Menu

czwartek, 25 lutego 2016

5 Looków TAG (+ Illuminacka Przygoda Marcii).

Omfly, pomfly, szomf!
Z tej strony Marcia, która jak zawsze robi z siebie debila przygotowała dla Was TAG pod nazwą ,,5 Looków TAG"! Nominację JA WIEDZIAŁAM, ŻE JĄ DOSTANĘ dostałam od Nutelli, za co jej serdecznie dziękuję. Nie przedłużając, zacznijmy!
TAG, jak zapewne wszyscy wiemy, polega na wybraniu looka, który:
- spodobał się w danym dniu nominowanej osobie
- kojarzy się nominowanej osobie z bliżej nieokreśloną bądź określoną gwiazdą, celebrytą
- nominowana osoba założyłaby na romantyczne spotkanie
- jest, zdaniem nominowanej osoby, niewypałem
- zrobiła nominowana osoba, będący jej ulubionym outfitem.

1. Look, który dzisiaj bardzo Ci się spodobał:
 



Jest to stylizacja użytkowniczki zajmującej szlachetne miejsce w mojej liście znajomych. Nosi ona login Sabolix (jeżeli nie, to strasznie, ale to strasznie przepraszam za pomyłkę). Mimo ciut niedopracowanego makijażu strój mi się ogromnie podoba - połączenie kwiecistej bluzki wraz z także ozdobionymi roślinami spodniami to idealny komplet, w dodatku pasuje on do czarnej fryzury, a przede wszystkim bladej cery postaci. Wszystkiego dopełniają dodatki, czyli wprost cudne tatuaże oraz  urocza opaska. Wielki plus stanowią w tej kreacji moje ulubione buty w kolorze czarnym!


2. Look, który kojarzy Ci się ze sławną osobą:



Moi drodzy przyjaciele, czy ktoś z Was pamięta jeszcze FNaF? Look ten skojarzył mi się z Purple Guy'em (moim zacnym kolegą mordercą). Uniform strażnika nocnego, jaki stanowi fioletowa koszula, spodnie w tej samej barwie o doprawdy bajecznej strukturze i buty. Co do nakrycia głowy, przypomina mi ono czapkę policjanta z Miami, lecz poza tym prezentuje się ona naprawdę dobrze. Jednakże najlepsze w owym outficie są te zabawne okulary. Być może nie pasują do Purple Guy'a, ale z drugiej strony nadają stylizacji odrobiny śmiechu oraz luzu ten swag.

3. Look, który ubrałabyś na randkę:
 

jeść mi się chce Wspaniała fryzura, czyż nie? Jak dla mnie randka nie jest rzeczą, na którą trzeba się wystroić jak jakoś elegancko. Załóż, co lubisz i idź! Liczy się... oryginalność.
Potwornie podoba mi się ta bluzka. Fakt, została zrobiona w Design Studio, aczkolwiek takich wspaniałych rzeczy w naszym mufizdarplanedofym sklepie nie znajdziemy. Dżinsy jak najbardziej pasują, lecz moim zdaniem mogłyby być choć kilka milimetrów dłuższe. Jedyne, co bym zmieniła, to trampki. Naszyjnik, a także te tatuaże czy co tam to jest zostawię, bowiem czynią one look osobliwym, a zarazem pięknym.

4. Look, który Twoim zdaniem jest niewypałem:
 

Chyba nie muszę się zanadto wypowiadać, prawda? Zdecydowanie nie podoba mi się paleta kolorów, kompletnie do siebie niepasujących. Z takowymi ubraniami na pewno nie stworzy dobrej pary. Trzeba też wziąć pod uwagę dodatki - nie sądzę, by różowe kolczyki mogły połączyć się w doskonałą egzystencję z czarną opaską na szyję czy cokolwiek to jest. Jedyną normalną rzeczą w tym outficie są włosy.

5. Twój ulubiony look, który sama zrobiłaś.

Prawdę mówiąc, jest to wyłączny look, jaki zapisałam w ostatnim czasie, i jeden z dwóch, jakie kupiłam. Resztę utworzonych przeze mnie stylizacji będę dopiero kupować ale to wtedy, gdy w końcu walnę vipa. Mimo wszystko pozostanie on moim ulubionym. Rozczochrane włosy, creepersy, nerdsy, luźne ciuchy - zdecydowanie mój styl. Czy napomniałam już, iż unikatowe tatuaże, jakie MS ma na sobie, są wręcz GENIALNE?

(,,5 Looków" zakończone, przejdźmy zatem do drugiej części posta, JEDNAKŻE OSTRZEGAM: MOŻE BYĆ ONA CHORA PSYCHICZNIE.
Zapraszam więc...

~Illuminacka przygoda Marcii~

Dawno, dawno temu...
NIE NO, DOBRA, NIE TAK DAWNO, BO JESZCZE DZISIAJ RANO
Dziewczynka zwana Marcią, którą dobrze znacie weszła na MovieStarPlanet.
Nie mając nic do roboty na różowej planecie, zajrzała do nowości, gdzie spodziewała się najświeższej ankiety bądź reklamy bieżącego konkursu. Zamiast tego, ujrzała inną, dość osobliwą propagandę.

