Menu

wtorek, 26 stycznia 2016

Unikaty, czyli stare msp.

Hej, hej!
Witam Was w kolejnym poście z mojej strony!
Od wczoraj leżę na łóżku chora i nie chodzę do szkoły. Po co Wam to mówię? Z pewnością nie po to, aby się wyżalić, lecz po to, by Was poinformować o zwiększonej częstotliwości postów. No może nie do końca, ponieważ planuję pisać notki na zapas, aby potem, gdy będę nadrabiała szkolne zaległości mieliście co czytać.
W takim razie z czym do Was dzisiaj przychodzę? Będzie to post poświęcony unikatom. Nie będę przedstawiała ich dużo, ponieważ na co to komu? Przy okazji przedstawię krótką historię do każdego z nich (chyba, że dany unikat jej nie posiada). WAŻNE! Loga, które miałam zrobić zwycięzcom loterii pojawią się za tydzień, ponieważ miałam nie małe komplikacje, przepraszam. Możemy już zaczynać? Pewnie!

Ciuchy:
Powiem Wam szczerze, że nigdy nie widziałam tych, oto włosów i jest to moje pierwsze spotkanie z nimi. Są one czarne choć pewnie dało się zmienić ich kolor. Uwielbiam włosy tego typu i nie chodzi mi tutaj o grafikę - broń Boże! -, lecz o kształt i brak jakiejkolwiek sztuczności. Mają one pocieniowaną grzywkę dzięki czemu sprawiają wrażenie bardziej naturalnych. Kucyk jest może nieco sztuczniejszy, ale kto powiedział, że nie można mieć idealnych włosów? Ogólnie fryzurka bardzo mi się podoba. Moja ocena dla tych włosów to 7/10.
Powiem Wam szczerze, że przedstawiony powyżej unikat wygląda jakby ktoś go narysował, wrzucił do painta i pokolorował. Nie mówię, że jest to źle! To tak zwana magia unikatów, które są piękne w swojej prostocie. Nie koniecznie mi się podoba, aczkolwiek bluzka nie jest zła. Głównie pokrywa ją kolor biały, lecz nie brakuje tutaj i szarego. Piękne połączenie! Chętnie założyłabym ją, ponieważ jestem ciekawa jak wyglądałaby w niej moja moviestar. Przyglądając się głębiej, owej bluzce zaczynam żałować, że nie poznałam tej gry w 2011 roku. Może spotkałabym taką bluzkę i ją kupiła? Moja ocena to stanowczo 5/10.
Jak widzicie akcesoria na starym msp, także były niczego sobie i z pewnością zachwycały swoim pięknem. Nie wiem jak Wam, ale mi ta korona najzwyczajniej w świecie przypadła do gustu. Jest ona żółta, lub jak to woli złota. Z jej górnej części ,,wyrastają'' piękne, ciemno-różowe kwiaty. O ile się nie mylę są to tulipany. Długo próbowałam wykminić co oznacza wzór po środku korony, lecz po dłuższych namysłach stwierdziłam, że są to randomowe wcięcia. Na półkolu korony widzimy połyski, które ewidentnie świadczą o wartości, owego przedmiotu. Ocena to 10/10, ponieważ nie mam żadnych zastrzeżeń do tego akcesoria.
Boże, boże! Muszę to mieć! Tak apropo to, jeżeli ktoś ma ten przedmiot to proszę o natychmiastowe skontaktowanie się ze mną XD Dam mega dużo.
Nie posiadam się z zachwytu widząc ten przedmiot. Wnioskuję, iż był to akcesor na głowę co sprawiało efekt, jakby siekiera była w nią wbita. Zacznę od krwi. Jest ona stopniowo cieniowana od ciemniejszej do jaśniejszej. Efekt jest rewelacyjny! Sama siekiera jest żółto, ciemno-szara. Element zbrodni jest zakończony kolorem jasnym a dokładniej szarym. Moja ocena to bez wątpienia 10/10.

