dopełnienie notki, aby wydawała się dłuższa.
 Zaczynajmy :3




Pytania od Agnes MSP:

Czy masz brata/siostrę?
Tak się składa, że 4-pak. Dwóch braci i tyle samo sióstr. Ma się rodzinkę. :D

Masz jakiegoś zwierzaka?
Oczywiście, że tak. Psa, a tak właściwie kundelka, którym się zaopiekowaliśmy z rodziną. Nazywa się Gliford. Kiedyś w młodości oglądałam bajkę o wielkim czerwonym psie i nazwałam go tak samo jak głównego bohatera.


Umiesz pływać?
Od dawna. Nie jest to czarna magia, więc da się nauczyć.

Twój ulubiony przedmiot?
Powiedziałabym, że matematyka, to nie jest takie trudne jak inni uważają. Jak to moja pani mówiła? Mam do tego smykałkę.

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Widać tu usta w odcieniu łososiowym, które wyglądają ładnie, ale nie są też za mocno pomalowane. Oczy z czarnymi tęczówkami są świetne w tym połączeniu. Czarny. Ta właśnie barwa optycznie je powiększa, co było celowe. Długie rzęsy nadają dziewczęcy urok całości, a ciemny cień do powiek je podkreśla. Nosek jest świetny i daje twarzy świetny kształt. Wszystko jest idealne i szczerze powiedziawszy zauroczyła mnie cała ta "kompozycja", jeżeli można tak powiedzieć.

Tu jest już inaczej. Nadałam te niebieskie oczy, gdyż kojarzyły mi się z naturalnością nie wiem jak na to wpadłam. Tak czy inaczej użyłam tego samego cienia do powiek i to chyba wyszło na dobre. Nosek jest bardzo ładny i jak najbardziej przypomina mi ten, który mamy egh, gdzie on jest? po środku twarzy. Jest on usiany dość ciemnymi piegami z lekkim rumieńcem. Usta w kolorze naturalnym  dają ten efekt o który mi chodziło. Naturalność. Wszystko jako całość świetnie wygląda i z pewnością zakupiłabym ją.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Pytania od Lukcia MSP:

Czy rodzice wiedzą, że blogujesz?
Nie, chyba nie, ponieważ nigdy im nie mówiłam, ale siostra wie i bieżąco czyta ( nawet teraz).


Jak sobie mnie wyobrażasz w realu? (charakter, wygląd)
Nie wiem, nigdy cię nie poznałam, ale myślę, że ciemną blondynką z brązowymi oczami. Moje domysły twierdzą, iż jesteś miłą i towarzyską osobą oraz z poczuciem humoru.


Lubisz placki? xD
Nie, moda na placki się skończyła. Moje miejsce w sercu zajęły żelki.


Ulubiona piosenka?
Oczywiście to miejsce zajęła piosenka:


Ile masz wzrostu?
Chyba w poście powitalnym już pisałam, ale czemu nie? Mam sto sześćdziesiąt kilka centymetrów, ale dokładnie nie pamiętam.


Gdybyś miała umrzeć, to jaką śmierć byś wybrała?
Byłaby to zapewne śmierć naturalna, ale może być również za kogoś.


Wolisz stracić swoje wszystkie stare wspomnienia czy je zachować, ale nie móc zapamiętać rzeczy, które spotkają cię w przyszłości?
Nie wiem. Chyba znowu przekombinuję odpowiedź (tak do mojej klasy mówi pani).


Co chcesz robić w przyszłości?
Być lekarzem, ale tata chce bym była malarką i malowała obrazy. Według mnie obie opcje są dobre, ale pomoc innym jest najważniejsza.


Jak skutecznie masło?
Nie wiem o co ci chodziło, ale przypomniało mi się coś. Nasza wychowawczyni, gdy zawsze czegoś zapominamy mówi całej mojej klasie, że jemy za dużo masła.


Czy ty też się zastanawiałaś, gdzie sika pani z kiosku? xD
Szczerze powiedziawszy to nie, ale moja siostra, która ma 8 lat poszła dzisiaj do sprzedawczyni z kiosku i się o to zapytała. Zbieg okoliczności?


