Menu

czwartek, 18 lutego 2016

Przeciętny użytkownik MSP. | Dzień z Uśmiechem. #1

Omfly, pomfly, szomf!
Z tej strony Marcia, która już totalnie wyprała Wam mózgi wpadła przed chwilą na wręcz genialny pomysł! Otóż jak nam wszystkim wiadomo, charakteryzuję się W MIARĘ zabawnymi postami. A co Wy na to, by zrobić z takimi wpisami... serię?
Bez spytania Was o zdanie, postanowiłam rozpocząć rzekomy ciąg notek! Nazwałam go ,,Dzień z Uśmiechem", bo być może dzięki niemu uda mi się Was choć trochę rozweselić, a przynajmniej mam taką nadzieję. Z początku miałam nazwać ten szereg ,,Poradnik Uśmiechu", lecz nie chciałam, by kojarzyło się Wam to z Krainą Grzybów.
Także tyle słów ode mnie odnośnie serii. Mam wobec niej dobre myśli oraz liczę na to, iż się ona Wam odrobinkę spodoba!

~Everything that kills me, makes me feel alive~

^ tak, to moje, kurde, motto
Witam Was w pierwszej części serii ,,Dzień z Uśmiechem". Jak wspominałam wcześniej, będzie to jedna, wielka parodia, zatem jeżeli macie zły dzień, zaglądnijcie do mojej notki, a gwarantuję Wam poprawę humoru!
Na dzisiaj przygotowałam wpis zatytułowany ,,Przeciętny użytkownik MSP". Nim jednak przejdziemy do głównej części wpisu, sprawdźcie, proszę, ten artykuł.
Już? Tak więc jesteście przygotowani na totalny rozryp w mózgu.
Zapraszam.

Jak nam wiadomo, MovieStarPlanet jest jedną z najbardziej popularnych gier przeglądarkowych. Jednoczy ona pokemoniaste dziewczynki, rzadziej chłopców, którym zadaniem jest wbicie jak największego lEffelAa oraz zOzdaŃE SópEr GwiAsdoM. Kiedy już osiągną swój cel, ubierają się wyłącznie na RuShoFFo, czasami się zdarza, że na cZerFono, jednak tego typu ubrania noszą jedynie dziewczynki, które fangirlują do morderców, ponieważ ZABIJANIE JEST TAKIE SEGSI. Chłopcy są tam zasadniczo tylko po to, by zgarniać wszystkie lasie z gry i odbierać fejm zdesperowanym nastolatkom (FanGi Jot Be!!!1oneone). 

Większość mufizdarplanedowej społeczności to potocznie zwane "fejmy". Robią pierdyliard seków tudzież filmów, looków, artbooków, które potem trafiają do TOP, mimo iż właściwie niczym nie różnią od tych tam nietrafiających.

Czyje są zaś rzeczy, które nie cieszą się dużą popularnością?
Takie "produkcje" należą do przeciętnych graczy. Charakteryzują się oni:
a) wyłudzaniem prezentów, autografów, specjalnych pozdrowień, pomocy itd. od tych "bardziej znanych"
b) ich szafa ogranicza się do:
- początkowych ciuchów, którymi nie raczą się prawdziwe fejmy
- kilku kolorowych, $łiTaśnYcH kompletuf
c) statusami typu ,,|>0/\/\|_|$|-| /\/\| \/\/ |_EFFE|_G|_|"
d) pisaniem do wielkich leveli wiadomości typu ,,HejĆa BaRDZo ĆE lÓbiE zOstańMy pRZyjAĆUŁmI". Oczywiście nasza gwiazdeczka nie odpisuje na tego typu wiadomości, bowiem ma w d***e swoich "fanów", ważny dla niej jest jedynie hajs na vip oraz ZtARkoŃsY na rUshoffE ciuchy.

Normalna rozmowa ze zwykłym graczem:
- Cześć
- czeźdź, poMoszeSz w leFFelÓ?
- Później
- pRoszsze teras!!1
- Teraz muszę spadać
- no dobra to daj chociasz prezent z listy plzplzplz
- Kurczę, mówię, że muszę spadać.
- to će zgłosze i zablokóje jak nie dasz nara

Rozmowa z użytkownikiem poniżej ośmiu lat:
- Cześć
- czeźdź, daj posdro
- Nie
- czemó
- Bo nie mam diamentów
- dafaj albo cb zgłosze!1
- Mówię, że nie mam, do cholery jasnej
- nie muf tak bszytko

Rozmowa z PoKEmOneM, którego to można porównać do lalki Barbie:
- Cześć
- czesc xD
- Jak tam?
- nic robie luka zalajkujesz potem/ xD
- Potem będę szła
- zalajkujesz albo cb zglosze
- I tak nie dostanę za to bana
- tródno 
- ._.
- :***************88

Czy napominałam już, iż przeciętni użytkownicy nie tylko nadużywają pisma pokemońskiego, ale także emotikon? Ba, zapominają też o polskich znakach, interpunkcji oraz zasadach ortografii, aczkolwiek na co to komu, i tak najważniejszy jest fEjMIk.

