Menu

poniedziałek, 22 lutego 2016

KONIEC PRZERWY! + 5 look'ów TAG [EDIT]

Hej, hej!
Z tej strony Nate, która niedawno zrobiła sobie przerwę. Mam dla was wspaniałą wiadomość, a mianowicie wracam! Jest tego oczywiście powód, który uważam za słuszny. Na blogu spadają wyświetlenia i to dość drastycznie. Poinformowała mnie o tym oczywiście Luiza. Postanowiłam coś zrobić i chcę, aby pojawiało się więcej postów z mojej strony. Jest to niewykonalne w tym czasie, ponieważ jak już wspomniałam w poście o mojej przerwie pragnę te ferie spędzić nie siedząc tylko i wyłącznie przed komputerem. Sytuacja nie pozwala mi siedzieć bezczynnie, więc pisze tego posta i będę pisała już do końca.
Na Emily jeszcze nie wracam, bo sytuacja tego nie wymaga. Postaram się na wannach pisać posta przynajmniej co dwa-trzy dni w czasie ferii, potem się zobaczy. Mam nadzieję, że to zrozumiecie i nie będzie pod tą notką zbędnych pytań. Chyba możemy już zaczynać tego posta.
O zaistniałej sytuacji dowiedziałam się całkiem niedawno, ponieważ tuż przed chwilą. Nie mam dużo czasu, ponieważ jest godzina 22:18, a chcę to jeszcze dzisiaj opublikować. Mam nadzieję, że wyrobię się przynajmniej do północy. Nie jest to post pisany od niechcenia, ponieważ mam wenę i chęć.
Martika na Emily zrobiła ostatnio 5 look'ów TAG. Bardzo spodobał mi się, owy tag i postanowiłam go zrealizować, ponieważ ja za nim coś wymyślę potrzebuję troszkę czasu, a tak, owego nie posiadam zbyt dużo. Okej, więc może szybciutko wam wytłumaczę o co chodzi. W tagu chodzi o to, że muszę przedstawić pięć looków (opisując je) pasujących do danych...kategorii? Chyba tak.
Zacznijmy!

1. Look, który dzisiaj bardzo ci się spodobał?
Dzisiaj w ogóle nie byłam na moviestarplanet, także nie spotkałam żadnych pięknych looków. Na potrzeby tego tagu przeglądłam sobie forum, moich znajomych i znalazłam idealny look do tag kategorii. Bardzo mi się spodobał i postanowiłam go tutaj umieścić. Należy on do sofi@123 i wygląda właśnie tak:
Stylizacja strasznie mnie urzekła nie tylko dobrze dobraną kolorystyką, ale, także elementem zwierzęcym, który pasuje tutaj wprost idealnie. Panuje tu taki bałagan kolorów, że w pewnym momencie nie wie się czy w danym elemencie jest kolor biały, czy też szary. Krócej ujmując jest tutaj pozytywny misz-masz, lub ,,pozytywny bałagan''. Warto popatrzyć tutaj na twarz, która jest delikatna, oraz co najważniejsze dziewczęca. Kolczyk w nosie nie zmienia tego charakterku, a tylko ulepsza całość i nadaje kształtu noskowi. Stylizacja jak najbardziej jest moją ulubioną z pośród wszystkich dzisiaj zobaczonych. Zajrzyjcie sobie na profil moviestars - ma ona tam jeszcze więcej przecudnych looków.

2. Look, który kojarzy ci się z jakąś sławną osobą?
Tutaj wybrałam coś dosyć specyficznego i chyba takie coś nie było zamiarem, tejże kategorii, ale chyba może być. Jest to osoba/postać fikcyjna a mianowicie Arielka. Przynajmniej z nią kojarzy mi się ten look autorstwa Lanelly. A, oto jej dzieło:
Nie zbyt przypadł mi do gustu ten look. Jest tego bardzo dużo powodów. Pierwszym z nich jest niekolorystyczność, a ja preferuję sobie właśnie dobre dobranie kolorów. Drugim - nie przepadam za takimi stylizacjami. Ogółem użytkowniczka dostaje wielkiego plusa za twarz, która również jest typu dziewczęcego. Jasno-różowe usta, oraz pięknego koloru oczy, czyli to co uwielbiam. Inne jej looki są cudne, dlatego możecie zaglądać.

