Menu

sobota, 13 lutego 2016

Boonie and MovieStar #4


Z tej strony Lanche, Luiza - jak kto woli. Tak, wiem. Nie pisałam bardzo długo (pomijając notkę, w której wyjaśniłam całą sprawę z edytowaniem postów), ostatni normalny wpis był gdzieś pod koniec grudnia, chyba jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, zresztą nie pamiętam już. Dlaczego nie pisałam? Najpierw konkurs na redaktora i sprawa z grzebaniem w notkach, później robiłam nowy wygląd bloga (oprócz menu rozwijanego, które stworzyła Marcia)... Wiem, że i tak nie usprawiedliwia mnie to do końca. Po prostu przepraszam.
Dzisiaj w końcu postanowiłam wziąć się w garść i coś napisać. Jak widać po tytule notki, na dzień dzisiejszy startuję z nowym odcinkiem z serii "Boonie and MovieStar". Ktoś w ogóle pamięta tę serię? [*] Dla przypomnienia - polega na tym, iż odwzorowuję trzy Boonie'sy na mojej MovieStar. Opisuję każdego wirtualnego zwierzaczka, a także Outfit, który udało mi się stworzyć. Serdecznie zapraszam do czytania! (:

~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 



Na ogół ten Boonie kojarzy mi się z zimowym oraz świątecznym klimatem. Został dodany zapewne niedawno, wygląda na jednego z nowszych, poza tym znajduje się w zakładce "Nowe". Jest w jasnoniebieskiej kolorystyce, lecz po bokach widnieje ciemniejszy odcień. Znajduje się na nim czarny, niewysoki cylinder wraz z różową kokardką. Posiada również szalik koloru kokardki (różowy), a także malutkie, błękitne oczy oraz pomarańczowy nos. 


Jeśli chodzi o samą stylizację, posiada ona dosyć elegancki, jak i typowo dziewczęcy styl. Mogę tak stwierdzić patrząc na niektóre dodatki, np. kokardkę na włosy, czy spódniczkę. Ma też taki zimowy, troszeczkę świąteczny klimat, jasnoniebieski kojarzy mi się ze śniegiem, nie wiem dlaczego. Fryzura jest w kolorze jasnego blondu, lekko falowana, przypomina mi trochę "hollywoodzkie loki", czy jak to się nazywa. Nie wiem, dlaczego ją wybrałam, ale bardzo mi się podoba. Widnieje na niej czarny kapelusz, który kompletnie nie pasuje do reszty ubrań kolorystycznie. Na nim można dostrzec różową, niewielką kokardkę, lekko się błyszczy. Jeśli chodzi o kwestię bluzki, jest ona w jasnoniebieskiej kolorystyce. Posiada również bufiaste rękawki, a także koronkę. Uwielbiam ją! Moim zdaniem, nawet dobrze współgra z resztą projektu, w szczególności kolorystycznie.
Spódniczka jest bardzo krótka oraz przewiewna. Na górze możemy dostrzec różnorodne odcienie różu, zaś na dole delikatny niebieski. Przypomina mi to tzw. "ombre". Buty - są to zwyczajne w świecie czółenka, na dosyć krótkim obcasie ze "wstążką" na kostce. Przed zmianą kolorów miały na sobie panterkę. Są w kolorach takich jak różowy, czy niebieski. Szczerze mówiąc, średnio mi się podobają. Ich kształt i budowa niezbyt mnie przekonuje, raczej nie kupiłabym ich. Wracając do kwestii akcesoriów - zdecydowanie zabrakło mi tutaj szalika, zapomniałam go dodać, ups. Jest to jeden z minusów tego Look'a. Całość kosztuje ponad 3k wirtualnych pieniążków, potocznie zwanych StarCoin's, a dokładniej - 3350. Cena jest zdecydowanie za wysoka. Jest również dostępny dla użytkowników z plakietką VIP.