Przeciętni użytkownicy odchodzą z gry z kilku powodów:
- kasa na vip się skończyła (i jak tu żyć)
- nikt im nie pomaga, więc kończą grę, zdesperowani faktem, iż fejmiki przejęły władzę na mufizdarplanedowym rynku
- dostali banana (chociaż raz moderatorzy się na coś przydali) 
- najzwyczajniej w świecie dorośli i gra im się znudziła.

Co do podziału zwykłych użytkowników, wyróżniamy cztery kategorie:
  1. Neo - najzwyklejsze dziecko, które wyłudza od wszystkich prezenty i pomoc. 
  2. Pokemon - wydaje hajsiwo na same sŁitaŚNe outfity, znajduje sobie jakiegoś idola, do którego za wszelką cenę chce się upodobnić; nadużywa emotikon i pisma pokemońskiego.
  3. Emo - paleta kolorów w jej bądź jego szafie ogranicza się do samych kontrastowych barw, ma dużo dodatków typu sznyty, rany itd. Czasami zdarzy się, że zrobi artbook o cięciu się lub filmie o dziewczynie, która popełniła samobójstwo z braku okresu miłości, bo była nołlajfem nierosumianym pszes świad. Mimo wszystko i tak cieszy się życiem, przy czym znajduje jakiegoś internetowego chłopasia, następnie zmienia status na ,,kCkCkckCkcKCkcKcCk /\/\/-\ĆeG!!1 :**", nie zdając sobie sprawy, że rzekomy młodzieniec zaraz zerwie internetowy związek. Po zerwaniu pewnie znowu pójdzie pociąć się pomidorem w sałacie.
  4. Ciomciora - gorsza od neo, kupuje same dziwaczne ciuchy. Fabuły jej filmów, poprzez które próbuje się wybić, skupia się na denszeniu wszystkich postaci przez okrągłe dziesięć sekund bądź myciu pach. Zresztą, obydwie czynności na mufizdarplaned wyglądają identycznie.
Podsumowując, jeżeli społeczeństwo takowej, z początku wydającej się kreatywną, gry dalej będzie zmierzać w tym kierunku, to świat wkrótce dopadnie apokalipsa bananów, spadających z nieba główek kapusty oraz ruSHOffyCH pikselowych BLÓSEK.


I jak? Rzecz jasna, ja się dopiero rozkręcam, to pierwsza część, ludziki.
A tak na marginesie, chcielibyście serię z cosplay'ami z anime?
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


kckc bawoły

26 komentarzy:

  1. Świetny post ^^





    mila-i-msp.blogspot.com <--- Nowe posty + Konkurs na redaktora
    Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pociąć się pomidorem w sałacie... Hm, trzeba spróbować B) widać mydło w płynie to już nie te czasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maslem sie nie tniemy! Maslem sie smarujemy i udajemy slimaka! A obrazek na koncu cudny!!!! JEsTeM PoKeMoNeM i MaM dZiEcI z PiChAcHu!!!!! XD Nie ja mam coś z mózgiem... polecam!
    Ps. Posty świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. O Boże, brak mi słów. TWOJE POSTY SĄ TAKIE #SUPFFEAŚNE! Rozważają mi psychikę. Chyba trzeba coś z tym zrobić, prawda? Może psycholog, psychiatra? JA CHCĘ WIĘCEJ TAKICH POSTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  5. O Boże, brak mi słów. TWOJE POSTY SĄ TAKIE #SUPFFEAŚNE! Rozważają mi psychikę. Chyba trzeba coś z tym zrobić, prawda? Może psycholog, psychiatra? JA CHCĘ WIĘCEJ TAKICH POSTÓW!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytając to nawet się nie uśmiechnęłam. #FracamZartujeJestemTuBoNieMamGdzieWejscNaTelefonieMamusiaZabralaDzieckuSimsyOjoj

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto mi nje da postra zglosze go!!1!!1!

    OdpowiedzUsuń
  8. JAKI SÓPER PÓST Ó MATKÓ A KÓMÓ SIJE ŃE PÓDÓBA TÓ JESZT GUPI

    Nieee, dostałam głupawki od tego posta :"D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)