Menu

niedziela, 28 lutego 2016

˟ 5 Look inspirowany ˟

Z tej strony oczywiście Angelika. Wyniki ankiet, które przeprowadziłam niedawno wykazały jasno - seria ma być kontynuowana, bez względu na to ile osób już ją (powiedzmy szczerze) "skopiowało". Nie twierdzę, że wymyśliłam ją pierwsza, ale może niektórzy z Was też po jej wprowadzeniu, zauważyli dziwny przypływ postów o tej tematyce? No nic, nie ma co się o tym rozpisywać, jak to mówią "jest, jak jest". Co na dzisiaj przygotowałam, oczywiście looki inspirowane haha no nikt się nie spodziewał Angie, czym? Postawiłam na kamienie szlachetne w tym, być może Wam znajome:

˟ Rubin

˟ Szmaragd

˟ Morganit 


No to co? Zaczynamy!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  --------------------
Wam też rubin zawsze kojarzył się z kolorem czerwonym? Mi tak, a tutaj taka niespodzianka. Okazuje się, że tylko poddane obróbce, owe kamienie zyskują bardziej intensywną barwę. Ten na zdjęciu jest bardziej różowy, wiśniowy, więc takie kolory zostały wykorzystane. Wybrałam błyszczącą sukienkę za diamonds, czółenka z odkrytymi palcami oraz rude włosy z kapeluszem. Jeśli chodzi o dodatki są nimi oczywiście kamienie szlachetne - łańcuszek z dużymi oczkami oraz kolczyki w kształcie serduszek. Całość podoba mi się, jest utrzymana w dziewczęcym charakterze, a ponadto kojarzy mi się w stu procentach z wiosennym spacerem w parku. Aby look nie był nudny nie licząc barwy kamienia dodałam odrobinę bieli. Zestaw kosztuje 2025sc i 8dm co powiedzmy, mieści się w normie.

˟ Co znajdziesz w koszyku? ˟

- Włosy Silky Smooth 500sc
- Ubranie This is the One! 8dm
- Buty Cheeky Footies 600sc
- Dodatki Love Charms 450sc oraz Ruby charmed 475sc

 -------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  2 --------------------
Tym razem barwa kamienia szlachetnego mnie nie zaskoczyła, taki właśnie powinien być szmaragd - zielono - niebieskawy. Co do looku powiem szczerze, że nie nie wyszedł do końca tak jak chciałam. Kamienie (kolczyki) wydają mi się zbyt duże i psują efekt końcowy. Plusem jest fryzura i ubrania, do który świetnie wpasował się naszyjnik. Minusem natomiast buty, gdyż nie dało się zmienić koloru sznurówek. Całość oceniłabym mocne 2/10 na, powiedzmy 6,5/10. Cena jest troszeczkę za duża, ale wśród sześciu rzeczy nie ma, ani jednej dla osób z członkostwem vip. Co sądzicie o stylizacji?


˟ Co znajdziesz w koszyku? ˟

- Włosy Platinum Goth 650c
- Ubranie Mettalic Era 575sc oraz Just Hang 375sc
- Buty Festival Ready 400sc

- Dodatki Fruit Bling 350sc oraz Girls Love Diamonds 425sc

 -------------------- I N S P I R A C J A --------------------

-------------------- L O O K  3 --------------------
O istnieniu takiego kamienia szlachetnego jak Morganit, nie miałam najmniejszego pojęcia. Dopiero wikipedia przyszła mi z pomocą. Mogę śmiało powiedzieć, że minerał jak i sam zestaw, mnie urzekły. Cena jest bardzo przystępna - 2500sc, gdyż zawiera dość tanie rzeczy. Ten minimalistyczny look, uważam za najlepszy w dzisiejszym poście. Róż w połączeniu z bielą i brudnym różem stworzył połączenie, które przypadło mi do gustu. Outfit mam już zakupiony, według mnie jest świetny. Kojarzy mi się z jakimś wyjściem na letnią imprezę.

˟ Co znajdziesz w koszyku? ˟

- Włosy Love Bun 500sc
- Ubranie Celeb Darling 750sc
- Buty Candylicious 525sc

- Dodatki Rare Checkers 350sc oraz Boho Dreaming 375sc

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


To wszystko w tym poście, mam nadzieję, że miło się Wam czytało, a zestawy przypadły do gustu. Mi, jak już wspominałam, najbardziej podoba się ostatni look. Macie jakieś pomysły co może być w następnym "odcinku"? Chętnie zrobię coś na Waszą prośbę.

Miłego wieczoru,
Pozdrawiam,
~ Angelika, Callies, Jesy <3

17 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post, looki bardzo ładne, szczególnie pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję c:
      Czyli jednak zytelnicy wola pierwszy niż 3, no cóż xd

      Usuń
  2. Świetny post ^^
    mila-i-msp.blogspot.com <- Konkurs na redaktora! Przepraszam za reklamę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! ^^ Mam morganit bodajże w swojej kolekcji minerałów, kupiłam go na giełdzie minerałów, jednak w formie bransoletki. Najbardziej spodobał mi się pierwszy look, chociaż drugi także jest piękny. c:

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam morganit pod postacią bransoletki w grafice, muszę sobie koniecznie sprawić taką biżuterię ; )

      Usuń
  4. Dość interesujący post!

    /oldżi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki (no, uznaje to za pewnego rodzaju "komplement" xd)

      Usuń
    2. Tak, tak. To jest komplement XD

      /oldżi

      Usuń
  5. Super post!
    Najbardziej spodobał mi się ten ostatni look. Taki... Różowy.
    #niemajaktoczytaćblogaaleniekomentowaćXD
    ~Martorożec.

    Swiat-martorozca.blogspot.com <-- mój autorski Blog, wbijać! (sorry za reklamę.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i interesujący post. :) Wow, świetne Looki!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)