Koniec tego gadania. Weszłam najzwyczajniej w świecie na mÓFFizDaRpLAnEd i dostałam padaczki mózgu:
 

Pixi Star oraz Zac Sky wcześniej byli nałogowymi palaczami SMOŁK ŁID EWRIDEJ PADIDADEEE SMOSMOŁK ŁID EWRIDEJ, a teraz zostali zawodowymi chirurgami. 
Powodzenia życzę, aczkolwiek nie uważam, by grzebanie w MSP'owych organach (czyt.: trybikach) przyniosło Wam inteligencję, doświadczenie, a przede wszystkim uznanie wśród graczy.
Bo i tak wiadomo, że nikt Was nie lubi.
ja taka wredna

A tak na marginesie, muszę się pochwalić, albowiem zapełniłam już prawie całą Skarbonkę VIP!
 

A pasek fame stoi w miejscu, jak zazwyczaj! Nie ma to jak wchodzić na grę, na którą to straciło się tyle pieniędzy DOLARY, raz na tydzień, kiedy to wreszcie Ci się znudziła.
#tenóczóć



UWAGA!
SKONCENTROWANIE LEVEL HARD, LUDZIE.
W TEJ CZĘŚCI MEJ WSPANIAŁEJ PRZYGODY ZACZĘŁY DZIAĆ SIĘ DZIWNE RZECZY, DLATEGO TEŻ RADZĘ ZACHOWAĆ SPOKÓJ I URUCHOMIĆ SZARE KOMÓRKI.

Grałam sobie spokojnie, gdy nagle koło mojej Movie Star pojawiło się fioletowe jajo.



Nie zwróciłam na to większej uwagi no nie, w ogóle, włączyłam bliżej nieokreśloną (ach, jak ja lubię to wyrażenie... bliżej nieokreśloną, nieokreśloną, joł joł) grę, która była TOTALNIE CHORA.


Och, tak, mistrz painta to ja.
Kto ogarnie, co to za gra, ten dostanie ode mnie koparkę!
Taką z "Boba Budowniczego", wiecie.
I ZNOWU SĄSIEDZI WIERCĄ

Jak widzicie, na powyższym screenie, prócz tego lalusia i tej dziwnej mor... twarzy, w rogu znalazł się... ILLUMINATI!!!
*oh ńe ilóminati muzik #tagbardzo*

Wyłączając grę, weszłam do Skate Parku. O to obrazkowa historia tego, jak zaatakowały mnie illuminaty:



A tak serio, to poszłam sobie na chat, porobiłam screeny, następnie przerobiłam je ciut w paincie.
No, mówiłam, iż ja mistrz painta.
Ogółem, to ta 'druga część notki' jest w nawiasie, bo to jest jeden wielki żart, zresztą, jak zawsze.
Podsumowując, ubóstwiam nawiasy.)

Tym akcentem zakończmy dzisiejszy jakże pojechany oryginalny wpis.
Do następnego razu!
Pozdrawiam & miłego dnia!
~Marcia.


Tak, gif mojego autorstwa, a co myśleliście, że oddam komuś zilluminaciały CHLEB? 
Co to, to nie.

23 komentarze:

  1. A jak napiszę coś głupiego? Powiem tak: nigdy się tak nie uśmiałam czytając blog o MSP. Tak, to komplement.

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak napiszę coś głupiego? Powiem tak: nigdy się tak nie uśmiałam czytając blog o MSP. Tak, to komplement.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani w ogole sie nie zasmialam, acz pierwsza czesc posta ciekawa.

    `Invio

    OdpowiedzUsuń
  4. Iluminaci zaatakowali muffiesterplajnet! Ja chcę koparkę z Boba budowniczego! Ta gra to "Słodki Iluminat"! Zgadłam?

    ~ Wiki/Wicky

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram - to "Słodki Iluminat". Niestety już się pewnie nie załapię na koparkę. :'c

      Usuń
  5. Nie poznaje siebie, ani razu sie nie zasmialam, omfg, omfg

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się nie śmiałam, ale te dorobine illuminati są #Tak BardzoProskie

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się nie śmiałam, ale post fajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. A co do tego gifa na końcu, nie powinno być "hlep"? xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Mayka gra w slodki flirt - poproszę koparkę. E tam... Za ta nominacje proszę tylko o ubóstwianie na klęczkach... Tylko...

    OdpowiedzUsuń
  10. Tam byłam ja i Kinga (Jes, jes jesteśmy ILLUMINATANI)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tego pana z białymi włosami widziałam w samych gadkach. Hyhyhy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lol illuminati jak skąd ?!!???!! Na msp nazywam się holstem11.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję że mnie odpisałaś i look ci się spodobał
    -sabolix

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję że mnie odpisałaś i look ci się spodobał
    -sabolix

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)