Menu

piątek, 8 stycznia 2016

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA.


Z tej strony Lanche, Luiza - jak kto woli (no, to jest już chyba jasne po tytule posta). Ogólnie, to notkę zaczynam pisać siódmego stycznia, jednakże opublikuję ją dopiero jutro - ósmego. Mniejsza z tym.
Zgłoszeń było dosyć sporo, naprawdę sporo. Ich liczba wynosiła 20 ileś (bodajże 24), nie liczyłam dokładnie. Miałam ogromny dylemat, jeśli chodzi o wybór nowych redaktorów, którzy będą na okresie próbnym. Bardzo dziękuję za KAŻDE zgłoszenie, WSZYSTKIE zgłoszenia zostały przeczytane i uwierzcie, że każda praca była świetna, lecz nie mogę wszystkich przyjąć, chyba każdy wie, dlaczego. Myślałam, iż konkurs okaże się totalnym niewypałem, a jednak zgłosiły się naprawdę cudowne osoby, świetne blogerki. Zapewne nikt z Was nie chce czytać mojej zbędnej gadaniny, dlatego też przechodzimy do wyników. Zatem, na okres próbny dostają się...

























*chwila prawdy*





















*napięcie*































● M a j u $ k a | Nate (natalisko10wp.pl),

Dziewczyno, cudowne, a co najważniejsze bezbłędne zgłoszenie! Bardzo miło je się czytało. Twoje notki na blogu Emily-mccline-i-msp są mega dopracowane, ciekawe i ogólnie świetne. Mam nadzieję, że dobrze zrobiłam, dając Ci taką szansę. Gratuluję!

 kimkama | Pani Pomarańcza (paczek12222@gmail.com),

Wielkie brawa! Twoje zgłoszenie było wspaniałe, obszerne, a co najważniejsze - ciekawe. Jak na 8 lat, piszesz po prostu świetnie. Potrafisz się rozpisywać. Patrząc na Twoje posty, pomyślałam sobie "Muszę Cię wybrać, koniecznie!". Masz super pomysły na serie!

Veruu x3 | Hippie (weronikawerustepien@onet.com.pl),


Bardzo fajna praca, gratuluję! Masz wielkie doświadczenie, w związku z tym myślę, iż mnie nie zawiedziesz. Zapominasz o ogonkach (chodzi mi o niektóre czasowniki), lecz rozumiem to, że zgłoszenie pisałaś o 2 w nocy.

Yolacz | mate9666 (konikikucyki@spoko.pl),

Kolejne, wspaniałe zgłoszenie! Jest bardzo długie oraz obszerne, fajnie się je czytało. Komentarz pisany był w takiej innej, oryginalnej formie (?). Posiadam jedynie uwagi do powtórzeń, piszesz za dużo "i" zamiast zastosować synonimy typu "a także", czy "oraz". Mam nadzieję, że na drugi raz, kiedy będziesz pisać posty zastosujesz się do moich rad. :)) Tak czy inaczej - gratuluję!

Agnes MSP | liana@liana (mumublu@wp.pl),

Brawo! Twoja praca bardzo przypadła mi do gustu, jest po prostu świetna, dlatego otrzymujesz ode mnie szansę i myślę, że mnie nie zawiedziesz. Przyjemnie się ją czytało. Jednakże musisz pamiętać, iż przed "abyście" stawiamy przecinek.

Trisha Trishunia | Marietta 123 (tristrishtri@gmail.com),

Gratuluję! Super wpis, spodobał mi się. Niestety, tak jak u Yolacza, robisz za dużo powtórzeń "i" - stosuj synonimy typu "a także", czy "oraz". Ogólnie rzecz biorąc, Twe zgłoszenie było estetyczne, umiesz się rozpisywać. Aha, czyżbym zapomniała - pomysł na serię z odwzorowaniem postaci z reklam mnie urzekł!


W komentarzach prosiłabym o potwierdzenie, czy podałam dobre Gmail'e, bo tak jak każdy, mogę się pomylić. Przypominam, że JUTRO rozpoczyna się okres próbny, który będzie trwał dwa tygodnie (tak, przedłużyłam troszeczkę czas), czyli do dnia 23 stycznia, zaś 20 stycznia pojawi się ankieta, gdzie odpadną trzy osoby, a reszta zostanie na stałe. Chciałabym też oznajmić, że wprowadziłam limit postów, który wynosi 5, ale tylko na czas okresu próbnego.
Jeszcze raz wszystkim serdecznie gratuluję! 
Do zobaczenia,




'L.
LANCHE | LUIZA.