~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


SKŁAD:

 buty Wild Print, 850 SC
● spódniczka Cute and Safe, 575 SC, VIP
 bluzka In The Spotlight, 525 SC 
● kokardka Star Bow, 300 SC, VIP
● kapelusz School Bowler, 400 SC
● fryzura Pretty gamer girl, 700 SC





~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


KOLORYSTYKA:



~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 



Ten Boonie jest taki... nadzwyczajny, zdecydowanie różni się od innych Boonie'sów. Przez te "różki", a właściwie to rogi, jest taki, można rzec - unikatowy. Jest w brązowej kolorystyce, aczkolwiek można zauważyć również trochę różu w jasnym odcieniu. Przy oczach widnieją biało-kremowe, dosyć duże "plamy". Jeśli jesteśmy przy temacie oczu, są one tak jak reszta ciała wirtualnego zwierzaczka brązowe. Noska właściwie nie widać, zlewa się on z futerkiem. Dzięki rogom, o których wspominałam już wcześniej, przypomina mi jelenia.


Gdy zobaczyłam te włosy, od razu pomyślałam, że muszę wziąć je do tego Look'a. Według mnie, bardzo przypominają te "rogi" u Boonie'sa. Są one bardzo proste, ich kolorystyka to brąz połączony z blondem. Na rogach widnieją delikatne, białe kwiatki. Jeśli chodzi o kwestię bluzki, użyłam tutaj sweterka. Jest on różowo-pastelowy oraz posiada brązowy kołnierzyk, a także rękawki tego samego koloru. Szczerze mówiąc, gustuję w takich sweterkach, lecz połączenie brązowego i pastelowego koloru niezbyt mi się podoba. Widnieją tutaj również różowe rajstopki z króciutkimi, brązowymi szortami. Jako butów użyłam zwyczajnych, klasycznych creepers'ów - pasują wręcz do wszystkiego. Są brązowe, aczkolwiek można zauważyć różowo-pastelowe, bardzo wysokie podeszwy i sznurówki. Sam styl Outfit'u jest typowo dziewczęcy, kojarzy mi się troszkę z zimowym klimatem, może dzięki temu sweterkowi.
Przejdźmy do ostatniej "kategorii", a mianowicie akcesoria - zdecydowanie ich tutaj zabrakło. Dodałam jedynie perłowe, niewielkie kolczyki w białej barwie. Przez ich brak Look jest troszeczkę pusty. Jest w ciepłych barwach, chociaż tak jak już mówiłam, połączenie różu a brązu niezbyt mi się podoba. Aby kupić ten projekt, potrzeba 1775 StarCoin's + 6 diamenty. Cena jest w miarę okej. Dzięki diamentom, jest dla użytkowników VIP.


~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


SKŁAD:

● kolczyki Fabulous Pearls, 375 SC,
● sweterek Taking it Easy, 500 SC
● buty Creeperettes, 400 SC
● szorty z rajstopkami Covered, 500 SC
● peruka Pack Leader, 6 DM




~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


KOLORYSTYKA:




~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 



Ten wirtualny zwierzaczek jest w żółtej kolorystyce, można zauważyć również odcienie pomarańczowego (np. czupryna), niebieskiego, a nawet różowego, czy brązowoczarnego. Moim zdaniem, Boonie ten nie różni się praktycznie niczym od innych Boonie'sów - posiada jedynie inne oczy, niż reszta, kojarzą mi się one z Anime, Otaku i tymi innymi. Są one wydłużone, z pewnością o wiele większe od tych "tradycyjnych". Jeśli chodzi o cenę, wydaje mi się ona bardzo droga, aczkolwiek teraz to normalka - niektóre zwierzaczki kosztują nawet 10 tysięcy StarCoin's, a ten 5k, czyli o połowę mniej, w sumie nie jest tak tragicznie. Zdecydowanie powinni obniżyć tę sumę.