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Częścią następną notki jest stylizacja. Jako uzupełnienie krótkiego posta jest dobrym pomysłem. Zatem przestawiam wam look:
Włosy: Długie rozpuszczone spięte u góry w dwa koczki. Barwa jej jest w kolorze nienaturalnym, a mianowicie jasnego różu. Bardzo mi się podobają i pochodzą z motywu o Arianie Grande rodem z jednego teledysku. Fryzura niby prosta, ale jednak daje bardzo fajny efekt oraz przypomina mi czasy szkolne, gdyż wygląda tak jak u dzieci.
Góra: Prześwitująca czarna koszulka z widocznym stanikiem o tej samej barwie. Jest ona wycięta na ramionach i wygląda jakby rękawy były oddzielną częścią. Gdyby ta część garderoby nie prześwitywała i miała kolor biały z pewnością byłaby bardzo elegancko. Jest ona zapinana na czarne guziki i pięknie wygląda oraz nadaje reszcie buntowniczości.
Dół: Czarne spodenki z koszulą zawiązaną na biodrach w odcieniu ciemnej czerwieni. Kraciasta część ubioru jest dość często spotykana i może dlatego ją wybrałam. Sama nie posiadam takiej, ale tata tak. Trudno. Life is brutal.
Buty: Są w odcieni bieli z czerwonymi sznurówkami. Pasiaste podkolanówki czy też pończoszki mają u góry emotikon z uśmieszkiem. Spodobały mi się one. Niestety nie potrafię określić dlaczego. Może to przez moją miłość do botów, a szczególnie sznurowanych, gdyż mam całą szufladę sznurówek?
Akcesoria: Czarne rzęsy kojarzą mi się z buntownikami, gdyż są zwykle w wieku nastoletnim. Nadają oku ładny wygląd i wspomagają każdą stylizację. Okulary dopełniły tu miejsce, które było puste czyli głowę. Pasują bardziej niż jakaś czapka, która tu raczej by nie pomagała. Posiadam takie w kolorze mięty

Cena wynosi 3200 sc, ale ponieważ większość użytkowników gry je posiada cena będzie wynosiła 2700. Buty są tu najdroższe. Ich cenę rekompensuje bluzka oraz okulary. Ci jednak, co nie mają ekskluzywnego pakietu mogą znaleźć zamienniki z którymi wszystko będzie wyglądało równie dobrze.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Najgorsze wakacje?
Były to takie, kiedy nigdzie nie jechałam. Dom, dom i dom. Cztery kąty w czterech ścianach.
 Najlepsze wakacje?
Najlepszymi wakacjami były te, na kolonii. Pamiętam jak płakałam ze wszystkimi i przytulałam się z tymi co mnie wkurzali na pożegnanie. Wszystko było fajne, a nawet to, kiedy zgubiliśmy się w lesie.
 Ulubione holiday (święto)?
Jest to na pewno Wielkanoc. Oblewanie wodą jest najlepsze. Wiem, że tego nie czytasz Dawid, ale się przygotuj :D.
 Masło czy ogórek?
Ogórek! Masełko ma za dużo cholesterolu. Koleżanka i plastyczka przyznały, że jedzą nutellę ze zwykłym masłem. Jak tak można ją marnować?
Schabowy czy szynka?
Nienawidzę szynki. Fu! Schabowy jest lepszy.
 Plecak czy torebka/torba?
Wybieram plecak, gdyż lepiej się go nosi i ja tak mam, że torebki mnie strasznie denerwują.
 Jesteś egoistką czy altruistką?
Szczerze nie wiem co to jest to drugie, więc zdania nie mogę wyrazić.
 Wolałabyś zabić przyjaciela czy popełnić samobójstwo?
Samobójstwo. Sumienie drażniłoby mnie przez całe życie.
 Zabić 3 bezbronne zwierzątka (takie jak psy czy koty) czy mieć ojca geja?
To drugie. Nie mam nic przeciwko gejom.
 Papieroski czy wódeczka?
Papierosy na pewno nie, ale wódeczka okazyjnie. Tata mówił mi, że po raz pierwszy próbował w moim wieku, ale teraz nie pije od dziesięciu lat. Samochód i te sprawy.
 Wolisz mieć dysleksje czy ADHD?
Dysleksje. Trzy osoby z klasy mają, a są jak najbardziej normalni. Nie wstydzą się tego i ja na pewno też tak bym postępowała.
 Opowiesz o swoim miejscu zamieszkania?
Mieszkam na wsi, ale w moim domu nie hodujemy zwierząt. Tu tylko tata tak jakby wynajmuje działki na hodowlę warzyw.
 Jaki jest Twój ulubiony aktor?
Kolega. :D
 Serio? Mój też! A aktorka?
Siostra.
 Ulubiony pojazd?
Zawsze chciałam nauczyć się jeździć na motorze i dlatego zajmuje on to miejsce.


Mam nadzieję, że post się spodobał i wyrazicie swoją opinię w komentarzu. Przez tą notkę dowiedzieliście się coś o mnie i to trochę.
Bayo!
~ mate9666
~ Marti






6 komentarzy:

  1. Wkradło się kilka błędów, ale przyjemny post :) Altruista to osoba,która bezinteresownie pomaga innym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny look ;33

    #Iezdem hamsga wienc bes reglamy sjie njie obeidzjie B)
    Przepraszam za reklamę, ale na mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do reszty posta, zauważyłam, że napisałaś "niewiem", "niechciał" - powinno być oddzielnie, chyba, że to znów blogger zawinił...

      Usuń
    2. "Nie" z czaswonikami piszemy osobno, np. "Nie umiem", a z przymiotnikami razem, np. "Niekolorowy" :)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)