3. Look, który ubrałabyś na randkę?
Tutaj kierowałam się bardziej w stronę pierwszej randki, czyli takiej, w której trzeba pokazać się od tej prawdziwszej strony. Oczywiście musiała tu być mała ilość makijażu, oraz mało wyzywające ubrania. Wybrałam look użytkowniczki/blogerki Sspectra.
Look przypadł mi do gustu i bardzo się spodobał. Zastanawiam się tylko, dlaczego ta moviestar jest chora. Po czym tak sądzę? Spójrzcie sobie tylko na tę twarz, a ujrzycie czerwone plamki. Moim zdaniem psuje to cały efekt, ale nie chcę się za bardzo czepiać, także przejdę może już do zalet tego wszystkiego. Delikatna dziewczęca twarz, dobrze dobrana kolorystyka, ten cudny wianek na włosach, oraz moje ulubione baletki, które cieszą się popularnością. Cud miód i duuuużo malin! Poza tym, prócz włosów (chodzi o farbe) look jest idealny na pierwszą randkę. 

4. Look, który twoim zdaniem jest niewypałem?
Niewypałem okazał się look użytkowniczki, której nicku nie podam, ponieważ mogło, by to ją urazić. Dajmy na to, że jest to anonimowa postać. A, oto wspomniany look:
Jak wiecie nie lubię zbytnio niekolorystycznych stylizacji, także już pod tym względem można uznać to za niewypał. Nienawidzę tych włosów, ponieważ kojarzą mi się z moimi, gdy dopiero wstanę #skrytetajemnicenatalki. Elementy różnią się materiałem co, także nie wygląda tutaj estetycznie. Twarz jest bardzo delikatna i tak jak u większości - iście dziewczęca. Wiadomo, że to już sprawa gustu, ale jeżeli mam wybierać to mój wybór uważam za słuszny.

5. Twój ulubiony look, który sama zrobiłaś?
Tutaj długo się zastanawiałam, ale jednak wybrałam coś co zrobiłam już bardzo (może nie, aż tak) dawno temu. Szmat czasu! Muszę go tylko wygrzebać pośród moich wszystkich looków...jest! Look nazywa się ,,169 ♥'' i jest on - jak już zresztą wspomniałam - zrobiony dawno. A, oto on:
Bardzo mi się podoba. Wybrałam go, dlatego, że kojarzy mi się z sławą, hajsem, swobodą, oraz co najważniejsze z 2012 rokiem kiedy to taki panował styl. Zrobiłam go w czasie, gdy pobierałam muzykę tacie na pendrive. Wyszedł mi idealnie! Może ten czarny krzyż jest odrzucający, ale chyba nie wygląda tak źle. A wam podoba się? Postawiłam tutaj na kolor miętowy, czarny, oraz biały. Idealnyyyyyyyy(...)yyyy!

[EDIT] NOMINUJĘ:
Lanche
Aieska
Emi Caffe

To, by było już na tyle w tym poście. Spodobał wam się? Wyraźcie swoje szczere opinie w komentarzach. Ja już będę kończyła. Jak na razie nie dodaję loga, ponieważ już mi się nie podobają takie ,,dopiski''. Kobieta zmienną być...
Pa!
~M a j u $ k a
~Nate
                       

12 komentarzy:

  1. Super post jak zwykle! Heh... Jesli chodzi o look który twoim zdanie jest niewypałem to z tymi włosami da się cos zrobic. Kolor bialy i taka fajna chustka. Hehehehe. A tak btw. Wiesz ze odeszłam z emily?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Tak wiem, też mam taki zamysł, ale nwm ;/
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  2. Świetny post! Stylizacja Sspectry jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. witam serdecznie! dziękuję za użycie mojego looku w pocie(?), dunno jak to określić
    jak to nie wiesz, czemu postać jest chora? pierwsza randka, chora ze stresu! (za dużo Słodkiego FlirtuXD)
    post świetny, looki całkiem fajne, jednak nie mój styl kompletnie ;p

    http://sspectra-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post. Zresztą ja Cię nominowałam już na samym początku stworzenia przeze mnie Tag'u. Zapomniałaś tylko na koniec nominować kogoś ;v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przepraszam, kompletnie nie wiedziałam, że mnie nominowałaś. Spisywałam pytania z Emily, a tam (chyba) nie było takiego czegoś. Już poprawię i nominuję kogoś ;)

      Usuń
  5. Super post! Ja jutro robię to wyzwanie. :D

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :D


    mila-i-msp.blogspot.com
    Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, bardzo lubię ten tag :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Zakochałam się w Outfit'cie Sspectry. ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)