Menu

piątek, 5 lutego 2016

Powrót + TMI Tag

Heju!
Na wstępie chciałabym od razu przeprosić za długą przerwę. Spowodowana była głównie brakiem motywacji z mojej strony i wcześniejszą aferą, przez którą na znaczący okres czasu nie było mnie w załodze. Aby wynagrodzić Wam moje braki, postanowiłam napisać TMI tag. Podobny pomysł widziałam już na kilku innych stronach, jednak głównie moją uwagę przykuł post Mili na blogu Tyny. Rozwinięcie skrótu TMI, oznacza w angielskim too much information, czyli w przetłumaczeniu na język polski, zbyt wiele informacji. Jeśli chodzi o reguły, nominowany ma za zadanie odpowiedzieć na 50 krótkich pytań, głównie o tematyce osobistej. Bez zbędnego przedłużenia, przejdźmy od razu do sedna.

1. Co masz na sobie?

Pudrowo różową bluzkę z czarnym nadrukiem i wstawkami z Local Heroes, zwykłe jeansy, skarpetki 3D z pandą oraz bransoletki z Sinsay.

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Zakochana to zbyt mocne określenie. Raczej nie, ewentualnie zauroczona.

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?

Nie.

4. Jaki masz wzrost?

152 cm, jestem bardzo niska jak na swój wiek.

5. Ile ważysz?

Nie pamiętam dokładnie, zresztą to informacja, którą wolę zachować dla siebie.

6. Jakieś tatuaże?

Nie.

7. Jakiś piercing?

Też nie. Mam kolczyki, ale tego raczej nie zalicza się do piercingu.

8. Ulubiony serial/program telewizyjny?

Rzadko oglądam telewizję. Jeżeli już, to tylko "dla beki" programy takie jak np. "Trudne Sprawy" czy "Szkoła".

9. Ulubione zespoły?

Nie słucham ani popu, ani innych gatunków w których zespoły często są spotykane, ale spodobał mi się nawet The xx.

10. Coś, czego ci brakuje?

Często motywacji i weny do dalszego posuwania się do przodu.

11. Ulubiona piosenka?

Mam ich naprawdę sporo, dlatego wymienię jedną, której słucham teraz. Tinie Tempah - Not Letting Go ft. Jess Glynne w remiksie XYconstant.

12. Ile masz lat?

W lipcu skończę 15. 

13. Znak zodiaku?

Lew.

14. Czego szukasz u partnera?

Trudne pytanie. Zrozumienia, poczucia humoru. 

15. Ulubiony cytat?

,,Being happy doesn't mean everything's perfect. It means you've decided to look beyond the imperfections".

16. Ulubiony aktor?

Jennifer Lawrence.

17. Ulubiony kolor?

Czarny bądź ciemny niebieski.

18. Głośna czy cicha muzyka?

Nie przepadam za zbyt głośną muzyką, z kolei cicha jest... zbyt cicha. Wybrałabym pośrednią.

19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?

Zazwyczaj podchodzę wtedy do jakiegoś okna albo idę po laptopa, by obejrzeć dowolne śmieszne filmiki na YouTube dla odwrócenia uwagi od złego wydarzenia.

20. Ulubiona sławna para?

Nie orientuję się w tych tematach, naprawdę.

21. Jak długo zajmuje ci prysznic?

Ok. 15 minut.

22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano?

Zazwyczaj jakieś pół godziny w zależności od tego jak sobie wszystko rozplanuję i o której wstanę.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?

Szczerze, to śmieszy mnie trochę to pytanie. Jasne, każdy chyba to robił.

24. Co cię kręci w chłopakach?

Wydaje mi się, że jeśli jest sympatyczny i otwarty na nowe znajomości, zna się na żartach. Wygląd też się liczy, ale tylko jako dodatek alternatywny.

25. Co ci się nie podoba w chłopakach?

Natrętność i zbyt duże przykładanie wagi do swojego ubioru i wyglądu zewnętrznego.

26. Powód dla którego dołączyłaś do Bloggera?

Ciężko to poprawnie sformułować. Myślę, że miałam marzenie zostać kimś niezwykłym i odróżniającym się od pozostałych. Chciałam być po prostu sobą i robić coś wyjątkowego.

27. Czego się boisz?

Samotności, śmierci.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?

W piątek, tydzień temu.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?

Wczoraj.

30. Co oznacza twoja nazwa na Bloggerze?

Nic szczególnego, moja nazwa jest równocześnie moim pseudonimem i nickiem na MSP.

31. Ostatnia przeczytana książka?

Tom II "Igrzysk śmierci".

32. Książka, którą obecnie czytasz?

Kontynuacja wspomnianej wyżej trylogii.

33. Co ostatnio oglądałaś w TV? 

"Na dobre i na złe".

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

Koleżanka.

35. Relacja między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS-a?

Mój przyjaciel, Patryk.

36. Ulubiona potrawa?

Mam ich wiele, nie potrafię wybrać.

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Zawsze chciałam pojechać do Nowego Jorku. Moje marzenia prawdopodobnie spełnią się wiosną tego roku.

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?

Moje gimnazjum.

39. Czy ktoś ci się teraz podoba?

Trochę.

40. Ostatni raz pocałowałaś kogoś?

Bodajże dwa dni temu.

41. Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?

Przedwczoraj.

42. Ulubiony smak słodki?

Zdecydowanie czekolada, aczkolwiek nie pogardzę żelkami.

43. Na jakich instrumentach grasz?

Flet poprzeczny, pianino.

44. Ulubiona część biżuterii?

Bransoletki, kolczyki. Uwielbiam wszelkiego rodzaju akcesoria.

45. Ostatni uprawiony sport?

Piłka nożna.

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?

Lana Del Rey - Ride

47. Ulubiony tekst na podryw?

Nie posiadam.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie.

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z kolegami, byliśmy w pizzerii.

50. Kto powinien odpowiedzieć na pytania?

Jeżeli macie ochotę, z tagu skorzystać może każdy chętny.

Uff, daliśmy radę. Jeśli ktokolwiek doczytał do końca, brawa dla niego! Odpowiedzi być może nie były zbyt wyczerpujące, lecz jak mogliście zauważyć, pytania też nie były obszerne. Wyraźcie koniecznie co sądzicie o notce, a jeśli znaleźliście wśród moich wypowiedzeń coś wspólnego z tym co Wy byście napisali, wyszczególnijcie co. Zachęcam też do śmiania się np. z mojej reakcji na podpunkt 20, haha. Loga na zamówienie także pojawią się w następnej notce, dlatego jeśli chcecie wesprzeć mnie i przy okazji dorobić się nowego obrazka dla siebie, macie świetną opcję. Tymczasem, widzimy się w następnym poście.

Miłego dnia & wieczoru
Kellow

8 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :). Nie wiedziałam, że tak jak ja grasz na flecie poprzecznym i pianinie :O.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    zycie-oczami-julciacza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)