Menu

niedziela, 14 lutego 2016

♥ 5 look'ów TAG + look + loga ♥


HOLA A TODOS!
Wpadłam ostatnio na dość interesujący pomysł, mianowicie na zrobienie look'owego TAG'u. Na czym będzie on polegał? Sądzę, że nie ma tu za bardzo co tłumaczyć. Zobaczycie i szybko się połapiecie. Oczywiście na koniec nominuję kilka osób z blogów o MSP. To co, zaczynamy?

   ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
   Look'owy TAG
1.  Look, który dzisiaj bardzo Ci się spodobał.

Jest nim look Kornelii (kornelia123lol). Jest taki świeży. Wspaniale połączyła kolory oraz dobrała dodatki. Nic dodać, nic ująć!
2. Look, który kojarzy Ci się z jakąś sławną osobą.

Jest to stylizacja Callies, czyli znanej Wam wszystkim Jesy <3. Kojarzy mi się on naturalnie z Arianą Grande, która wyglądała bardzo podobnie w piosence ,,Focus".
3. Look, który ubrałabyś na randkę.
 


Outfit jest autorstwa Wintelle. Podoba mi się, że nie jest elegancki, tylko zdecydowanie na luzie. Najprawdopodobniej zrezygnowałabym z kwiatków oraz na pewno nie miałabym niebieskich włosów, ale kiedy zobaczyłam ten look, to od razu się w nim zakochałam.

4. Look, który Twoim zdaniem jest niewypałem.

Musiałam wstawić screen profilu, ponieważ ta jakże 'cudowna' stylizacja nie była zapisana. Należy ona do oryginalnego użytkownika teletubisEbola.
5. Twój ulubiony look, który sama zrobiłaś.
 

Zrobiłam go gdzieś na początku stworzenia konta Laarie. Pozbyłabym się teraz tylko czarnych tatuaży, które w tym momencie wydają mi się zbędne.
Nominacje
>Emi Caffe
>Tori
>Lanche
>Cordelie
>MalinaDunia
>jaija001
▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
Look

Look stworzyłam z myślą o Walentynkach. Co prawda nie jest on w kolorach, które kojarzą się z tym dniem, ale sądzę, że mimo wszystko wygląda elegancko, delikatnie i bardzo zmysłowo. Cena wynosi zaledwie 2050 starcoins oraz 6 diamentów. Chciałam na początku, aby stylizacja nie zawierała rzeczy dla vip'ów ani za diamenty, jednak nie mogłam się oprzeć nowym włosom i zmusiłam się do dodania ich do tej stylizacji. Uważam, że zrobiłam to słusznie. Ewentualnie mogłam wybrać któreś z kategorii 'upięcia', ale te również wyglądają zjawiskowo i fajnie wpisują się w klimat. Spódnica znajduje się wysoko i zakrywa brzuch, który odsłoniła krótka bluzka z koronką. Buty jako jedyne nie pochodzą z najnowszego motywu. Zamierzałam dać jakieś delikatne balerinki, ale nie mogłam znaleźć żadnych odpowiednich. Teraz trochę żałuję, że nie kontynuowałam swoich poszukiwań. Z dodatków wybrałam tylko naszyjnik, ponieważ nie chciałam przesadzać z ilością biżuterii. Słusznie postąpiłam.
Paleta

Skład


▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
Loga


Logo zrobiłam z myślą o Klaudii. Przepraszam, że nie zastosowałam się do wymagań, jednak w pewnym momencie stwierdziłam, że będę je robiła bardziej po swojemu. Oczywiście jeśli chodzi o charakter logo, będę starała się Wam dogodzić, ale kwestię doboru stylizacji będę pozostawiała już sobie, ponieważ zdecydowanie preferuję dobierać outfit'y do tła, niż tła do outfit'ów. Starałam się, aby podpis był bardzo dziewczęcy. Niewiarygodnie spodobał mi się Twój obecny look, więc chciałam, aby tło był z jakimś motywem kwiatowym. Nie musiałam długo szukać. Bez problemu znalazłam takie w swoim folderze ze zdjęciami z tumblr'a. Uwielbiam dodawać wartościowe cytaty, więc i tutaj się bez niego nie obyło - ,,We were born to be real, not to be perfect".


