Menu

sobota, 6 lutego 2016

Konkurs Walentynkowy

Hej, hej!
Konkurs goni konkurs prawda?
Nawet nie wiem, dlaczego tak często je robię. Może po prostu lubię sprawiać ludziom rodość?
Proszę nie shejtujcie mnie za te wszystkie konkursy, ale po prostu...no tak jakoś wyszło.
Tym razem mam dla Was coś fajnego, lepszego i bardziej przemyślanego. O nagrodzie powiem później.

Temat:
Tematem, tegóż to konkursu są oczywiście walentynki, czyli czas, gdy ludzie okazują sobie miłość, lub ryczą do poduszki jacy to oni są nieszczęśliwi. Jest to może trochę naciągnięte święto, ale np. ja lubię robić sobie z kogoś kogo nie lubię bekę. Hahah, te podrobione listy miłosne. Nie ważne.
No, więc ludzie zajmują się, albo całowaniem, albo waleniem tynków (waletynki). Wspaniały okres, prawda? Cmok, cmok.

Co należy zrobić:
Musicie zrobić dla mnie logo o tematyce walentynkowej. Poniżej macie wszystkie konkretne szczegóły:
-tematyka; walentynkowa,
-napis ,,Nate", oraz ,,M a j u $ k a".
-w logu użyjcie wybranego stroju z szafy, lub tego co mam na sobie
Reszta jest do waszej dyspozycji! Liczę na Was!

Nagrody:
Jest to najlepsza część tego wszystkiego. Kurde, chyba zadziwię Was nagrodą, ale...
A może jest ona za mała? Sama nie wiem...
I miejsce - VIP NA TYDZIEŃ chyba, że go już posiadasz to DOŁADOWANIE DO VIPA. Poniżej instrukcja jak to zrobię.
II miejsce - Specjalne pozdrowienie.
III miejsce - Trzy prezenty z listy życzeń.

Instrukcja do vipa:
1. Wybierasz sobie pakiet VIP STAR NA TYDZIEŃ.
2. Klikasz usługę telefoniczną i wyskakuje ci pole z wpisaniem numeru telefonu.
3. Podaję ci mój numer telefonu.
4. Wpisujesz numer w puste pole.
5. Potwierdzam sms wpisując ,,PAY".
6. Cieszysz się vipem!
7. Jej!

Termin:
Swoje prace wysyłajcie od 6.02.2016 r. do 11.02.2016 r. do godziny 20:00.
W ciągu tych pięciu dni musicie stworzyć logo. Po godzinie 20:00 pojawią się wyniki!

Gdzie wysyłacie prace:
Wysyłajcie je pod adres e-mail:
ewastolska@wp.pl
Tak, stworzyłam ten email na potrzeby fałszywego fejsa xD
Po prostu moją pocztę mam tak zawaloną, że...szkoda słów.
W temacie wpiszcie coś w stylu ,,Konkurs" i wyślijcie logo w załączniku i dodatkowo w wiadomości tekstowej. PODAJCIE SWÓJ NICK!!

Chyba już wszystko wiecie. Powodzenia! 
~M a j u $ k a
~Nate

63 komentarze:

  1. Vip?
    ZOSIA JEST W STANIE ZABIC ZA VIPA *zart okej* >.<
    Zglaszam sie.
    Logo wysle jutro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huehuehue, nie pozabijajcie się XDD
      Jej (:
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  2. VIP?! Ja normalnie też chyba byłabym w stanie zabić!!! Nie no, przesada. Nie umiem za dobrze robić logo (sama nie mam), ale dla VIPa wszystko!!! Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zawsze spróbować C:
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Warto, to chyba moja jedyna szansa XD

      Usuń
  3. Wow, super nagroda. 8)
    Kto by nie chciał vipa? Zgłaszam się, a co. XD
    .C

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nagrody, chyba się Zgłoszę ! Logo wyślę niebawem.
    ~jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  5. Biorę udział ; )
    Nick: Jesy <3
    Jedno pytanie (nie jestem pewna więc...) wybrany strój z szafy - Look, czy można samemu coś "zrobić"?

