Menu

środa, 3 lutego 2016

Look z TOP zrobiony pod inspiracją "doła".

helołzerołjestemzeremahaha
Omfly, pomfly, szomf!
no sory, Lanczuś, że Ci robię rozpie**ol swoimi badziewnymi postami na blogu, ale trzeba w końcu wziąć dupę w tłoki i coś napisać
Jako iż ostatnio doświadczam ostatnio TOTALNEGO braku weny na notki o MSP, postanowiłam zrealizować jedyny pomysł, jaki mi wpadł do głowy, kiedy zalogowałam się na konto, a wpadł od razu po wpisaniu hasła. Wyobraźcie sobie, iż pomyślałam, by ułożyć jakiś mega ultra wyczesany look z ubrań TOP, po czym ten pomysł od razu zrealizowałam.
bic bic maj frend *zbole*

Postanowiłam opublikować wpis o jakimś looku wykonanym za pomocą ubrań z TOP. Jednakże nie będzie on zwykłym lookiem.
To będzie WYJĄTKOWY outfit!
Dlaczego?
Otóż robiłam go wczoraj, akurat jak złapałam małego doła. Tak więc enjoy!

TOP'owa przygoda Marci.
Marcia, potocznie mówiąc, wbija do sklepu MovieStarPlanet, który teraz wydaje się wyglądać jak lumpeks, zwłaszcza zakładka z popularnymi rzeczami, gdzie na pierwszym miejscu widnieje najtańsze ubranie zaraz po bluzce za 1 sc.
Nie przejmując się niczym, wybiera coś, co wpada jej w oko - futerko oraz nieodzowne creepersy!


Następnie wybiera jakąś piracką opaskę z drugiej strony...


...aby po chwili zdjąć ją z łba, bowiem zauważyła śliczny wianek, a cóż to by było nie skorzystać z takiej oferty, jaką zaproponowała nam trzecia strona?


Mamy już połowę, jest gud. Bardzo gud.
Teraz wystarczy wybrać jakiś dół, po czym znaleźć odpowiednie barwy na palecie kolorów.


A skoro mamy już okazję, pora by wybrać świecący dodatek, idealnie prezentujący się z wiankiem.


A oto i nasz dół. Stanowią go getry z krótkimi spodenkami.


three hours later
Wuala! W błyskawicznym tempie udało mi się dopasować odpowiednie kolory!
Efekt końcowy:


Nie wiem jak Wy, dla mnie jest wspaniale. Przypomina mi to taką niewinną niewiastę. Świetne połączenie barwy szarej i białej, czyż nie? A te włosy wszystko podkreślają.
Brak mi słów, aby opisać ten majestat, o niebo lepiej prezentujący się z jakimś koszmarnym makijażem:


Kto zgodzi się zakupić stylizację tej kobietki z pofalowanymi włosami przyozdobionymi o kwiaty?

Cóż, to by było na tyle. Mniej więcej tak powstają moje looki, które mimo starań zawsze są brzydkie kciuk nienawiści. Być może ktoś skusi się na kupno owego, ale nie radzę.
Wiem, notka badziewna, następnym razem spodziewajcie się porządniejszej, takiej bardziej... inteligentnej i filozoficznej.
Powiedzmy, iż ten wpis był po to, bym mogła ogłosić, że jeszcze żyję.
Także pozdrawiam & miłego dnia, ja nie umarłam, radujmy się!
~Marcia.


Jakiś bajeczny obrazek na sam koniec, aby wieczór Wam ciekawie minął.

14 komentarzy:

  1. Mogłabym kupić ten look? :p Bardzo mi się spodobał :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też sie on podoba. Super post

    OdpowiedzUsuń
  3. Wtf, co to ma być to na początku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post... Ale co to to na początku??? ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się spodobało to futro, gdy tylko je zobaczyłam. Gnije gdzieś tam w liście życzeń. XD
    W sumie te rajstopy też mi się podobały. Też gniły w liście. :'-)
    Ale dobrze, że napisałaś tego posta, bo przypomniałam sobie o takim jednym looku, który miałam kupić, hahha.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  6. Chce tego looka!!
    Mój styl..

    MIESZANY!:o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)