45 komentarzy:

  1. No trudno.. Gratuluję wszystkim.
    MARTYNA, MARTI

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! ♥
    Ale wpadka z tym przecinkiem, będę pamiętać, że się stawia. ;)
    Email poprawny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, dziękuję Ci. <33 *-* Email jest poprawny. Na sto procent się na mnie nie zawiedziesz!

    ~`Veruu
    //Hippie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. C:
      Zaproszenie zaraz powinno przyjść.

      Usuń
  5. Jej! O boże! :D
    Gdy byłam w szkole tylko myślałam, czy się dostanę, czy nie, a tutaj tak miła niespodzianka! :D
    Dziękuję za daną mi szansę!
    Email troszkę błędnie bo nie dodałaś małpy XDD
    Poprawnie: natalisko10@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych wszystkich emocji zapomnialam o podpisie, hehe ;p
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    2. Nie ma za co! :))
      Jejku, rzeczywiście zapomniałam dodać małpy XD *mądra lanszi*
      Zaproszenie zaraz wyślę. C:

      Usuń
  6. Jeju! Dostałam się. Do twoich uwag się zastosuję. Pisałam o 12 w nocy i tak jakoś... A gmail poprawny.
    ~ mate9666
    ~ Marti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, cieszę się, że je zastosujesz. c:
      Zaproszenie wysłane.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Co prawda nie ma tu jednej wspaniałej osoby, za którą bardzo gorąco trzymałam kciuki. Tak czy inaczej, życzę powodzenia i gratuluję wszystkim, co się dostali.

      Usuń
  8. No cóż. Gratuluję wszystkim dostania się na wanny! :)) Oby Luiza się na was nie zawiodła. ;)

    /Britney

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę? Dziękuje, zaszczyt. Postaram się dostosować.
    Tak, gmail jest poprawny.
    ~Sof

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Lanche, zaproszenie zostało wysłane? Odświeżam i nie ma...
      Jak nie wysłałaś, to zwracam honor. :)

      Usuń
  11. Gratuluję wszystkim, którzy dostali się tutaj na okres próbny! Mam nadzieję, że Lanche wybierze Was wszystkich i zostaniecie na zawsze. ^-^
    Już nie mogę się doczekać notek.
    ~Marta/Jednorożec ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Moglas napisac jakie bledy popelnili inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,inni", czyli? :) Chodzi Ci o przegranych?

      Usuń
    2. Ogolnie byloby tego dosc sporo XD

      Usuń
    3. Tak, ci co przegrali, żeby wiedzieli co moga poprawić.

      Usuń
    4. Ich zgłoszenia były za krótkie bądź zawierały za dużo powtórzeń/błędów interpunkcyjnych, czy ortograficznych. Były też takie osoby, które zgłosiły się na inne blogi, a po zaledwie kilku dniach odeszły, więc nie chciałam ryzykować z wyborem takich użytkowników.

      Usuń
    5. I byli też tacy, którzy napisali swoje zgłoszenia poprawnie i przemyślanie, i chcieliby widzieć co zaważyło na negatywnej decyzji.

      Usuń
    6. Ja naprawdę nie będę każdemu z osobna kto przegrał tłumaczyć, jakie błędy popełnili, bo to bez sensu.
      Cellin, mówisz o sobie? Twoje zgłoszenie zawierało błędy ortograficzne i interpunkcyjne, na
      dodatek było za krótkie.

      Usuń
    7. A moglabym wiedziec co ja napisalam zle? Zeby nastepnym razem sie poprawic, pisalam z konta Zuzanka.

      Usuń
    8. - za dużo powtórzeń typu ,,jestem", ,,mam",
      - ,,zresztą" napisałaś ,,z resztą".
      Życzę powodzenia następnym razem. :)

      Usuń
  13. Nie lepiej dodać wszystkich i ustalić limit dzienny postów? Ten kto źle by pisał, to by został usunięty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich? XDDDDDDDDDDDDD Mam dodać 20 kilka osób? Przecież ustaliłam dzienny limit postów. Jezu, ale Ty jesteś nieogarnięty.

      Usuń
    2. W sumie to niemozliwe bo bylo duzo zgloszen, ale po zgloszeniu nie da sie ocenic jakie beda posty. No moze troche. Tymbardziej po ilosci, bo to tylko zgloszenie a nie post.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)