Menu

poniedziałek, 22 lutego 2016

#5 Costumes In The World.



Z tej strony oczywiście Luiza/Lanche, jak kto woli. Jutro wraz z moją klasą wyjeżdżam do tzw. Jump City (parku trampolin). Wracam około godziny jedenastej, przez co będę miała więcej czasu na komputer, w tym pisanie postów, i możliwe, iż napiszę kilka notek "na zapas". Cieszę się z tego powodu. W każdym razie, na dzisiaj przygotowałam notkę z serii "Costumes In The World". Zapewne nikt nie kojarzy tej nazwy, zatem już tłumaczę - jest to seria "World Servers Look", w której oceniałam Outfit'y na stronie startowej różnorodnych serwerów, tylko, że pod inną nazwą. Jest to już piąty odcinek. Na dzisiaj wybrałam takie serwery jak serwer fiński, a także kanadyjski. Bez zbędnego przedłużania - zaczynamy, serdecznie zapraszam do czytania!



~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~





WŁOSY: Autorka powyższego Look'a postawiła na oryginalność, jak i na kreatywność. Fryzura jest w białej kolorystyce. Tak, białej. Moim zdaniem, to niepowtarzalny kolor, poza tym współgra kolorystycznie z długą suknią, co daje pozytywny efekt. Jest ona bardzo króciutka, lekko rozczochrana, widnieje także niewielka grzywka na bok, prawie że niezauważalna dla oka. Tę perukę widziałam już wiele razy na Movie Star Planet, bardzo duża ilość użytkowników płci żeńskiej używa jej do swoich stylizacji. Zresztą, pochodzi ona z jednego z najnowszych konkursów w grze, a mianowicie "MSP Bake Off" - motyw ten był o gotowaniu i pieczeniu. Jeśli chodzi o kwestię szaty graficznej, rzecz jest bardzo dopracowana. Włosy same w sobie bardzo mi się podobają, a kolor jeszcze bardziej przypadł mi do gustu. Myślę, iż odpowiednią oceną będzie 10/10.

DODATKI: Jeśli chodzi o kwestię akcesoriów, mamy ich tutaj właściwie w sam raz - kokardka, a także naszyjnik (na screen'ie niestety go nie widać dzięki animacji). Tak jak i włosy, kokardka pochodzi z tematu "MSP Bake Off" o pieczeniu & gotowaniu. Jest ona bardzo obszerna, zajmuje dużą powierzchnię włosów. Kolorystyka kokardki ogranicza się do fioletowego w bardzo jasnym odcieniu - ubóstwiam ten kolor, moim zdaniem jest przepiękny! Ozdoba na głowę błyszczy się, jest obsypana "brokatem", co jest jej charakterystyczną cechą. Naszyjnik zaś jest jasnofioletowy, aczkolwiek użyto też domieszki białego, jest to świetne połączenie kolorystyczne. Jest on elegancki, współgra z sukienką i ogólnie resztą ubrań. Kiedyś użyłam go do kilku Look'ów, miałam na niego fazę, uważam, że jest śliczny. Wszystkie akcesoria zasługują na 10/10.

SUKIENKA: Widnieje tutaj ogromna, długa, jak i obszerna suknia ślubna, oczywiście w kolorze białym, bo jakby inaczej. Nie posiada ona ramion, co mnie bardzo zdziwiło. W miejscu talii jest ona pomarszczona. Na dole możemy zauważyć tak jakby "futerko", nie mam pojęcia, jak to dokładnie nazwać. Przy nogach zwęża się. Ma elegancki, wyjściowy styl. Na co dzień nie gustuję w takich ubraniach, ale szczerze przyznam, że ta suknia mnie urzekła. Z tego co pamiętam, pochodzi ona z jakiegoś tematu o księżniczkach Disneya, lecz pamięć może mnie zawodzić. Jaka ocena będzie odpowiednia? 19/20, ponieważ dzięki niej nie widać butów.

BUTY: Niestety, tak jak już mówiłam, dzięki długości sukienki nie widać jakiegokolwiek obuwia. W każdym razie, pasowałyby tutaj jakieś fioletowo-białe czółenka bądź inne eleganckie buty. Hm... Dosyć długo zastanawiałam się nad oceną i będzie nią 7/10.

Punkty - łączna ilość punktów w tym Look'u wynosi 46 na 50 możliwej punktacji. Szczerze przyznam, że Finlandia poradziła sobie naprawdę dobrze!




