Menu

piątek, 19 lutego 2016

✺ 1 | Tea Time ✺

  Z tej nikt inny niż Angelika, Angie. Przyszła pora by rozpocząć nowe serie! Dzisiaj, "na pierwszy ogień", ruszają posty Tea Time. Na czym będzie polegał ten cykl wpisów? Wybieram dowolny gatunek herbaty, opisuję go Wam troszkę, tworzę i prezentuję look oraz pokój inspirowany nią. Z początku pomysł wydawał mi się absurdalny, bo jak stworzyć coś na podstawie napoju. Outfit nie rozśmieszył mnie tak, jak myśl o wystroju wnętrz. Jednak jak widzicie, to co uważałam za wręcz śmieszne przerodziło się w pomysł na serię. Gdyż jesteśmy już w temacie, w tajemnicy powiem, że planuję około 7 takich notek. Bez przedłużania zacznijmy.

 ✺  ✺✸✷

  Napojem, którą na dziś wybrałam jest herbata czarna, czyli ta, którą zapewne macie w domu, bo jest jedną z najpopularniejszych w naszym kraju. Na początek mały opis zaczerpnięty, a jakby inaczej, z wikipedii.
  Herbata czarna - napój pozyskiwany w wyniku czterech procesów: więdnięcia, skręcania, fermentacji i suszenia. Ową herbatę dzieli się na kilka kategorii, z czego zdecydowanie najgorszą jest "pył herbaciany" służący do produkcji herbaty ekspresowej. Najbardziej popularnymi gatunkami tego naparu jest: 
- assam
- yunnan - uprawiana z liści krzewów herbacianych w chińskiej prowincji o tej samej nazwie.
- darjelling - uważana za jedną z najlepszych indyjskich, jak i również na całym świecie, gatunków      herbat.
- ceylon - charakteryzuje się pełnym wyrazistym smakiem, czyli prościej mówiąc jest uważana za       "mocną" oraz czerwono - brązowym kolorem.

Mam nadzieję, że tym przekształconym i skróconym opisem nie zanudziłam Was tak bardzo. Przejdźmy do stylizacji.

 ✺  ✺✸✷
~INSPIRACJA~ 


~STYLIZACJA~

 Od czego zacząć? Ogółem herbata kojarzy mi się z jakimś deszczowym, mglistym dniem, kiedy to zmęczeni i powiedzmy znudzeni, siadamy przed komputerem lub do lektury popijając przy tym owy napój. Zaczynając od górnej części garderoby mój wybór był prosty - sweterek, aczkolwiek ten bardziej kojarzy mi się z bluzką na długi rękaw. Następnie dolna część, tutaj wiedziałam, że wybiorę spódnicę, ale konkretny rodzaj nie był mi znany. Troszeczkę czasu zajęło mi znalezienie tej "idealnej", gdyż większość była za krótka, a inne znów aż do kolan. Kolejny problemem był wybór butów, myślałam o jakiś czółenkach, ale nie pasowały do całości. Po przeszukaniu sklepu postanowiłam wziąć baleriny. Następnie zajęłam się włosami, z którymi poszło mi dość szybko, bardzo je lubię ze względu na długość i fakt, że można je cieniować (zrobić ombre lub coś w tym stylu). Szybko przeszłam do dodatków, którymi jest urocza kokardka i kolczyki. Całość bardzo mi się podoba, być może zakupię tą stylizację. Cena jest w granicach normy: 2200sc oraz 6dm.

Z czego look został stworzony:
- Włosy - Fashion Ruler 6dm
- Góra - Neon Knit 625sc
- Dół - Toffee Queen 450sc
- Buty - Ballerinas 375sc
- Dodatki - Teardrop Elegance 300sc oraz Iconic Bow 450sc
 ~ PALETA ~

 ✺  ✺✸✷

  Przyszła pora na stworzenie wystroju wnętrza, którym będzie standardowo "pokój dzienny", salon. Ogółem będę się starać utrzymać w granicach 2500-2525sc.

~EFEKT PRACY~
  Moim skromnym zdaniem wyszło świetnie. Całość wygląda przytulnie i na swój sposób ładnie. Zależy jak kto woli, ale ja takie klimaty uwielbiam - kominek, książki. Całość kosztowała 2400sc, a w skład wchodzą:
- brązowe schody imitujące odcieniem drewno
- kominek
- lampka
- duży regał z wieloma książkami
- mały stolik
- krzesło/fotel z obiciem we wzory
- okno z widokiem na padający nocą (bądź wieczorem) śnieg
- duża sofa z kolorowym obiciem i poduszkami
Jeśli chodzi o tapetę, jest to jedna z nowszych o nazwie, bodajże związanej z herbatnikami. Podłoga również została dodana niedawno i bardzo przypadła mi do gustu.