Kolejne logo zrobiłam dla Szakiry Lopez. Mam nadzieję, że spodoba Ci się ono tak bardzo jak mi. Starałam się nie przesadzić zbytnio z efektami, a skupić się w szczególności na wyeksponowaniu napisów (,,The best is yet to come" - Najlepsze jest jeszcze przed nami), które odgrywają tu kluczową rolę, jak i Twoja moviestar. Na dole dodałam kwiatki z picmonkey'a, które sprawiają, że nie jest tu zbyt pusto. To chyba wszystko, co chciałam Ci przekazać. Oczywiście czekam na Twoją szczerą opinię.


Ostatnie zrobiłam dla Kornelia123lol, czyli Marty. Prosiłaś mnie o tło z chmurami, więc oto i one. Nie wiem czy look, który dobrałam podoba Ci się, ale musiałam zrobić taki, żeby pasował. Wstawił tu cytat, który przypadkiem zauważyłam szukając tapety. ,,Everything happens for a reason" - Wszystko dzieje się z jakiegoś powodu. Sądzę, że jest to bardzo mądre powiedzenie, które należy wziąć sobie głęboko do serca.
 
To już wszystkie loga. Niestety większość osób nie zaprosiło mnie do znajomych, choć wyraźnie powiedziałam, że to Wy macie się o to pofatygować. Możliwe, że o kimś zapomniałam, mimo że miałam go w znajomych, więc z góry przepraszam. Jeśli chcecie dostać taki podpis, to przypomnijcie mi w komentarzu.
 
 ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬
 
Teraz nie pozostaje mi nic innego, jak pożegnać się. Dziękuję za przeczytanie notki. Mam nadzieję, że nominowane osoby zrobią TAG na obojętnie jakim blogu, oraz że spodobał się Wam. Oczywiście najlepiej by było, gdyby Wasze opisy było troszkę dłuższe. Moje są takie, a nie inne, ponieważ potraktowałam ten TAG tylko jako dodatek. 
To do zobaczenia, Kochani!
 
 
/Iv
 


24 komentarze:

  1. Dobrze ze mnie nominowalas
    Inaczej wiesz
    Hwhzhjddjskdmcjdns
    Supciak post

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko post, loga śliczne! Dzięki za nominację. B)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!
    Dziękuję zarówno za logo, które jest naprawdę prześliczne, jak i za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki za cudowne logo! <3 Z pewnoscia bede uzywac. ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny post! Wyślę Ci artbooka na logo. Mam limit :'(
    Kto mnje nominuje? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porządku.
      Wyślij tu ------> ivvka@outlook.com (tam nie ma "w", tylko 2 x "v")

      Usuń
  6. Świetny post oraz śliczne loga ;3



    mila-i-msp.blogspot.com <--- Konkurs na redaktora! Przepraszam za reklamę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację, skorzystam na bank! <3
    Ojejka, moja skleroza. Oczywiście zapomniałam cię zaprosić. T_T Jutro to nadrobię; moje wymagania co do loga się nie zmieniają: proszę o użycie jednego z nowszych looków lub tego, który mam na sobie. Jak ci się chce, możesz stworzyć coś sama z ubrań z mojej szafy.
    .C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok ;3 Logo będzie gotowe najprawdopodobniej w poniedziałek, bo wyjeżdżam i wracam w niedzielę.

      Usuń
  8. Świetny post c:
    Fajny Tag ; ) (mój look tam jest hsh B))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post! Genialne loga! :o

    OdpowiedzUsuń
  10. MÓJ LOOK ONIE XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Świetny post, z nominacji oczywiście skorzystam! Kreatywny i interesujący pomysł na TAG.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobisz mi logo? <3 Nick na msp : maximilliana

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne loga ^^ Mam pytanie, z czego korzystasz, żeby zrobić takie jakby obrysowanie postaci (Nie mogę się wysłowić, chodzi mi o kontur (: ). Post jak zwykle super <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)