~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~





WŁOSY: Przyznam szczerze, że na pierwszy rzut oka fryzura prezentuje się naprawdę dobrze. Widnieje tutaj rozpuszczona, zarazem o lekko falowanej strukturze peruka, sięgająca prawie do pasa wirtualnej laleczki, dzięki czemu jest bardzo długa. Został użyty do niej efekt "ombre" - na dole widnieje ciemny blond, zaś na dole jasny. Charakterystyczną cechą tej fryzury jest "brokat" - świeci się ona. Nie pamiętam, z jakiego tematu pochodzi (właściwie to nigdy jej nie widziałam), aczkolwiek na pewno z jakiegoś nowszego, zważając na świetną szatę graficzną. Włosy bardzo mi przypadły do gustu, wypadły fenomenalnie. Z pewnością nie zamieniłabym ich na żadne inne, te są naprawdę w porządku. Przyszedł czas na ocenę, którą będzie dokładnie 10/10.

DODATKI: Akcesoriów mamy do wyboru do koloru, jest ich naprawdę duża ilość. Począwszy od dodatków na głowę, do naszyjnika, jak i kolczyków. Na włosach możemy zauważyć marynarską czapkę. Jest ona różowa, jednakże część z daszkiem jest kremowa. Widnieje na niej niewielki nadruk w postaci kółka. Jeśli chodzi o kwiatek, jest on hawajski, w kremowej kolorystyce. Kolczyki kształtem przypominają mi krzyż, co jest ich charakterystyczną cechą. Są w różowej barwie, dzięki czemu współgrają kolorystycznie z resztą projektu. Ostatnim dodatkiem, który mam zamiar opisać, a także ocenić jest naszyjnik. Jest on różowy w jaśniejszym odcieniu, w związku z tym zlewa się z koszulką i jest bardzo mało widoczny. Myślę, że odpowiednim stopniem będzie 9/10. Jeden punkt odjęłam za naszyjnik.

KOSZULKA & SPÓDNICZKA: MovieStar postawiła na crop TOP (koszulka z "wycięciem" na brzuchu oraz wąskimi rękawkami) koloru kolczyków, a mianowicie różowym. Posiada ona różnorodne wzorki, a także charakterystyczną falbankę, nadająca uroku dla koszulki. Zbudowana została z dosyć obcisłego materiału, ponieważ bardzo przylega do ciała wirtualnej laleczki ukazanej na powyższej fotografii. Moim zdaniem, nie pasuje zbytnio do tego typu Look'a. Postawiłabym na zwyczajną koszulkę zapinaną na guzki. Byłaby ona z pewnością lepszym rozwiązaniem, aczkolwiek są to tylko i wyłącznie moje odczucia z nią związane. Przyszedł czas na ocenę spódniczki - szczerze przyznam, że nigdy wcześniej nie widziałam takiego ubrania na Filmowej Planecie i nieco mnie zaskoczyła swoim bardzo oryginalnym, zarazem unikalnym fasonem. Jeśli chodzi o kolorystykę tej spódniczki, jest ona w cielistym odcieniu, właściwie to brzoskwiniowym, coś w tym stylu. Jest ona bardzo krótka, można powiedzieć, że jest w stylu "mini". Hmm, dosyć długo zastanawiałam się nad oceną i myślę, że crop TOP jak i spódniczka łącznie zasługują na 19/20 punktów.

BUTY: Jeśli chodzi o kwestię obuwia, mamy tutaj zwyczajne czółenka na dosyć wysokim obcasie. Posiadają one jasnopomarańczową podeszwę, zaś reszta jest różowa, prawie że zlewająca się z odcieniem karnacji. Na kostce widnieje "wstążka", również w różowym odcieniu. Kojarzą mi się z letnim oraz wiosennym klimatem, idealnie nadają się na te pory roku. Widziałam je już wiele razy na Movie Star Planet i muszę przyznać, że bardzo przypadły mi do gustu, zatem myślę, że odpowiednim stopniem będzie 10/10. Wszystko w nich jest jak najbardziej dopracowane, na swoim miejscu.

Punkty: jeśli chodzi o kwestię punktów, jest ich aż 48 na 50 możliwych! Wow, Kanada spisała się genialnie, jeszcze lepiej od poprzedniego kraju - Finlandii.



~~●~●~●~●~●~●~●~●~●~



To już wszystko w dzisiejszym poście. Mam wielką nadzieję, że się spodobał. Widzimy się już niedługo w kolejnej notce z mojej strony. Aha, czyżbym zapomniała - chciałabym bardzo przeprosić za zmianę koloru tekstu w niektórych miejscach, aczkolwiek jest to błąd jakże kochanego bloggera i nie mogę tego naprawić... *mój blog *klik*, zapraszam*
Do zobaczenia i miłego dnia/wieczoru!




'L.
LANCHE | LUIZA.

9 komentarzy:

  1. Super poscik. Ubostwiam to logo C;

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :) O, Kanada!

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny post!
    Według mnie użytkowniczka z Finlandii mogła się bardziej postarać, jeżeli chodzi o dobranie kolorów w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym. A dlaczego widzę Cię praktycznie zawsze na tych blogach co ja je czytam? XDD

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)