    `•Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej szafy, lub ten co aktualnie mam na sobie. To znaczy, że z mojej szafy możesz coś sama stworzyć :D
      Cieszę się, że bierzesz udział <3
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  6. Kurczę,dobrze,że weszłam... Udział oczywiście biorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! :*
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Aha, mój nick na MSP to: MalinowaModa220

      Usuń
  7. Chyba wezmę udział. Co z tego, że mam vipa. X'DDD I tak nie wygram, ale warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź udział, weź! :D
      To nic, że masz vipa xD
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  8. Ja też robiłam konkurs na VIP'a, heh. XD
    Zgłaszam się, a co!
    Nick: Wirtualna Lala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłaś a teraz możesz sama go dostać 8)
      Jej! <3
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Wątpię w to, ale może uda mi się wygrać w coś innego! :)

      Usuń
  9. Ohoho, niezła nagroda.
    Miałam się nie zgłaszać, ale mam teraz trochę czasu, więc zrobię logo ;D

    Nick: Laarie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście,że biorę udział.
    Nick : Dagmara banahiewicz ( Dagmara z małej) i nazwisko też.

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście raczej nie wezmę udziału, jednakże życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  12. PS: Zapomniałam, mój nick: milakotek73

    OdpowiedzUsuń
  13. Zglaszam sie do konkursu.
    Nick: kornelia123lol
    Niedlugo zaprosze cx

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę wszystkim biorącym udział powodzenia! c:
    Ja może zrobię logo.
    ~ Sandra

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się. Można zrobić kilka obrazków? A, i P.S. Teraz trzeba jeszcze napisać jakieś 4 cyferki (też ci je przesyłają SMS-em). To może temu, kto wygra napisz to na pw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, aczkolwiek pod uwagę biorę jeden ;) Hm, jeżeli wyskoczą mi ,,4 cyferki'' to naturalnie, że napiszę je zwycięzcy :)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  16. Logo wysłane ;3 Na pewno nie wygram :'(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się c:! Jedynie potrzebuję mieć Cię w znaj., a nie mam :/. Masz limit czy można spokojnie zaprosić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spokojnie zapraszać :D
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Okej, potem zaproszę ;).
      Mój nick: Mów mi szalona
      (moja nazwa jest głupia ugh)

      Usuń
  18. Chyba zrobię logo. No, bo czego nie robi się dla VIPA? Nick: martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to nawala wszystkiego na logo. <---tego nie było. Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, ale jest jeden maluteńki problem...
    Nie mogę Cię zaprosić do znaj, bo mam limit :(
    Pozdrawiam,
    ~ Martha
    ~ Rochelle

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobię tylko musze Cie zaprosić do znay. Mhm... Limit to usunę kogoś. Nie dlugi zrobię c:

    OdpowiedzUsuń
  22. Zastanawiam się, czy wziąć udział. Ale z drugiej strony mam już VIP na rok i wystarczającą ilość sc, więc gdybym już to nawet wygrała (co tak czy inaczej jest mało prawdopodobne), to w sumie nie cieszyłabym się z tego tak, jak osoba która nie posiada tej plakietki i odebrałabym komuś innemu szansę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłaś mnie tym VIP'em... XD
    Oczywiście, że zrobię. Mój login to MalinaDunia, niedługo zaproszę do znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zglosze się :P i tak mi się nie uda bo zgłosilo sie duzo sob które maja wprawe w robieniu log. Ale co tam! Jeszcze dzis wyśle (postaram się)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiedziałaś mi o tym konkursie wcześniej, wiedziałam przedwcześnie. B) Huehue. Zgłaszam się!


    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!

    Można dodać jakiś cytat?

    Nick: ###supergirl

    Pozdrawiam

    JulCzii♡

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ;D nick ; szakira lopez

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!

    Można dodać jakiś cytat?

    Nick: ###supergirl

    Pozdrawiam

    JulCzii♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się, co mi tam?
    Nick:Kraliza 2
    ~Little me

    OdpowiedzUsuń
  31. ,,Raz kozie smierc", zglaszam sie.
    Nick: 0Kladzia0
    Skusilas mnie glowna nagroda, lecz moje szanse na wygrana sa mizerne, zglosilo sie sporo swietnych osob. Powodzenia zglaszajacym sie.
    Mam jedno pytanie, mianowicie: czy ewentualnie moglabym ukazac logo dla Ciebie, nieco wczesniej w poscie?




    'Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz! ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  32. Uhu, chyba zrobie dwa, bo tyle wspanialych osob ze leze c":

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XD Moim zdaniem te, co pokazywałaś jest śliczne. <3

      Usuń
  33. A jak nie mam cie w znaj, to jak mam zrobić logo? :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba się spuźniłam, ale co tam xd
    mój mail: loret@poczta.onet.pl
    nick:loreta 987

    OdpowiedzUsuń
  35. Rozmyśliłam się i jednak się zgłoszę #aco. XD
    -nick: Lanche
    -gmail: LuizaMSP123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja juz wyslalam 😃
    Nick: PatkaXDX3
    P.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)