Menu

piątek, 26 lutego 2016

#AkcjaReaktywacja

Gutenjour!
   Czy ktokolwiek poznaje to przywitanie? Czy są tu osoby, które mnie pamiętają? Z tej strony Invio! Tak, we własnej osobie. Na wstępie wspomnę, iż nadal mam karę (hihi). Szczerze mówiąc, nie chcę się jakoś rozpisywać na samym początku, więc może przejdę do sedna.

   Chyba każdy z nas zauważył, że 90% blogów o MSP. Jest to spowodowane brakiem pomysłów, ciągłym gownoburzami oraz najczęstszycm powodem - ludziom nudzi się ów gra. Pojawia się również brak motywacji ze strony czytelników. 
    Tytuł tego posta jest dziwny, prawda? Otóż ja, wraz z Zosią/Conves, postanowiłyśmy założyć akcję "Akcja Reaktywacja". Polega ona na pomaganiu innym blogom, czyli tym, które upadają. Może jeszcze wyjaśnię zasady:

> W akcji może wziąć udział KAŻDY, KTO MA DUŻO CZASU.

Amen. Jedna jedyna zasada. A teraz może jeszcze wyjaśnię, jak pomagać?

> Piszemy w komentarzu swoje pomysły na posty (ORYGINALNE, NIE POWTARZALNE).
> Podpisujemy się swoim nickiem na MSP.
> Jeśli jesteśmy dodani na bloga, który potrzebuje pomocy - wykorzystujemy jakiś pomysł innych komentatorów, ALE w nazwie notki musi znajdować się hashtag "#AR" oraz w poście należy napisać autora danej serii. 

    Raczej to wszystko o naszej akcji. Pamiętajcie, że jeśli chcecie pomóc jakiemuś blogowi napiszcie mi na maila inviomsp@gmail.com info oraz adres bloga, a ja Wam załatwię miejsxe w załodze ;)) Mam jeszcze ważną informację - ZGLASZAJCIE W KOMACH BLOGI, KTÓRE POTRZEBUJĄ POMOCY.

    Ślicznie dziękuję za przeczytanie i udział w akcji. Jest to wielkie wyróżnienie!

~'.Inviolka

29 komentarzy:

  1. Oh, nie wiedziałam, że Invio jeszcze żyje :") ^wcale nie zaczynam gównoburzy^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha
      nie bardzo rozumiem o co ci chodzi

      Usuń
    2. Proszę, nie udawaj. Wszystkich pouczasz, a sama dopiero zmartwychwstałaś. Rozumiem, że masz karę, ale jeśli już zaczynasz pisać, to dokończ to. :)))

      Usuń
    3. ola, o chuj Ci teraz chodzi
      kogo pouczam? :'))
      poza tym post jest dokonczony, mozesz bardziej rozbudowac swa wypowiedz?

      Usuń
    4. Julciacz, czy jakiego tam gówna wymyślono (nie ten sens, co zapewne myślisz), nie wtrącaj się. Nawet nie wiesz, do czego próbuję dojść, a to ważniejsze, niż twoja opinia "Boze".

      Kogo? Kur, nie wiesz? Pomyśl. Mogę rozbudować. Chodzi ogólnie o Twoje pisanie, nie dokończenie posta. Ani innych. Nie wiesz o co Chodzi, domyśl się. Zobaczysz, jeśli się wczujesz, proszę, nie pytaj mnie, sama wiesz.

      Usuń
    5. Nie za bardzo rozumiem sensu tej spiny, jeśli tak to mogę nazwać. Milko, jeśli masz coś do powiedzenia to zrób to w sposób delikatniejszy. :)) Prosiłabym też nie przeklinać, zresztą pisałam to w regulaminie komentowania.

      Usuń
    6. Lari, wiem, że jest dokończony. O co innego mi chodzi. Lanche, nie wcinaj się. Może i jesteś adminką, ale ja nie ujmuję cię za nią. Za bardzo się rządzisz, odkąd dostałaś tę posadę. Nie chcę wywoływać gównoburzy, nic w tym stylu. Julka powinna wiedzieć, o co chodzi. Jeśli nie, to trudno, nie mam ochoty już o tym pisać.

      Usuń
    7. Nie wiedziałam, że ludzie do tego stopnia zazdroszczą mi rangi administratora, serio. Ty masz swoje zdanie, ja mam swoje zdanie. Ale mogłabyś mi przynajmniej wytłumaczyć, dlaczego ,,za bardzo się rządzę"?

      Usuń
    8. Na wannach jestem czytelnikiem, a czytelnik na blogu widzi więcej, niż załoga.

      Sama powinnaś wiedzieć. Akh, wcale nie zazdroszczę, bo i tak o msp nie mam zamiaru już blogować.

      Usuń
    9. ,,sama powinnaś wiedzieć", kurde, ale Ty tajemnicza jesteś.

      Usuń
  2. Sama chciałam zrobić podobną akcje c: Świetny pomysł! #AR

    OdpowiedzUsuń
  3. Emily, ale wątpię żeby ktoś w ogóle pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pomysł. Może by zacząć serię, w której sprawdza się randomowych graczy? Będzie to polegało na tym, że co każdy odcinek tworzymy nowe konto i pytamy się innych graczy, jak np. zrobić dobry film, gdzie znajduje sie jakaś animacja itp. Po "doswiadczeniu" podsumowujemy, ile osób pomogło^^. Mój nick na msp to Sweet#ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. To już nie ma sensu. Kto będzie czytał blogi? Nikt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze jest to, że gdybym była adminką, zgłosiłabym Abieskę, ale uważam, iż to decyzja właśnie administratorek, a nie redaktorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie pomoc powinna uzyskać Kathey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! C; Ten blog potrzebuje pomocy, jak i zarówno skarpetkowe-msp.

      Usuń
    2. Masz rację! C; Ten blog potrzebuje pomocy, jak i zarówno skarpetkowe-msp.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)