Z pewnością Look ten lepiej prezentowałby się w pastelowych, bardzo delikatnych barwach, aczkolwiek kolorystyka zwierzaka mi na to niestety nie pozwalała. Styl tego projektu jest tak właściwie szkolny, kojarzy mi się ze szkolnym czasem, może to przez tę fryzurę, bluzkę i spódniczkę. W każdym razie, zadbałam też o eleganckie akcenty typu kolczyki, czy czółenka. Jeśli chodzi o fryzurę, jest ona w kolorze pomarańczowym, właściwie to po prostu rudym. Są to upięte dwa kucyki, sięgające, dajmy na to - prawie do pasa. Widnieje na niej delikatna grzywka na bok. Jeśli chodzi o kwestię akcesoriów, możemy zauważyć tutaj przede wszystkim czarny kapelusz i kolczyki, również tego samego koloru. Kolczyki zostały zrobione na wzór sławnej popowej piosenkarki Ariany Grande Butery, zresztą (chyba) pojawiły się w motywie o niej oraz można zauważyć je w najnowszym teledysku "Focus". Zaś kapelusz - można powiedzieć, że nawet mi się podoba, ale moim zdaniem ma troszkę za przestarzałą szatę graficzną. Dodałam również rumieńce, jednakże strasznie słabo je widać, są prawie że niezauważalne. Widnieje tutaj żółta bluzka z "wycięciem" na brzuchu. Posiada czarny kołnierzyk oraz realistyczny nadruk oka, z którego spływają łzy.
Postawiłam na bardzo krótką spódniczkę typu mini. Jest tak jak bluzka w kolorze żółtym, ma na dole czarny "pasek". Spódniczka nie jest zbytnio w moim stylu, na dodatek ma troszeczkę słabą szatę graficzną, jednakże myślę, że nawet dobrze współgra z resztą ubrań kolorystycznie. Jako butów użyłam zwykłych czółenek na niewysokiej podeszwie. Są pomarańczowe i posiadają czarne, poziome paski. Kojarzą mi się z letnim klimatem - pamiętam, gdy użyłam ich do wakacyjnego Look'a. Przyszedł czas na cenę - projekt ten możemy zakupić za 3550 StarCoin's, moim zdaniem to bardzo drogo, jak na taki Outfit.


~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


SKŁAD:

● kolczyki Fluffball, 300 SC,
● kapelusz School Bowler, 400 SC,
● rumieńce Freckles, 450 SC,
● buty Cool Off, 600 SC,
● spódniczka Geometric Skirt, 500 SC,
● bluzka All seeing Eye, 750 SC,
● włosy Fireball, 550 SC.





~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


KOLORYSTYKA:



~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ x ~ 


To już wszystko, jeśli chodzi o dzisiejszy post. Prosiłabym o komentarz, ponieważ posta tego pisałam dosyć długo. Jeszcze raz bardzo przepraszam za taką długą przerwę w pisaniu, postaram się ją wynagrodzić, obiecuję. Dzisiaj żegnam się z Wami nowym logiem, tym razem nie o tematyce walentynkowej.
Do zobaczenia,



/L.
Lanche | Luiza


18 komentarzy:

  1. Świetna notka, śliczne looki. ♥


    Konkurs na redaktora! --> msp-razem-z-agnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ^^ Śliczne looki

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest za MS po lewej?
    Fajny post! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤
      W sensie na nagłówku czy gdzie? XD

      Usuń
    2. Czyj to w końcu jest blog? Porshi? Lanche?

      Usuń
    3. Porshi.
      /Pani Pomarańcza z telefonu kuzyna

      Usuń
    4. Pani Pomaranczo, czy na msp jesteś Kimkama?

      Usuń
    5. Tak, ale rzadko wchodzę na kimkame.
      Moje nowe konto to Wirtualna Lala C:

      Usuń
  4. Jest post super <3
    ~błąd szyku wyrazów w zdaniu się
    Objawia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)