Menu

piątek, 26 lutego 2016

(3) Motywowo - Friends Cafe.

Hej, hej!
Chciałabym powitać was dzisiaj w poście z serii, która będzie pojawiała się regularnie co tydzień. Jest to oczywiście Motywowo! Z racji tego, że wspomniałam wam już kiedy pojawia się ta seria, pragnę przedstawić wam szybciutko mój nowy grafik.

Poniedziałek - Unikaty, czyli stare msp.
Wtorek - ?
Środa - ?
Czwartek - ?
Piątek - Motywowo
Sobota - ?
Niedziela - BRAK POSTA.

Troszkę się pozmieniało. Pytajniki oznaczają tyle samo co post, lub jego brak. W niedzielę macie gwarantowany brak jakiegokolwiek posta, ponieważ jest to dzień przed szkołą i nie mam wtedy za bardzo czasu. No, więc mam nadzieję, że grafik wam się spodobał i możemy przejść już do sedna posta.
Dzisiaj chciałabym powitać was (tak, kolejny raz was witam) w trzecim już poście dotyczącym serii ,,Motywowo". Tygodniowy motyw nosi nazwę ,,Friends Cafe". Na razie nic nie widziałam oprócz obrazka promującego, także wszystko jest dla mnie zupełnie nowe. Dodałam nową rzecz do serii, a mianowicie będę żegnała się z wami lookiem z danego konkursu, który sama stworzyłam. Zacznijmy!

~Obrazek promujący~
Na pierwszy rzut oka obrazek bardzo mi się podoba i zwraca moją uwagę w pozytywny sposób. Przechodząc do opisu zacznę od loga konkursu w lewym dolnym logu. Jak widzimy pomiędzy napisami widnieje złoty, lub też żółty kubek w gorącą kawą. Jeżeli mowa już o samych napisach to na górze są one czerwone na kremowym *zabrakło mi słowa, wyleciało mi to z głowy* czymś. Dolne napisy są koloru niebieskiego na ciemno zielonym tłem. Na samej górze widzimy zakręconą spiralkę. Teraz przejdźmy już do samego otoczenia. Widzimy tutaj różowy dywan w średniej wielkości romby, oraz kreskowane wykończenia, w których możemy wyróżnić, także kolor żółty. Owy dywan jest umieszczony na drewnianej podłodze, która wygląda na całkiem nową. Z kolei na niej posadzona jest brązowa kanapa z słomianym wykończeniem i szarymi (ciemnymi) oprawami. Siedzi na niej biały kot, lub pies na czerwonym dywaniku. Na samym końcu, na ścianie wiszą ozdoby i obrazy:
*niebieska, neonowa filiżanka z uchwytem,
*obraz, na którym nie potrafię rozróżnić nic szczególnego, jest on w żółtej oprawce,
*ucięty w połowie fioletowy obraz z różową ramką z widocznymi literami ,,F'', ,,R'',
*bodajże okno z czymś dziwnym za nim
Sama ściana jest koloru różowo-fioletowego i widoczny jest tutaj jakiś mur. Z lewej strony widoczne jest kolejne pomieszczenie, które jest może nie totalnym, aczkolwiek widocznym przeciwieństwem opisanego. W tym pokoju są instrumenty muzyczne, które stoją na różowej, bądź też fioletowej podłodze. W tle są jakieś fioletowe światła, czy tam ozdoby, nie potrafię wyróżnić. Pokój jest średnio oświetlony. Teraz przejdźmy już do samych moviestar! Pierwszą, którą możemy tutaj zobaczyć jest ta z głową kurczaka, w żółtych okularach. Ma ona piękną, długą, białą suknię sięgającą oczywiście, aż po sam dywan. Animacja, którą wykonuje postać jest cudowna. Wydaje mi się, że jest to unowocześniona wersja starszej animki, która powstała na przełomie 2012/2013 roku. Za nią stoi elegancki mężczyzna z brązowymi włosami i niebieskimi oczami. Ma on niebieską koszulę z czarną marynarką. Jego nogi pokrywają jasne dżinsy, a na jego stopach są białe adidasy. Chłopak, bodajże tańczy jakiś kiczowaty, śmieszny taniec, który jest dla mnie bardzo dziwny, ale już nie wnikam. W drugim pokoju stoi, a właściwie to stoi i śpiewa pewna dziewczyna o włosach w kolorze lekkiego rudego. Ma ona na sobie kwiecistą, długą sukienkę, oraz na niej nałożoną czerwoną marynarkę. Ma ona bardzo ciemny make-up, ponieważ jej usta pokrywa ostra czerń, która mi się nie podoba (przynajmniej na tym obrazku). Teraz się skapnęłam, że siedzi ona chyba na jakimś czarnym stołeczku, hm.