Animacje:
Jest to dość popularna animacja, za którą tęskni bardzo wiele osób - w tym ja. Wycofano ją z resztą tak jak inne animacje z powodu jej brutalności. Nie mogę się z tym zgodzić, ponieważ jest to zwykłe serce. Nie ma tutaj nadmiaru krwi, czy tym podobnych rzeczy, więc nie powinni ich tak ostro traktować. Animacja sama w sobie jest ciekawa choć wydawać się może, że ,,wieje'' nudą, ponieważ nic szczególnego się tutaj nie dzieje. Ciekawostka związana z nią jest autentyczna, gdyż zobaczyłam wszystko na własne oczy. Jeszcze kilka miesięcy temu na moviestarplanet ludzie doznali mieszanych uczuć, gdyż na stronie startowej gry pojawiła się ta waśnie animacja. Niektórzy, w tym ja, myśleli, że animacja wraca znowu na polskie msp. Inni zaś podejrzewali, że gra została schakowana przez jakiegoś hackera, o których zapewne wiemy dużo. W końcu po kilku dniach nikt już nie zobaczył, owej animacji i wszystko wróciło do normy. Moja ocena 9/10.
Przed sobą macie teraz animację, w której uczestniczy piła. Z tego co wiem i pamiętam to nigdy nie uczestniczyła w tym krew zatem, dlaczego została ona wycofana? Powiem jeszcze na wstępie, że animacja bardzo mi się podoba i nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. No może przyczepiłabym się do grafiki, ale jak wiadomo to stare msp, więc nie mogę zbyt dużo wymagać. 
Zadziwiające jest to, że w grze ,,Casting'' Pixi Sram Star wykonuje powyższą animację, więc możemy ją podziwiać w pełnej okazałości. Jak myślicie, czemu moderatorzy nie wykluczyli jej na dobre? *wiem gadam jak w tych wszystkich creepypastach, które tak bardzo ubustwiam*. Ocenię ją na 10/10.
Przyznam szczerze, że na początku myślałam, że są to dwie odrębne animacje, ponieważ jest ona bardzo obszerna. Muszę powiedzieć Wam, że, owa animacja, także znajduje się w grze ,,Casting''. Patrząc na to wszystko czasami wydaje mi się, że gra ,,Casting'' jest muzeum do przechowywania starych animacji. Jak widzicie postać, która wykonuje czynność ulega eksplozji, rozkłada się na parę części i wytryskuje z niej krew. Pomysłowe, aczkolwiek nie jestem do końca przekonana, czy dobre dla dzieci w wieku ośmiu lat. Podoba mi się! 7/10.
Tutaj mamy już dużą brutalność, dlatego w stu procentach rozumiem decyzję moderatorów o usunięciu, owej animacji. Przedstawia ona prawdopodobnie zadźganą, lub zastrzeloną moviestar. Z jej brzucha tryska krew i nie wygląda to zbyt dobrze. Uwielbiam takie klimaty, dlatego też animacja bardzo przypadła mi do gustu. Z tą, oto animacją wiąże się bardzo ciekawa historia, otóż dotyczy ona Grim Reaper, czyli słynnej hackerki. Tłumaczenie jej nazwy na polski oznacza tyle samo co ,,Ponury Żniwiarz'', czy jakoś tak. Przed schackowaniem danej osoby wyświetla się ofierze na stronie głównej gry wykonując tą, oto animację. Moja ocena animacji to 10/10.

To już, by było na tyle moich wypocin. Spodobał Wam się post? Zostawcie swoją opinię w komentarzu.
Pa!
~M a j u $ k a
~Nate

15 komentarzy:

  1. Te krwawe naj ♥ heh. Tez uwielbiam creepypasty B) jestem Proxy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko ja z Nutka wielbimy pasty! Ta siekira jest super, nierozumiem, dlaczego modzi jej nam nie zostawili... Ah... Pamietam ta animacje z zadzgana MS. Czesto wystepowala w filmach, ja sie zalamalam, gdy ja usuneli jak i reszta. Rowniez pamietam, ze polowy animacji w sklepie nie bylo, a mi prawie wszystkie animki wyrzucili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko ja z Nutka wielbimy pasty! Ta siekira jest super, nierozumiem, dlaczego modzi jej nam nie zostawili... Ah... Pamietam ta animacje z zadzgana MS. Czesto wystepowala w filmach, ja sie zalamalam, gdy ja usuneli jak i reszta. Rowniez pamietam, ze polowy animacji w sklepie nie bylo, a mi prawie wszystkie animki wyrzucili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Ja miała wtedy gaze na filmy i kilka razy zdarzało się tak ze na msp siedzialam i tylko oglądałam filmy xD kiedys pamiętam byl jakiś film... Dziewczyna zastrzelona i dana wlasie na animka... Ja chce ta siekierę, animke z sercem, animke z lezeniem na glebie xD

      Usuń
  4. Super post!
    Proszę zrób kolejne części!
    Diva o imieniu diva

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Może w następnej części (wiem, że to nie jest seria, ale cśśś) ocenisz unikatowe konkursy/rzeczy do pokoju?
    Zarąbista ta siekiera, ahahaha. XD Aha, i zdrowiej szybko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoją i divy prośbę robię drugą część ;)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
  6. Świetny post.
    Wracaj do zdrowia!
    Jaa, ta siekiera mnie rozwala...
    Natomiast ja dałabym dużo, by mieć tę bluzkę.. Wiem, że chyba nikt jej nie posiada, ale bardzo mi się podoba ze względu na brak brokatu, zbędnych cieni.. Jest taka prosta.
    Ha! Ale się rozpisałam! xdd
    Też lubię takie brutalne animacje, chciałabym mieć tą z sercem. ^^
    ~Martorożec | Milky Way.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na innym koncie miałam kiedyś tą z siekierą. XDDD Świetna notka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, siekierka najlepsza.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)