* paleta kolorów taka sama jak przy looku. *


 ✺  ✺✸✷

  To na tyle w tym poście. Mam nadzieję, że seria przypadnie Wam do gustu i ten post również.
Zostało tylko pożegnanie, ale przed tym chciałabym "ogłosić", przedyskutować pewną kwestię. Postanowiłam, że mogę od czasu do czasu, robić posty z logo dla Was, czy ktoś byłby chętny? Jeśli tak proszę o napisanie komentarza z nickiem. Chciałabym sama coś wymyślić, więc najlepiej bez wymagań, jeśli to oczywiście możliwe.
  Miłego wieczoru,
Pozdrawiam,

~ Angie / Callies / Jesy <3
W końcu zrobiłam logo dla siebie.

41 komentarzy:

  1. Tfa supi dupi post. Dostane hlepga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety hlepgi tylko dla 1 komentujących B)

      Usuń
    2. To nje sprafiedlife zglosze cie do sondu dla muvistsrplent

      Usuń
    3. zglosilam cie i mosisz mi daci piencet hlepkuf i cie wupuszczom

      Usuń
    4. No topra bende taka dophra rze ublagalam ich o pisiont. Ćierzysz sje?

      Usuń
  2. czesio
    dostane hlepki z masuem od lanszi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostaniesz, przykro mi kochanie ))):

      Usuń
    2. wlasnie nje dostanijesz po one som trohie i lanszi tylko mi kupuje #zdradatajemnicy #aco

      Usuń
    3. Lol od Lui to tylko hlepki z masłem i mandarynkami z dodatkiem keczup i koperkiem ;')
      Na bogato... A nie z samym masłem.

      Usuń
  3. Jezu, jaki śliczny look. *^* Patrzę, patrzę i napatrzyć się nie mogę.
    Ceylon, pynio.
    .C

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look! *-* Zauważyłam tylko jeden błąd - napisałaś ''fermętacji'' zamiast ''fermentacji''. Jednak nie zmienia to faktu, że naprawdę super sobie poradziłaś z odwzorowaniem look'a i pokoju.

    ~ EC/Emka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c;
      Ups, faktycznie... No i wychodzi pisanie wieczorem po godzinnym rysowaniu ryb (nieważne) x'd

      Usuń
  5. Super seria i super post, aż chyba wrucę do legularnego czytania blogów od półrocznej przerwy C:

    ~Wisienka ntt^^ (stary podpis, ale fajny)

    Ps. Nwm czy dobrze napisałam regularny!? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacny post Milordzie B)
    Ja poprosze logo :
    Nick : Ola442 <3 (raczej znasz ale podam dla pewności XD )
    Stwórz dla mnie coś ładnego :3
    /'Aga hyhy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź, myślisz, że nie znam twojego nicku xd
      Dziękuję ❤

      Usuń
  7. Świetny i dopracowany post! Pozwolisz, że złożę zamówienie.
    Poprousze tfie zópki s trafy i ziemi ze śniegiem (tylko pamientaj rze nie rzułty). Na drógie danje hentnje bym sjadła ponczka z nacieniem roszowym z junikornów a posypke z cztereh pomaranczuf. Jako potfieczoreg rzyczem sobje panierofane miensko z masuełkiem, musztardom oraz z odrobinkom siemniaczkuf.
    Mam nacieje rze srealisójesz moje samufienie.
    Dzienki i papa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. X'DD
      Zobaczycie.... Będę restauratorką jak Madzia B)

      Usuń
  8. Super seria *-* Cudowny look!
    Czy mogłabyś zrobić mi logo?
    Nick: LoveYou8712
    Pozdrawiam ;33

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i bardzo dopracowany post.

    Urzekł mnie ten look, jest cudny. C:
    Btw. Moja ulubiona herbata to taka zwykła z cytryną lub owocowa.
    `Viole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki c:
      Ja piję z cytryną + niesłodzona 👌

      Usuń
  10. Nie pogardzę skromnym logiem od Ciebie :3
    Nick: Sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny, genialny, genialny pomysł na serię *------*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)