~Odzież damska~
Na samym początku wspomnę, iż są tylko dwie strony ciuchów, więc tak na dobrą sprawę zastanawiam się ile mają chłopcy. Niestety graficy nie mają już pomysłów, ale w sumie im się całkowicie nie dziwię, ponieważ ta gra ma bardzo dużo lat i...nawet ich podziwiam, że wciąż mają coś w głowie! Ciuchy na tej stronie rosną w górę od 350 starcoinsów do 1300 starcoinsów, oraz od 5 diamentów do 7 diamentów. Ciuszki są bardzo ładne, więc nie mam żadnych zarzutów. 
Ostatnia strona wygląda właśnie tak jak widzicie na screenie u góry. Tutaj większość rzeczy jest bardzo ładna, lecz są brzydsze wyjątki, które nie przypadły mi do gustu. Widzimy tutaj spodnie, które nie są nowością. Ceny ciuchów rosną w górę od 250 starcoinsów do 800 starcoinsów. 

Więc jak oceniam obydwie strony? Nie wygląda to najgorzej, a ciuchy mimo, że są w wyblakłych barwach przykuwają moją uwagę. Muszę wspomnieć, także, że komplet przykładowy jest cudny i bardzo dobrze dobrany kolorystycznie.

~Odzież męski męska~
Hm, tak jak się spodziewałam męska część społeczeństwa (wiem, że brzmi to ponadto dziwnie) została lekko pokrzywdzona i jak widzicie sami jest tylko jedna strona. No cóż, bywa. Ciuchy totalnie mi się nie podobają prócz nielicznych wyjątków, które i tak nie są zadowalające. Ceny rosną w górę od 375 starcoinsów do 825 starcoinsów. Jest tylko jedna rzecz za diamenty - 6 -, a mianowicie bardzo ładna, czarna kurtka z bordową bluzką pod nią.

~Animacje~
No z tego co widzę są tutaj bardzo fajne animacje. Moim faworytem jest oczywiście kurczak na głowie, który wygląda przeto komicznie. Kosztuje on 6 diamnetów. Ceny animacji rosną w górę od 500 starcoinsów do 800 starcoinsów, więc jest to taka norma. Tak myślę...

~Przedmioty~
Powiem wam szczerze, że uj wie kto się postarali, a nawet BARDZO postarali. Piękne rzeczy, aczkolwiek nie kupię ich, ponieważ słabo u mnie z kasą na moviestarplanet, Planuję zrobić sobie vipa i kilka doładowań, ale to już najwyżej pod koniec, lub początkiem marca. Ceny rosną w górę od 250 starcoinsów do 900 starcoinsów. Jest tylko jedna rzecz za diamenty - 5 -, a mianowicie ta rzeźba, chyba psa.

~Tła~
Nie będę opisała, ponieważ jest ono takie samo jak na obrazku promującym, który już zresztą opisałam. Tło jest dla użytkowników bez członkostwa vip i kosztuje 450 starcoinsów. Brakuje tutaj tylko tej kanapy, którą właśnie teraz zobaczycie tutaj na dole:
Tadaaaam! Uu, zauważyłam, że dodali tutaj błękitny stoliczek obok kanapy, na którym jet wazon i coś jeszcze czego nie potrafię wyróżnić. Tło jest dla vip i kosztuje dokładnie 500 starcoinsów.


To, by było już na tyle. Do zobaczenia w kolejnych postach, pa! 
~M a j u $ k a
~Nate 

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Świetny post ;33

      mila-i-msp.blogspot.com <- konkurs na redaktora. Przepraszam za reklamę

      Usuń
  2. OMG motyw z mojego ulubionego serialu! Jest to komediowy ,,Friends". Chyba wykupię wszystkie ubrania! Jak nie znacie to gorąco polecam obejrzeć jakiś odcinek tej kultowej komedii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi spodobały się tylko niektóre ubrania z pierwszej strony. :) Animacja z indykiem na głowie, to jakaś kpina ze Shreka, bo w nim jeden kurczak tańczył podobnie do utworu ''Everbody Dance Now''. XDD Spoko post!

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Animacja z indykiem na głowie odnosi się do jednego z odcinków FRIENDS o Święcie Dziękczynienia, gdzie Joey, jeden z głownych bohaterów włożył głowę do indyka i nie mógł jej wyjąć xD

      Usuń
  4. Hey: ) Może szukacie administratorki?? Jakby co t się zgłaszam. Nie robie błędów ortograficznych, ale nie dodaje postów codziennie, ale tak co pare dni jak znajdę czas. Proszę o szybką odpowiedź : )

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)